מותג ההלבשה והמועדון הגרמני האריכו את הסכם שיתוף הפעולה ב-8 שנים; באיירן תכניס כ-200 מיליון אירו מההסכם במהלך התקופה
מחלקת המחקר של מורגן סטנלי ממליצה על מניית אדידס במחיר יעד מינימאלי של 54.8 אירו ■ "מעודדים עד כה השנה מחוזקו של שוק הנעליים בארה"ב"
מצעד הלייקים הבינ"ל: צ'רלי שין כובש את הטוויטר ונבחרת ארגנטינה במדים חדשים
החוזה החדש של המועדון הוא הסכם ההלבשה השני הכי יקר בתעשיית הכדורגל - אחרי זה שהבטיח למנצ'סטר יונייטד 300 מיליון ליש"ט מנייקי
ענק הבנקאות BBVA, שנותן בשנתיים האחרונות חסות לליגת הכדורגל הספרדית, סיכם עם ליגת הכדורסל האמריקאית על הסכם ספונסרשיפ בשווי 100 מיליון דולר לארבע עונות
אופ"א הודיעה כי ענקית האלקטרוניקה שארפ תהיה שותפה רשמית שלה במשחקי אליפות אירופה בעוד שנתיים; מצטרפת למקדונלד'ס, יונדאי-קיה, קוקה-קולה, קרלסברג, אדידס וקסטרול
אדידס משלמת להתאחדות 3.6 מיליון ש' ל-4 שנים עבור הסכם החסות, אבל בנוסף מחויבת למוצרי הלבשה בשווי כולל של לא פחות מ-16 מיליון ש' נוספים, ועוד 10% ממכירות המרצ'נדייז
ראשי ליגת הכדורגל בארה"ב החליטו לפתוח ההסכם עם חברת הלבשת הספורט, 4 שנים לפני סיומו, כדי לחתום על חוזה משודרג ■ מדובר בעלייה של 33%, בהסכם שיסתיים בשנת 2018
ההחלטה שלא להאריך את החוזים נובעת מהעובדה שהפדיון למ"ר ברשתות אלה נמוך מהפדיון למ"ר הממוצע בקניון ■ מותגי האופנה גוסיפ, אדידס, CREA, חווייר סימוריה ואמפוריו ארמאני נכנסים לקניון במקום המותגים היוצאים
ארגון הכדורגל העולמי רמז כי ייתכן וישנן בעיות עם כדור המשחקים; "אנחנו לא חירשים לביקורת על הכדור המשחקים", אמר מזכ"ל פיפ"א ■ ייפגשו עם אדידס לאחר הטורניר לדון בביקורות הרבות שנמתחו על הג'אבולני
גוף השירותים הפיננסיים Credit Agricole הודיע רשמית כי יוריד מהאוויר קמפיין טלוויזיוני בהם משתתפים שחקני הנבחרת; גם רשת ההמבורגרים Quick ביטלה פרסומת עם ניקולס אנלקה
בחברה הגרמנית מצפים לסיים את 2010 עם הכנסות בסך 1.5 מיליארד אירו ממכירת מוצרי כדורגל - עלייה של 15% לעומת שנת השיא שנרשמה ב-2008
בסקר שערכה חברת Echo Research בקרב 1,005 בריטים, נמצא כי רק 57% זיהו את המותג קוקה-קולה עם הגביע העולמי ■ 30% טעו לחשוב שדווקא נייקי היא הספונסרית של הטורניר
הקרב בין אדידס ונייקי הגיע גם לסוכנויות ההימורים: אוהדי הכדורגל יוכלו להמר איזו חברה תלביש את הנבחרת שתחגוג את הנפת גביע העולם ב-11 ביולי
מדור הקריאייטיב החדשני מהעולם של "פירמה" ■ והפעם: ספורט ושיווק
רק דבר אחד ישיפיע על הכדור הרשמי של מונדיאל 2010: הגבהים בהם ממוקמים האצטדיונים בדרא"פ. בעיטה חופשית של רונאלדו בפרטוריה, תגיע לשער הרבה יותר מהר מאותה בעיטה ממש שיבעט בקייפטאון
אופנהאלקטרה מוצרי צריכהבגדי ספורטחרם צרכניםמונדיאלנייקיספורט קניה ווסטקסטרוריבוק