תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"אנחנו מאפשרים ללקוח לשלם מקדמה נמוכה יחסית ולקבל מכונית חדישה אמינה, בטוחה וחסכונית לשלוש שנים"

בלי לרכוש רכב במחיר התחלתי של 100 אלף שקל ומעלה, אבל עם כיסוי מלא של עלויות הטיפולים, הביטוח והטסט • באלדן מציעים מגוון מסלולי ליסינג פרטי המאפשרים נסיעה, ברכב חדש לצד שקט נפשי בגזרת ההוצאות הנלוות

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

הכתבה בשיתוף אלדן

בואו נתחיל ב"לשים את הקלפים על השולחן": מכונית חדשה ונוצצת מהניילון נמצאת רחוק מחוץ ליכולות של ישראלים רבים. זו עובדה, בישראל יש מיליוני אנשים אבל רק מאות אלפי מכוניות חדשות עולות על הכביש מדי שנה.

למה זה קורה? בקבוצת הרכב אלדן מסבירים כי הסיבות מגוונות אבל בסופו של דבר מסתכמות בכך שמכוניות חדשות הן מוצר יקר מאוד שדורש מרוב הישראלים להקצות לו לא מעט משכורות. וזה לא הכול: מכוניות מביאות איתן גם "נדוניה" בדמות עלויות הטיפולים השנתיים, תשלום שנתי של הטסט וכמובן שיש לקחת בחשבון את מחירי הביטוח שבשנים האחרונות עלו משמעותית. לכן, הסיכוי של ישראלים רבים להתחדש במכונית חדשה, בין אם חשמלית ובין אם רגילה, אינו גבוה בגלל שהמחיר ההתחלתי לרכישת מכונית שכזו עומד על כ-100 אלף שקל ומשם הסכומים רק הולכים ועולים.

באלדן מציינים גם כי כל המתואר מעלה הוא הסיבה לכך שמשתלם ליהנות מהיתרונות הרבים של מכונית חדשה בליסינג פרטי ולא להוציא עד מאות אלפי שקלים על רכישה יקרה. בחברה מסבירים כי הדרך בה עובד ליסינג פרטי פשוטה ויעילה: הלקוח מגיע אל החברה, בוחר מכונית, משלם סכום מקדמה שנקבע על ידיו ולאחר מכן משלם את השאר ב-36 תשלומים, כלומר נוסע במכונית במשך שלוש שנים. בסוף התקופה הלקוח יכול להחזיר את המכונית לחברת הליסינג או לסירוגין "לגלגל" את העסקה הלאה, כלומר להמשיך עם חברת הליסינג לעסקה הבאה.

לפרטים נוספים על מסלולי הליסינג הפרטי באלדן הקליקו כאן>>

צילום: Shutterstock
 צילום: Shutterstock

"שיטה שחוסכת כאבי ראש"

הליסינג הפרטי של אלדן מציע כיום מגוון אפשרויות בחירה בין כמה מסלולים, כמה סוגי רכבים וכן "כיסוי" לעלויות נלוות גם אחרי ביצוע העסקה. גליה שמעוני, מנהלת מכירות הליסינג הפרטי באלדן מסבירה איך זה עובד: "הלקוחות בוחרים מכונית מההיצע הגדול שלנו, לאחר מכן הם משלמים את התשלום הראשוני עליה. מדובר בתשלום יחסית נמוך המשתנה לפי סוג הרכב ולפי העדפות הלקוח. בהמשך, הלקוח משלם 36 תשלומים ונהנה מהשקט הנפשי של נהיגה במכונית חדשה.

אבל התהליך אינו מסתכם רק ביכולת לנסוע במכונית חדשה: אלדן גם לוקחת עליה את עלויות הטיפולים למכונית, היא אף אחראית לכיסוי בנושא הביטוח ויותר מכך: גם מממנת את אגרת הרישוי השנתית - כלומר את סכום הטסט שאף אחד לא אוהב לקבל, אלדן משלמת. למעשה, מכיוון שמדובר במכונית חדשה - אז במשך שנתיים כלל לא נדרש להגיע איתה פיזית אל מכון הרישוי לטסט - והתשלום לאחר מכן כאמור על אלדן.

לדברי שמעוני: "המחיר של רכב קטן מתחיל היום בכ-100 אלף שקל, זהו סכום בלתי מבוטל ואנחנו עדיין לא מדברים על רכבים שהם גדולים ויקרים יותר. כך שאם נחזור לדוגמת הרכב הקטן - הלקוח מגיע, משלם סכום שגובהו הוא פחות מ-8,000 שקל ואז יוצא לדרך עם 36 חודשים של נסיעה ברכב חדיש לצד תשלומים חודשיים. כדאי לציין כי אם הלקוח יכול בתחילת התקופה לשלם יותר בתשלום הראשוני - אז גובה התשלומים החודשיים לאחר מכן יהיה נמוך יותר".

היא מוסיפה כי לשיטה הזאת יש עוד יתרון עבור רובנו: אין כאבי ראש של מכירת הרכב - לא צריך לעמוד מול סוחרים, לא צריך לפרסם מודעות ולא להקדיש זמן לזרים שמגיעים "לראות את האוטו" ולהתמקח לידו. בסוף התקופה, לאחר שלוש שנים, פשוט מחזירים את המכונית לאלדן, הנחשבת כיום לאחת מחברות הליסינג וההשכרה הוותיקות ביותר בישראל.

"בסופו של דבר", מסכמת שמעוני, "יש לנו שיטה שמאפשרת ללקוח לשלם מקדמה נמוכה יחסית, לקבל מכונית חדישה, אמינה, בטוחה וחסכונית ולאחר מכן, לשלם תשלומים חודשיים במשך שלוש שנים שגם הם גמישים, כלומר הלקוח יכול 'לשחק' עם העלויות כך שיתאימו לכיס הפרטי שלו. הביטוחים ועלות הטסטים מטופלים על ידי אלדן, הטיפולים (שהם "כאב ראש" שכולנו מכירים היטב) משולמים גם הם על ידינו, ובסוף התקופה לא צריך לשבור את הראש איך מוכרים את המכונית ולמי. פשוט מחזירים אותה לאלדן ואפשר גם להמשיך לעסקה חדשה על מכונית אחרת - כלומר תמיד לנסוע על מכונית חדישה ללא בעיות וגם עם טיפולים וביטוח. זו בעיני עסקה משתלמת שמשאירה ללקוח הרבה כסף בכיס".

לפרטים נוספים על מסלולי הליסינג הפרטי באלדן הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988