בקיץ הישראלי החם שלוש חברות המזגנים טורנדו, אלקטרה ותדיראן מגיעות לתודעת הצופים, אבל הייסנס נותר בחוץ - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למותג הסלולר wecom שגייס את אנה זק, אולם היא נותרה מחוץ למדד
אחרי שבועיים באוויר, הבחירה של בנק הפועלים בעמוס תמם כפרזנטור מוביל משתלמת - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהודה ביותר השבוע שייכת לביטוח 9 בכיכובם של אודי כגן ובדיחות האבא
חברת המזון המהיר משלמת את המחיר על כך שנעדרה מהמסך במשך שנים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומות לדיסקונט ולבנק טפחות מוכיחות עד כמה להתמדה יש יתרון
הבנקים הגדולים מפגינים נוכחות אינטנסיבית על המסך, אך השפה הפרסומית של הפועלים עדיין נבלעת בסבך ההפקות הגרנדיוזיות וריבוי הפרזנטורים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הכספית של שופרסל לא מוכיחה את עצמה השבוע
הטקסט השנון והמצחיק, תוך שמירה על הדמויות המוכרות והאהובות, הופכים את הפרסומת של קופת החולים לאהובה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בקטגוריית הפיננסים ממשיכים דווקא הבנקים הבינוניים ללחוץ על הגז
האהדה לקמפיינים של מאוחדת ומכבי שירותי בריאות, בכיכובים של הטורטלים ואדיר מילר בהתאמה, עומדת על שיעור דומה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין של בזק מתרחק מתכני "קופה ראשית", אבל זוכה לאהדה גבוהה
ההומור של אודי כגן וחברת הביטוח 9 מתקבל היטב אצל הצופים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הבחירה של רשת אופטיקנה לתת לפרזנטור עומר אדם להקריא את התגובות נגדו עדיין לא מוכיחה את עצמה
בשבוע האחרון שלה באוויר, הצופים התחברו סוף-סוף לפרסומת מזרחי טפחות עם דביר בנדק ואור שפיץ, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בחברת הפניקס החליטו לשנות שפה, והתמקדו בקומיקס במקום בדרור קרן
הקמפיין של חברת מוצרי החלב מנצל היטב את מומנטום החג וזוכה ליותר מ־28% אהדה, הרחק משאר הפרסומות במדד • כשחם בחוץ, קר בבית: רותם סלע בקמפיין טורנדו הגיעה לשיעור הזכירות הגבוה ביותר של השבוע, 4.9%
השקעה גבוהה במדיה לא יכולה לחפות על קריאטיב חלש בפרסומת עצמה- כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דיסקונט ומזרחי טפחות מבקשים למצב עצמם כמספר 3 חזק בדירוג הבנקים, אך לא זוכים לאהדה גדולה
חלק מהקמפיינים שעלו לאחרונה לאוויר היו מושקעים מאוד מבחינה כספית אולם נחוו כרעש לבן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בדלתא מציגים קמפיין נועז יחסית, שמצליח בזכות החן והקסם האישי של לי בירן
השקעה מאסיבית במדיה ותוספת יח"צ בעקבות השימוש בדמותו של רוס מ"חברים" השתלמו לבית ההשקעות מיטב SA - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות קליפ מושקע וצבעוני, קרן פלס ועומר אדם משיגים תוצאות ממוצעות לאופטיקנה
הגעגועים של הישראלים לנתב"ג עזרו לקמפיין החדש של ג'יימס ריצ'רדסון לבלוט בהפסקת הפרסומות למרות השקעה נמוכה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שיעורי האהדה הגבוהים לפרסומת של ביטוח 9 מעידים כי הקהל התרגל לקו החדש של החברה
נועה קירל תופסת שני מקומות מבין עשרת המובילים השבוע עם סופר-פארם ו-yes • בנק דיסקונט שומר על מקומו בצמרת הטבלה עם מסרים מהודקים • והקמפיין המושקע מכולם של שופרסל לקראת הפסח, בהיקף של 1.6 מיליון שקל, הגיע למקום החמישי
ריבוי המסרים בקמפיין הכפול של שופרסל עומד בעוכריה של הרשת - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הנוכחות הקבועה של דיסקונט במדיה והשפה הפרסומית המהודקת מזניקים את הבנק לראש הטבלה
הרצון לבלוט ולהתחכם עומד בעוכרי רשת המזון הגדולה בישראל - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין הטלוויזיוני של רותם סלע ודיסקונט נעטף באלמנטים נוספים במדיות אחרות שמסייעים למיקומו הגבוה בתודעת הצופים
9 מיליוןבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל