לראשונה זה שנים הפרו חברות האופנה את מסורת השקת קולקציות החורף והקיץ ■ התקציבים, שיכולים להגיע ל-2 מיליון שקל לתצוגה, הועברו בעיקר לדיגיטל ■ הסיבות: המצוקה בענף וקהל היעד שנמצא במובייל
הסכום חולט מחשבונותיהם הפרטיים של האחים מיכה ויעקב הוניגמן ■ במסגרת בקשת הקפאת ההליכים צוין כי בשבועות האחרונים שיעבדו בעלי המניות את בתי המגורים שלהם עד לסך של 20 מיליון שקל
רשתות האופנה המקומיות נקלעו בחודשים האחרונים לקשיים אדירים, וארבע מהן קרסו ■ המעבר לרכישות אונליין; החורף שלא הגיע; שכר הדירה הגבוה בקניונים; ושכר המינימום שעלה הם רק חלק מהגורמים למשבר ■ מי מהרשתות הישראליות תצוף, ומי תיכחד?
בעלי קבוצת קמעונאות האופנה הקורסת שיעבדו נכסים פרטיים במהלך החודש האחרון, לטובת הלוואה מבנק מזרחי-טפחות ■ חובות החברה נאמדים ב-234 מיליון שקל
קבוצת הוניגמן שנוסדה ב-1978 נמצאת בבעלות האחים יעקב ומיכה הוניגמן ומנהלת 3 מותגי אופנה ■ שוק האופנה המקומי עובר לאחרונה תקופה לא פשוטה
לפי הודעת המשרד, נמצאו חריגות בערכי העופרת והקדמיום בתכשיטי ילדים וילדות שנמכרים ברשתות הגדולות, בהן הוניגמן קידס, טופ טן, עיצובים, קסטרו וסוויט גירל שופ ■ "הכנסה של תכשיטים אלה לפה - מסוכנת"
המגעים מתנהלים לפי שווי של 105 מיליון שקל, אך מדובר בשלב ראשון של מו"מ, שצפוי להתקדם בימים הקרובים ■ גולף: "אין מגעים ממשיים עם אף חברה"
עוד ועוד רשתות, שמיצבו עצמן כרשתות אופנה לנשים (ולעתים גם לגברים), פונות גם לילדים ■ רגע אחרי שמנגו מצטרפת לזירה הצפופה שרק לאחרונה הצטרפה אליה קסטרו, יצא "גלובס" לבדוק את הקולקציות ואת המחירים
מנכ"ל שקם אלקטריק היוצא, בני גרינאפל, בכנס הקמעונאות: "היבואנים שומרים על הקמעונאים ודואגים שהמחירים באינטרנט לא יהיו נמוכים. יד רוחצת יד"
בית המשפט דחה את ערעור הוניגמן וקיבל את עמדת עיריית ראשון-לציון, לפיה גם אם הרשת רק חתומה על הסכם פיתוח, היא מחויבת בתשלום היטל השבחה
זאת גם בשל כניסתה הצפויה של רשת The childrens place לישראל ■ מנכ"ל הוניגמן, מיכה רונן: "קולקציית הבייסיק תתחרה במחירי פוקס קידס ו-H&M"
מכירות תחום האופנה לגברים ברשת הוניגמן הסתכמו ב-2012 ב-12 מיליון שקל ■ מנכ"ל הקבוצה, מיכה רונן: "לא מדובר בחוסר הצלחה. יש לנו סדרי עדיפויות"
בתביעה נטען כי הפרסומות של TNT כוללות צילומים פרובוקטיביים בעלי רמיזות מיניות הפונים לקטינים ■ ביהמ"ש: אין לכך תשתית ראייתית עובדתית מספקת
עלות ההשקעה בפתיחת החנות החדשה בעיר סכנין נאמדת ב-400 אלף שקל
משרד הפרסום DAVID, שבבעלות הפרסומאי דייויד אדלשטיין, מטפל גם בתקציב TNT השייך לקבוצת הוניגמן
אף אחד כמעט לא שם לב לקמפיין TNT, עד שהרשות להגנת הצרכן החזירה אותו לתודעה
אילנית חיותאלדואלי מיזרוחבגדי ילדיםבצלאל בן שלוםהנפקהמיכה רונןפוליגוןקובי מימוןרשתות אופנה