דוח תלונות הציבור

כתבות אחרונות

 
פעילות התנדבותית לילדי המפונים מיישובי הדרום במלון לאונרדו אין בים המלח. יש מחסור חמור בנציגות ממשלתית באתרי המפונים / צילום: באדיבות עמותת איילים

מבקר המדינה בדוח מדאיג על "חרבות ברזל": "כשל מהותי ביישום הסיוע הכלכלי"

בירוקרטיה מסורבלת, צורך בגורם שיספק מידע על בסיס קבוע ומחסור בנציגות ממשלתית באתרי המפונים - אלה עיקרי הממצאים בדוח של נציב תלונות הציבור על השבועות הראשונים של מלחמת "חרבות ברזל"

סתיו ליבנה 19.12.2023
הגשת הדוח השנתי של נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות לשנת 2020 / צילום: מירי שמילוביץ, לע''מ

נציב התלונות: תיקים פליליים מתעכבים שנים בשל "אי הבנה" בין מח"ש למשטרה

דוח נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות חושף 136 תלונות מוצדקות מתוך מאות תלונות שהוגשו ב–2020, בהן תלונות על סחבת ועל הימשכות בהליכים המשפטיים • בין היתר מצא הנציב כי הטיפול בתיקים מתעכב לאחר סיום החקירה והעברתם לפרקליטות • 50% מהתלונות שהתבררו לגוף העניין נמצאו מוצדקות

ניצן שפיר 16.08.2021
מוקד שירות לקוחות / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

דוח תלונות הציבור של משרד התקשורת: מספר התלונות זינק ב-74%

עפ"י דוח פניות הציבור של משרד התקשורת לשנת 2020, הוחזר סכום של כמיליון שקל לצרכנים באמצעות פיצויים ובהחזרים כספיים מחברות התקשורת – כך שגם משתלם להתלונן • על מה התלוננו הכי הרבה, ואיזו חברה היא שיאנית התלונות?

מיכל רז-חיימוביץ' 12.07.2021
מתניהו אנגלמן מבקר המדינה / צילום: רפי קוץ

דוח תלונות הציבור לשנת 2020: עלייה חדה במספר התלונות שהתקבלו על המוסד לביטוח לאומי ורשות המסים

עפ"י דוח נציב תלונות הציבור, מספר התלונות על הביטוח הלאומי ב-2020 קפץ פי שלושה לעומת 2019, וברשות המסים כמעט הוכפלו התלונות • במשרד מבקר המדינה טוענים כי הזינוק החד הוא תוצאה של מגפת הקורונה וההזדקקות לסיוע שנתנו גופים אלה לציבור • וכמה תלונות נמצאו מוצדקות?

שירית אביטן כהן 22.06.2021
בנק דיסקונט / צילום: אריאל ירוזלימסקי

הקורונה מגבירה את החיכוך של הציבור עם הבנקים: גידול של 26% בתלונות הציבור כנגדם במחצית 2020

הבנקים דיסקונט והבינלאומי זכו לשיעור התלונות הגבוה ביותר ביחס לחלקם במערכת • מנגד, בפיקוח על הבנקים מציינים לחיוב את בנק מזרחי טפחות ש"מדורג ראשון במדד זה, זו השנה השלישית ברציפות"

רון שטיין 14.10.2020
צפייה בטלוויזיה / צילום: Shutterstock

זינוק בתלונות הציבור על שידורי החדשות והאקטואליה

מדוח תלונות הציבור של הרשות השנייה לשנת 2019 עולה זינוק משמעותי הן בכמות התלונות והן בתלונות שנמצאו מוצדקות • מהנתונים עולה כי 13 אלף פניות הוגשו לנציבות פניות הציבור ברשות השנייה, פי שניים ממספר הפניות ב-2018

ענת ביין-לובוביץ' 06.10.2020

נציבות תלונות הציבור: זינוק של 500% בתלונות על הביטוח הלאומי בזמן משבר הקורונה

73.8% מכלל הפניות, שלנציבות תלונות הציבור הייתה סמכות לברר ושבירורן הסתיים בתקופת הדוח, נמצאו מוצדקות - זאת לעומת 41% בכל שנת 2019 • חשוב לציין כי המוסד לביטוח לאומי התמודד התקופה הנידונה על פי חמישה תביעות במדרך כלל

דפנה ברמלי גולן 08.09.2020
דואר ישראל. ממתינים / אילוסטרציה: שלומי יוסף, גלובס

איזה משרד ממשלתי קיבל הכי הרבה תלונות מהציבור?

ארבעת הגופים שעליהם התקבלו מספר התלונות הרב ביותר הם ב-2019 הם משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משרד הבריאות, המוסד לביטוח לאומי וחברת דואר ישראל • דואר ישראל מוביל עם שיעור התלונות המוצדקות הגבוה ביותר

מיכל רז-חיימוביץ' 30.06.2020
ניר שטרן, רן גוראון, גיל שרון, איציק בנבנישתי / צילומים: תמר מצפי, איל יצהר, עיבוד תמונה: טלי בוגדנו

דוח פניות הציבור של משרד התקשורת לשנת 2019: פלאפון בולטת לטובה

פלאפון סיימה את 2019 עם הכי הרבה פחות תלונות מוצדקות ביחס למספר הלקוחות שלה • פרטנר אחריה במקום השני, ואחריהן גולן טלקום, סלקום והוט מובייל

גד פרץ 27.05.2020
המוסד לביטוח לאומי / צילום: אייל פישר

דוח מבקר המדינה: תלונות הציבור לגופים צרכניים עלו ב-2018

מספר התלונות שהתקבלו בנציבות פניות הציבור בשנת 2018 המשיך לשקף מגמת עלייה במספר התלונות בשיעור של 7% • הגוף שעליו התקבל מספר התלונות הגדול ביותר הוא המוסד לביטוח לאומי עם 1,101 תלונות

מיכל רז-חיימוביץ' 24.06.2019
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

דוח התלונות של מועצת הכבלים והלוויין: עלייה בתלונות נגד yes

לפי הדוח לשנת 2018, נגד הוט התקבל יחס של 14.8 תלונות לכל 10,000 לקוחות - ירידה לעומת 2017 • נגד yes התקבלו פחות תלונות מאשר נגד הוט אך יותר מאשר ב-2017: יחס של 8.5 תלונות לכל 10,000 לקוחות • על מה התלוננו הכי הרבה?

מיכל רז-חיימוביץ' 02.05.2019
לקוח סלולר לקוחות נייד / צלם: שאטרסטוק

דוח משרד התקשורת ל-2018: מי מצטיינת ומי מזלזלת?

פרטנר היא החברה שנגדה התקבלו הכי פחות תלונות למשרד התקשורת בשנה החולפת, ופלאפון היא החברה שנגדה התקבלו הכי פחות תלונות מוצדקות ביחס לנתח השוק שלה • והיכן ממוקמות סלקום ובזק?

מיכל רז-חיימוביץ' 31.03.2019
הונאה, תרמית, זיוף, עוקץ / שאטרסטוק

הפקידים מעלו בכספי הקשישה, הבנק לא החזיר את כל הסכום

עובדי הבנק הוציאו מחשבונה של ניצולת שואה 1.8 מיליון שקל, אך הבנק החזיר לחשבונה רק 900 אלף שקל בלבד

עירית אבישר 08.08.2018
חדוה בר / צילום: איל יצהר

הבנקים החזירו ללקוחות 8.6 מיליון שקל ב-2017 בעקבות תלונות

לפי נתוני דוח בנק ישראל, רק 4% מהלקוחות שהגישו תלונה לבנק ערערו על התשובה לבנק ישראל • במזרחי טפחות היה השיעור הנמוך ביותר של תלונות מוצדקות • על מה אנחנו מתלוננים הכי הרבה?

עירית אבישר 07.08.2018
אברי גלעד / צילום: גל חרמוני

בגלל אברי גלעד? התלונות על תוכן פוגעני בטלוויזיה עלו ב-100%

מספר תלונות הציבור ביחס לתכנים פוגעניים בטלוויזיה וברדיו רשם ב-2017 גידול של 40% ביחס למספר התלונות שהוגשו ב-2016 - כך עולה מהדוח השנתי של נציב פניות הציבור ברשות השנייה • הנציב דוד רגב: "קמפיין metoo# העולמי עשה עלייה מבורכת לישראל, והדבר בא לידי ביטוי בעלייה בתלונות על פגיעה בנשים"

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2018
קנאביס רפואי/ צילום:שאטרסטוק

המבקר: ליקויים קשים במיוחד בתפקוד היחידה לקנאביס רפואי

משרד הבריאות אמנם מדורג רק במקום ה-9 מבין המוסדות עליהם מתלונן הציבור הישראלי, אולם עם שיעור גבוה מהממוצע של תלונות שנמצאו מוצדקות (38% לעומת 32%) • יחידת הקנאביס הרפואי היא יוצאת דופן מבחינת שיעור התלונות המוצדקות, וזאת עד כדי כך שהדוח מגדיר את פעילות היחידה כמאופיינת בליקויים חמורים

גלי וינרב 18.06.2018

   123   

   נמצאו 35 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3