דוח תלונות הציבור

כתבות אחרונות

 
סלולרי / צילום: שאטרסטוק

דוח משרד התקשורת לשנת 2017: נגד מי התלוננו הכי הרבה?

פלאפון מככבת עם שיפור ניכר במדדים ועם מספר התלונות הנמוך נגדה בתחום הסלולר, בזק בינלאומי מציגה את המקום הראשון בתחום ספקיות האינטרנט, ובזק מציגה מדדים טובים מאלה של הוט בתחום תשתית האינטרנט והטלפוניה הקווית

מיכל רז-חיימוביץ' 27.03.2018

בנק ישראל: רק 11% מהתלונות שהוגשו נגד הבנקים מוצדקות

עוד עולה מדוח הפיקוח על הבנקים כי אחד הנושאים שהכי הטרידו את הציבור בשנת 2016 היה סגירת סניפים וצמצום עמדות טלר

מיכל רז-חיימוביץ' 07.09.2017
מבקר המדינה יוסף שפירא/ צילום: תמר מצפי

אי-אמון במבקר המדינה? ירידה במספר תלונות הציבור

מדוח מבקר המדינה, בכובעו כנציב תלונות הציבור, עולה כי נרשמה צניחה של כ-21% במספר התלונות שהגיש הציבור ב-2016 לעומת 2015, וכי מדובר במספר התלונות הנמוך ביותר (כ-11.8 אלף) מאז 2010

חן מענית 06.07.2017
המוסד לביטוח לאומי / צילום: תמר מצפי

שיאני תלונות הציבור: ביטוח לאומי, דואר ישראל והמשטרה

הדוח השנתי לשנת 2016 של נציבות תלונות הציבור: השירות לאזרח בראש טבלת התלונות - כ-36% מהתלונות עסקו בנושא

אלה לוי-וינריב 26.06.2017
חדוה בר / צילום: אוריה תדמור

דוח תלונות הציבור נגד הבנקים: איזה בנק מצטיין במיוחד?

בנק ישראל מפרסם דוח ל-2015: ביחידה לפניות הציבור טופלו כ-18 אלף שיחות טלפוניות וכ-5,000 תלונות, פניות ובקשות למתן מידע בכתב ■ רק 11% מהתלונות שהוגשו נגד הבנקים ב-2015 נמצאו מוצדקות

עירית אבישר 10.08.2016
מבקר המדינה יוסף שפירא/ צילום: תמר מצפי

דוח נציב תלונות הציבור 2015: עלייה בתלונות שנמצאו מוצדקות

יותר מרבע מהתלונות שהוגשו לנציב תלונות הציבור ב-2015 עסקו בשירות לציבור ■ מבקר המדינה יוסף שפירא: "השירות שמקבל האזרח מהמגזר הציבורי חייב להשתפר"

אלה לוי-וינריב 18.07.2016
עיצוב דירה/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

רשות המסים דרשה מס רכישה 40 שנה אחרי רכישת דירה

המתלונן מכר את דירתו זו כבר לפני 20 שנה, אולם לאחרונה ביקש ממנו הקונה להמציא אישור מרשות המסים לפיו אין לו חובות מס בגין העסקה ■ והבלגן התחיל ■ מדריך מס רכישה

אלה לוי-וינריב 18.07.2016
עובד חברת חשמל / צילום: איל יצהר

חברת החשמל: עלייה של 22% במספר התלונות ב-2015

בחברה מסבירים את העלייה, בין היתר, באירועי מזג-אוויר קיצון בינואר ובאוקטובר אשתקד ■ בסה"כ נרשמו אשתקד 15,105 תלונות

שירות גלובס 01.06.2016

דוח תלונות הציבור לרשות השנייה: 40% מהתלונות מוצדקות

עלייה של 40% במספר התלונות שהוגשו לרשות השנייה ב-2014 ■ תלונות רבות הוגשו נגד התוכניות "אמא מחליפה" ו"האח הגדול" ונגד הפרסומות של קסטרו והודיס

רועי גולדנברג 11.10.2015
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

דוח משרד התקשורת: התלונות נגד חברות התקשורת פחתו

יש פירות לתחרות ולהפחתת האותיות הקטנות: דוח פניות הציבור של משרד התקשורת ל-2014 מגלה שיפור ברוב חברות התקשורת - כשסלקום, הוט ונטוויז'ן עדיין סופגות תלונות מוצדקות רבות ■ פרטנר מובילה במדד השירות

מיכל רז-חיימוביץ' 31.03.2015
לפני כולם

האם דוח פניות הציבור של משרד התקשורת מהימן?

דוח ביקורת פנימי חמור על אגף הפיקוח במשרד התקשורת מטיל ספק במהימנות דוח פניות הציבור שמפיק המשרד מדי שנה ■ משרד התקשורת: "מדובר בטיוטה"

גד פרץ 28.04.2014

שיאנית התלונות ב-2013: הוט מובייל; פרטנר צוינה לטובה

44% מהתלונות על חברות התקשורת נמצאו מוצדקות ב-2013 ■ מהדוח עולה כי חברת פרטנר במקום הראשון ביחס בין חלק התלונות המוצדקות לבין גודל החברה בשוק

נדב נוימן 09.04.2014

מעללי רשות השידור: המציאה חוב בגלל "טעות הקלדה" - ועיקלה רכב

רשות השידור היא שיאנית תלונות הציבור המוצדקות בדוח נציב תלונות הציבור ל-2012 ■ איך מוכיחים נציגי הרשות שיש ברשותכם טלוויזיה - ומה יש לסמנכ"ל אגף הגבייה לומר לאזרח תמים שנפתח לו תיק בהוצל"פ למרות שלא היה חייב שקל?

לי-אור אברבך 22.05.2013

רשות השידור - במקום הראשון בשיעור תלונות הציבור המוצדקות

דוח נציב תלונות הציבור מתמקד השנה בשמירת זכויות של אוכלוסיות חלשות כמו ניצולי שואה ■ ושוב נשבר השיא במספר התלונות שהוגשו ■ הביטוח הלאומי שוב מוביל במספר התלונות ■ הכי מעצבן את הישראלים: שירות לקוי של עובדי ציבור

אלה לוי-וינריב 22.05.2013

רוב המתלוננים נגד הוט ו-yes על חיוב שגוי קיבלו את כספם בחזרה

דוח תלונות הציבור של מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2011: מספר התלונות הכולל עומד על 4,736 - עלייה של 15% ביחס לשנה שעברה ■ נגד הוט הופנו יותר תלונות

רועי ברק 23.04.2012

   123   

   נמצאו 35 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3