פלאפון מככבת עם שיפור ניכר במדדים ועם מספר התלונות הנמוך נגדה בתחום הסלולר, בזק בינלאומי מציגה את המקום הראשון בתחום ספקיות האינטרנט, ובזק מציגה מדדים טובים מאלה של הוט בתחום תשתית האינטרנט והטלפוניה הקווית
עוד עולה מדוח הפיקוח על הבנקים כי אחד הנושאים שהכי הטרידו את הציבור בשנת 2016 היה סגירת סניפים וצמצום עמדות טלר
מדוח מבקר המדינה, בכובעו כנציב תלונות הציבור, עולה כי נרשמה צניחה של כ-21% במספר התלונות שהגיש הציבור ב-2016 לעומת 2015, וכי מדובר במספר התלונות הנמוך ביותר (כ-11.8 אלף) מאז 2010
הדוח השנתי לשנת 2016 של נציבות תלונות הציבור: השירות לאזרח בראש טבלת התלונות - כ-36% מהתלונות עסקו בנושא
בנק ישראל מפרסם דוח ל-2015: ביחידה לפניות הציבור טופלו כ-18 אלף שיחות טלפוניות וכ-5,000 תלונות, פניות ובקשות למתן מידע בכתב ■ רק 11% מהתלונות שהוגשו נגד הבנקים ב-2015 נמצאו מוצדקות
יותר מרבע מהתלונות שהוגשו לנציב תלונות הציבור ב-2015 עסקו בשירות לציבור ■ מבקר המדינה יוסף שפירא: "השירות שמקבל האזרח מהמגזר הציבורי חייב להשתפר"
המתלונן מכר את דירתו זו כבר לפני 20 שנה, אולם לאחרונה ביקש ממנו הקונה להמציא אישור מרשות המסים לפיו אין לו חובות מס בגין העסקה ■ והבלגן התחיל ■ מדריך מס רכישה
בחברה מסבירים את העלייה, בין היתר, באירועי מזג-אוויר קיצון בינואר ובאוקטובר אשתקד ■ בסה"כ נרשמו אשתקד 15,105 תלונות
עלייה של 40% במספר התלונות שהוגשו לרשות השנייה ב-2014 ■ תלונות רבות הוגשו נגד התוכניות "אמא מחליפה" ו"האח הגדול" ונגד הפרסומות של קסטרו והודיס
יש פירות לתחרות ולהפחתת האותיות הקטנות: דוח פניות הציבור של משרד התקשורת ל-2014 מגלה שיפור ברוב חברות התקשורת - כשסלקום, הוט ונטוויז'ן עדיין סופגות תלונות מוצדקות רבות ■ פרטנר מובילה במדד השירות
דוח ביקורת פנימי חמור על אגף הפיקוח במשרד התקשורת מטיל ספק במהימנות דוח פניות הציבור שמפיק המשרד מדי שנה ■ משרד התקשורת: "מדובר בטיוטה"
44% מהתלונות על חברות התקשורת נמצאו מוצדקות ב-2013 ■ מהדוח עולה כי חברת פרטנר במקום הראשון ביחס בין חלק התלונות המוצדקות לבין גודל החברה בשוק
רשות השידור היא שיאנית תלונות הציבור המוצדקות בדוח נציב תלונות הציבור ל-2012 ■ איך מוכיחים נציגי הרשות שיש ברשותכם טלוויזיה - ומה יש לסמנכ"ל אגף הגבייה לומר לאזרח תמים שנפתח לו תיק בהוצל"פ למרות שלא היה חייב שקל?
דוח נציב תלונות הציבור מתמקד השנה בשמירת זכויות של אוכלוסיות חלשות כמו ניצולי שואה ■ ושוב נשבר השיא במספר התלונות שהוגשו ■ הביטוח הלאומי שוב מוביל במספר התלונות ■ הכי מעצבן את הישראלים: שירות לקוי של עובדי ציבור
דוח תלונות הציבור של מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2011: מספר התלונות הכולל עומד על 4,736 - עלייה של 15% ביחס לשנה שעברה ■ נגד הוט הופנו יותר תלונות
המוסד לביטוח לאומיישראל במלחמהלי-אור אברבךמתניהו אנגלמןנציב תלונות הציבורסחבת משפטיתרשות המסיםרשות השידורשירות לקוחותתלונות