ועידת MAD

כתבות אחרונות

 

"גלובס" וארמוזה יערכו תחרות פורמטים טלוויזיוניים בוועידת MAD

המנצח יקבל פרס כספי ותמיכה מקצועית ושיווקית להפקת ולהפצת הפיילוט בעולם

שירות גלובס 02.07.2012

"'האח הגדול' תמשיך להתקיים עד שהטלוויזיה תיכבה"

יועץ המדיה מייק מורלי מאמין שהריאליטי ימציא עצמו מחדש, שפורמטים חדשים חייבים לקחת בחשבון את המשבר הכלכלי, ושהראש הישראלי ימציא עוד פורמטים

רועי ברק 02.07.2012

פסטיבל Mad music למוזיקה אלטרנטיבית ישראלית יתקיים ביולי

‎‎מטרת המיזם: הענקת חשיפה מירבית לדור הבא של אמנים ויוצרים אלטרנטיביים

טל פרי‏ 28.06.2012

שיתוף-פעולה בין "גלובס" ו-THE BOX במסגרת ועידת MAD

לאחרונה מונתה דה בוקס לנציגה הרשמית של EMC בישראל, אקדמיית ההכשרה של תעשיית הבידור והטלוויזיה ■ ועידת MAD של "גלובס" תתקיים ב-11 ביולי

שירות גלובס 28.06.2012

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של גלובס יוצאת לדרך

האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי האינטרנט, הדיגיטל, הפרסום והשיווק ייערך ב-11 ביולי ■ במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2012

שירות גלובס 25.06.2012

סם בול: "אם אתה לא נהנה - סימן שאתה עושה משהו לא נכון"

בול, מנהל הקריאייטיב של סוכנוות הפרסום Lean Mean Fighting Machine, מסביר שהוא מחויב לייצר עבודה קריאטיבית ללקוחות - אבל שהמטרה היא גם לעשות כיף ■ ראיון לרגל הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק

נועה פרג 16.07.2010

מע' נטוורקינג וירטואלית תופעל בוועידת התקשורת של "גלובס"

במסגרת הוועידה ייערך גם מפגש אישי לבאי הוועידה תחת הכותרת "איך להיות סטארט-אפ ששווה השקעה ואקזיט?" ■ המפגש מיועד למשקיעים המחפשים טכנולוגיות ישראליות לבין סטארט-אפים המחפשים משקיעים

שירות גלובס 15.07.2010

"ישראל היא מדינה מאוד חושית. צריך למצוא דרך לתקשר אותה ככזו"

סיימון הארופ, שהקים עם מרטין לינדסטרום את חברת ברנד סנס, בטוח שאפשר לקשור כל מותג ל-5 החושים כך שיגרום ללקוח לחבב אותו יותר ■ בראיון לקראת הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק הוא מסביר איך המיתוג החושי עובד

חגית ברונסקי 15.07.2010

"סאונד נכון בחנויות יכול להעלות את המכירות ב-38%"

ג'וליאן טרז'ור, יו"ר סוכנות "סאונד" מבית ברנד סנס, מספר - בראיון לקראת הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק - על הבעייתיות בסאונד שקיים היום בסופרמרקטים ועל הרעש המזיק בחנויות אופנה לצעירים

חגית ברונסקי 15.07.2010

"זו שגיאה להתייחס לשיווק במדיה חברתית כמאמץ ניהולי נפרד"

סטיב אינן, מומחה לשיווק ופרסום במדיה חברתית, המגיע לארץ כדי להשתתף בוועידת נתח שוק של "גלובס", מאמין שבלי סמנכ"ל ייעודי לנושא הרשתות החברתיות, הפירמות לא יצליחו לנוע בקצב הנדרש ובכיוון הנכון. ומהו אותו כיוון הנכון?

ענת כהן 14.07.2010

PwC: "התנהגות צרכנית היא המניע לשינוי בענף הבידור והמדיה"

נתוני המחקר יפורסמו בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" ■ ההערכות הן כי שוק הבידור והמדיה בישראל יצמח ב-מ-3.2 מיליארד דולר בשנת 2009 ל-3.9 מיליארד דולר בשנת 2014

שירות גלובס 12.07.2010

"הסאונד בפרסום הוא הגורם החשוב ביותר במיתוג"

כך טוען סיימון הארופ, מנכ"ל Agency Brand Sense, שירצה בוועידת תקשורת ונתח שוק במושב שיעסוק במשמעות המותג בעידן החדש ■ מנכ"ל יפעת בקרת פרסום יחשוף במושב את דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים למחצית הראשונה

שירות גלובס 11.07.2010

מנהלת חברת מחקר הטלוויזיה THE WIT: "ישראל היא כור היתוך של השראה"

וירג'יניה מאוסלר תציג בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010 את משנתה באשר לבניית פורמט טלוויזיה מוצלח ■ בראיון ל"גלובס" היא מתייחסת לישראל כיצרנית פורמטים מקורית - אך מסבירה ממה כדאי למפיקים להיזהר

לי-אור אברבך 07.07.2010

טכנולוגיה ופרסום: איך הכול משתלב? תשובות בוועידת תקשורת ונתח שוק

מושב מיוחד בוועידה ידון בהשפעת הטכנולוגיה על תעשיית הפרסום, על הקריאייטיב ועל מסך הסלולר

שירות גלובס 06.07.2010

מהו פורמט טלוויזיוני מנצח? בוועידת תקשורת ונתח שוק יציעו פתרון

וירג'יניה מאוסלר, מנכ"לית חברת המחקר לטלוויזיה ובידור The Wit, תשתתף בוועידה של "גלובס" ותוביל דיון בנושא

שירות גלובס 05.07.2010

הגולשים ידרגו בפייסבוק את מדד המותגים 2010 של "גלובס"

אפליקציית הפייסבוק של "מדד המותגים 2010" תאפשר לגולשים לדרג את 10 המותגים האהובים עליהם

שירות גלובס 01.07.2010

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 296 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 19