כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"
בין המוצרים: פסטות, מנות חמות, אבקות מרק ורטבים של אסם; חומוס, טחינה ונקניקים; קפה נמס עלית; חטיפי שוקולד של ליימן שלייסל; משקאות מוגזים, מיצים של פריגת ודגני בוקר
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
גלי צה"ל: העובדים גנבו מכספת החברה כרטיסי תדלוק אלקטרוניים בסכום של 500 שקל ומכרו אותם לחבריהם ב-300 שקל, כשעל הדרך הם משלשלים לכיסם רווח נאה על חשבון החברה
החברה הודיעה היום לבורסה על אישור תנאי העסקתו של פורטה, שייכנס לתפקידו כמנכ"ל נביעות ב-1 בספטמבר ■ יקבל גם משכורת 13 ובונוס שנתי
רשות ני"ע דרשה מיצרנית המים המינרליים לפרסם את שמות מקבלי השכר הגבוה בחברה ואת החשיפה שלה לתביעות ייצוגיות ■ מי עדן הפסיקה אתמול את מילוי מוצרי המים בישראל - ומנייתה נחתכה ב-24% תוך יומיים
בכך למעשה מרכזת החברה המרכזית למשקאות קלים את כל תקציב המחלבות שלה במשרד פרסום אחד ■ תקציב הפרסום של טרה עמד ב-2009 על כ-16.6 מיליון דולר במחירי מחירון
החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה), שהיתה מעורבת בתהליך קבלת ההחלטות בקראט, תישאר לקוח העוגן של החברה ■ את מנור תחליף יהודית יפרח, סמנכ"ל הכספים של קראט
יפעת בקרת פרסום: המפרסמים המובילים במשק לא התרגשו מהמיתון, ומרביתם אף הגדילו את תקציבי הפרסום ב-2009 ■ קוקה-קולה במקום השני ואלקטרה במקום השלישי ■ פרוקטר הקטינה את תקציב הפרסום ב-28%
בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי
בני הזוג חשודים כי ניסו לסחוט באיומים את יורם שגיא, מנכ"ל חברת המכירות וההפצה בחברה המרכזית למשקאות קלים, ודרשו ממנו תמיכה כספית חודשית ■ מחר הם יובאו לביהמ"ש להארכת מעצר
אנחנו נעלבים כשמסתירים מאיתנו, אבל לא ממש רוצים שיאמרו לנו כל הזמן את האמת
עם זאת, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, טל רבן, מתעקש: "המכירות לא נפגעו" ■ גורם במערכת הבריאות: "קוקה-קולה היתה צריכה להתנהל ב-180 מעלות אחרת" ■ בכיר ברשתות השיווק: "לו ידענו, היינו אוספים מיד את המוצרים"
(עדכון) - מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, טל רבן: "אנחנו לא מרגישים ירידה במכירות" ■ החברה מרחיבה את סדרות הבקבוקים שייאספו מהמדפים לבקבוקים שתאריכי התפוגה שלהם הם 17-23 במארס
בדיקת "גלובס": רשתות השיווק לא קיבלו הודעות על איסוף מהמדפים של בקבוקי קוקה-קולה מתאריכים נוספים ■ בכיר באחת הרשתות: "אם הדברים נכונים, זו פשוט שערורייה"
העלאת מחיריםטמפוטרהמונופולמחיר מופרזמחירי המזוןמשקאות קליםניר ברקתקוקה קולהתביעה ייצוגית