גיא בכור

גיא בכור / צילום: משה שי
מומחה לענייני המזרח התיכון, בעל תואר ד"ר

כתבות אחרונות

 

"התקשורת מלבה את הטרור; מספיק עם פורנוגרפית פיגועים"

ד"ר גיא בכור תוקף את התקשורת בישראל שלדבריו מספקת רוח גבית לטרור: "אני נגד שידורים חיים ממקום פיגוע. צריך לסקר כמו בארה"ב, שם נותנים את זה תמיד בדיעבד" ■ "הציבור לא רוצה את העדכונים החיים האלה כל 10 דקות"

שירות גלובס 15.10.2015
עזה - צוק איתן/ צילום: רויטרס

"אנחנו לא CNN ולא האו"ם. אנחנו טלוויזיה ישראלית"

התקשורת הישראלית ממעטת להראות את המתרחש בצד הפלסטיני במבצע "צוק איתן" ■ האם התקשורת ממלאת אחרי רצון הציבור כשהיא מדווחת בעיקר על הצד הישראלי, ואילו תגובות מקבלים כתבים שמנסים להביא גם קולות מעזה?

לי-אור אברבך 15.07.2014

ניתוח המזרח התיכון: ההפצצה בסוריה הדהימה אך אסור לנו לקחת צד במלחמת הסונים-שיעים

ד"ר גיא בכור: על ישראל לאמץ מדיניות בדלנית, שמבהירה שלא תתערב באביב הערבי המקולל אם לא יתערבו אצלה ■ וגם: איך יגיבו אסד וחיזבאללה?

ד"ר גיא בכור 06.05.2013

"אובמה מרח אותנו טוב טוב בהתנצלות מול טורקיה; אנחנו כמו אישה מוכה הנאלצת להתנצל רק כדי לשוב הביתה אל האלימות והטרור מחדש. מזוכיזם?"

ד"ר גיא בכור תוקף בחריפות את הפיוס עם טורקיה ■ "חיזקנו את ארדואן לקראת הבחירות" ■ וגם: 3 המלצות להתנהלות מול טורקיה מעתה ואילך

עדי בן ישראל 24.03.2013

גיא בכור על סוריה: "לתת להם לחנוק אחד את השני ולשקוע"

בכור בכנס המכון לאנרגיה וסביבה: "ישראל לא צריכה להתערב בנעשה בסוריה. צריך לצאת מנקודת הנחה כי כל הנשק המתקדם בסוריה כבר בידי החיזבאללה. יש לנו עסק עם אנשים מאוד מתוחכמים"

עמירם ברקת 04.02.2013

בכור: "כל הנשק בסוריה יגיע ללבנון אלא אם נכבוש הגבול"

בכור מנתח בשיחה עם "גלובס" את השלכות התקיפה הישראלית בסוריה: "אנו עלולים להוביל לאיחוד ערבי נגדנו" ■ האם צריך לצפות לתגובה קשה של חיזבאללה או סוריה בימים הקרובים או שאפשר לישון בשקט?

גיא קצוביץ' 31.01.2013