איתן מעוז

עו``ד איתן מעוז / צילום: יונתן בלום
עורך דין, משמש כיועץ מיוחד במשרד עוה"ד מ. זליגמן. מתמחה בעבירות כלכליות.

שימש כעורך דין בכיר במשרד עורכי הדין של פרופ' דוד ליבאי במשך 7 שנים. בשנת 2005 פתח משרד עצמאי והצטרף עמו למשרד זליגמן. התמודד על תפקיד פרקליט המדינה, אך מועמדותו נפסלה לבקשת ח"כ שלי יחימוביץ' ותנועת אומ"ץ, שטענו לניגוד עניינים.

כתבות אחרונות

 
עו”ד איתן מעוז / צילום: שלומי יוסף, גלובס
חילוט | ראיון

לעו"ד מעוז יש הצעה יצירתית מאיפה להביא מיליארדים למימון נזקי הקורונה

עו"ד איתן מעוז, המתמחה בעבירות צווארון לבן, קורא להתחשב בכך ששיעור התפיסה הזמנית של רכוש חשודים גדול מהחילוט הסופי, ולהשיב חלק מהכספים • "בקרן שוכבים מיליארדי שקלים שאינם שותפים במעגל הכלכלי. משבר הקורונה מחייב להעדיף הזרמה שלהם לפעילות הכלכלית"

חן מענית 13.04.2020
עו``ד אורלי דורון/ צילום:שלומי יוסף
אורלי דורון | ועידת שוק ההון

עו"ד אורלי דורון: הדין בישראל כלפי שוחד מאד מחמיר, ובצדק

מנהלת מחלקת ני"ע בפרקליטות מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה) בוועידת שוק ההון: "היום אנו מבינים שלנותני השוחד יש את מרבית התמריצים הכלכליים. ישראל, בהתאם, החמירה את העונש ל-7 שנים"

מלכה רדוזקוביץ 13.06.2017
עו"ד איתן מעוז / צילום: תמר מצפי

"ישראל לא הפנימה שהמאבק בשוחד בחו"ל גובר על כל אינטרס עסקי"

עו"ד איתן מעוז, המטפל בעבירות כלכליות בינלאומיות ובהסגרה, מבהיר כי ישראל אמנם ביצעה צעדים רבים כדי לעמוד בסטנדרט המחמיר של ה-OECD בתחום, אך לדבריו, "התוצאה עדיין חלקית במקרה הטוב"

חן מענית 24.11.2015

"לפני 8 שנים אפשר היה לסיים את פרשת דן כהן אחרת לגמרי"

ביהמ"ש הרשיע היום את השופט לשעבר דן כהן בעבירות בהן הודה בהסדר הטיעון - שוחד, מירמה והפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט ■ פרקליטו, עו"ד איתן מעוז: "הוא משלם בהסדר הטיעון פרמיה גדולה מאוד על השנים שבהן לא היה בארץ"

חן מענית 11.07.2013

עו"ד אמיר על פרשת ערן מזרחי: "חיפשו רווחים מהירים"

צפו בתוכנית "יום הדין" בגלובס TV ■ עו"ד אמיר: "מי שרוצה לעשות רווחים גדולים, צריך כל הזמן לחשוד שמשהו לא בסדר מתרחש. כל הזמן" ■ עו"ד איתן מעוז: "נקעקע את אמינות עד המדינה בפרשת הולילנד; מקווה שזה יסתיים בזיכוי"

יובל יועז וחן מענית 29.06.2012

עו"ד איתן מעוז: הון שלטון זה חרוז נחמד שקיבל רייטינג מופרז

"אני לא נמנה עם אלה שחושבים שהפרקליטות רודפת אישי ציבור כאג'נדה, אבל אני כן חושב שהפרקליטות נותנת עדיפות בצורה מוגזמת להגשת כתבי אישום נגד אישי ציבור"

אלה לוי-וינריב 29.10.2010

עוה"ד תל-צור ואיתן מעוז יצטרפו לייצוג דודי אפל בערעור

זאת לצד עו"ד משה ישראל ■ אפל הורשע במתן שוחד לראש עיריית לוד לשעבר, בני רגב; לראש מועצת גבעת שמואל-לשעבר, זמיר בן-ארי; ולעודד טל, לשעבר בכיר במינהל מקרקעי ישראל - ונדון ל-3.5 שנות מאסר בפועל

הדס מגן 19.07.2010