בעזרת אתר "כמה זה" מצביע "גלובס" על השירותים הלא נחוצים של חברות הסלולר שאחרי ביטולם לא תרגישו בחסרונם
קסוויר קוטור, סמנכ"ל התוכן של אורנג' צרפת, מעריך כי התוכן שאנו מכירים עומד להשתנות באופן דרמטי - הוא יהפוך להיות יותר חברתי ויגיע אלינו בכל זמן ועל כל מסך
העדכון מוסיף יכולות של ריבוי משימות (מולטי טאסקינג) ל-iPad, יכולת שכבר היתה קיימת ב-iPhobe ואשר באפשרותה להפעיל מספר יישומים במקביל
בניסיון להראות נוכחות בתחום התוכן הסלולרי ולהתחרות ב-OVI, ב-App Store ובאנדרואיד מרקט - פרטנר ופלאפון משיקות חנות יישומים שיינתנו בחינם או בתשלום
בדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" מגלה כי לבזק, HOT ו-yes ממתינים פחות מאשר לחברות הסלולר ■ 7 דקות המתנה במוקד אורנג' ■ המענה המהיר ביותר - בטריפל סי ובאקספון
הקמפיין, שנוצר לקידום כפר הנוער קוקה-קולה וילאג', זכה במקום הראשון בשתי קטגוריות שונות בתחרות הבינלאומית The Bees Awards לפרסום וקריאייטיב במדיה החברתית
מכשיר הדגל של חברת סמסונג יושק בפלאפון עוד כמה שבועות ■ ו"זוכה להצלחה בשוק מכשירי הסמאטרפון העולמי עם היקף מכירות של למעלה מ-5 מיליון מכשירים מאז יוני 2010"
מסכמת תחרות בת 3 חודשים במסגרתה העלו אמנים רוסים לרשת כ-6,300 יצירות אמנות ■ קדמי: "מדובר בפעילות תדמיתית שנועדה ליצור קרבה רגשית של המותג לקהל דובר הרוסית"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT זוכה לשיעורי הזכירה הגבוהים ביותר מזה שנתיים וחצי
מה אפשר לעשות כאשר אחרי חתימת העסקה עם חברת הסלולר מסתבר שההבטחות הן הבטחות-סרק, שאין קליטה בבית, או שהחשבון מרקיע שחקים בשל חיובים בלתי צפויים?
מחירו של ה-iPad בגרסת ה-16 ג'יגה עם מודם סלולרי בארה"ב עומד היום על 629 דולר - 2,280 שקל ■ סלקום החלה למכור את מחשב הלוח של סמסונג - העלות 3,040 שקל
המכונית, שמחירה מתחיל ב-145 אלף שקל, תוצע בשבועיים הראשונים ללקוחות אורנג' בלבד בליווי הנחה מיוחדת
הבלוגר אביעד קדרון, שמתחזק את בלוג הטלוויזיה הפופולרי "צפניה" באתר אורנג' טיים, עוזב לאתר נענע10 ■ עם עזיבתו נותרו בפלטפורמת הבלוגים של אורנג' טיים שני כותבים בלבד
פלאפון מציעה 700 שקל למכשיר פלוס התחייבות לחבילה ■ סלקום, אורנג' ופלאפון יחלו למכור את המכשיר החל ממחר בבוקר ■ בניגוד לשנה שעברה, לא ייערכו אירוע מכירה מיוחדים בחצות
עלות צפייה בסרט תנוע מ-10 עד 15 שקל, וצפייה בפרק של תוכנית טלוויזיה תעלה 3-5 שקלים
בראש טבלת המותגים השבוע עומד הקמפיין למהלך "אורנג' BE FIRST" עם השקעה של כ-2.2 מיליון שקל, ובמקום השני - הקמפיין לחבילות אורנג' חו"ל עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקל
דוחות כספייםחברות סלולרחדשנות על הברחיים רומנוטכנולוגיהיוסי ניסןפרטנרקובי ישעיהורועי גולדנברגתכנון ערים