ועידת MAD

כתבות אחרונות

 

איגוד הפרסום, LIA ו"גלובס" יטיסו פרסומאים צעירים ללאס וגאס

איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס" ו"הבצפר" ישיקו את תחרות Young creative 2014 ■ בסיום התחרות ייבחרו שני פרסומאים צעירים ויוכרזו במהלך ועידת MAD כזוכים בפרס – טיסה ללאס וגאס והשתתפות בסדנת קריאייטיב

שירות גלובס 22/06/2014

תחרות הפורמטים הטלוויזיוניים של ארמוזה לשנת 2014 יוצאת לדרך

בתחרות, הנערכת במסגרת ועידת MAD של "גלובס", ישתתפו נציגים מרשתות שידור בסין ובצרפת ■ הפורמט שזכה בשנה שעברה זוכה להתעניינות בעולם

לי-אור אברבך 28/05/2014

ועידת MAD 2013: "ההאלי הופ" של הפרסום

בוועידה לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה שנערכה ב-17 ביולי משרדי הפרסום הציגו מצגות של 5 דקות של יצירתיות בפרסום

שירות גלובס 07/08/2013
ועידת MAD

"לכל המותגים יש אחריות להפוך את העולם למקום טוב יותר"

כך טען ג'ונתן מיילדנהול, סגן נשיא אסטרטגיית פרסום עולמית בקוקה-קולה, בוועידת MAD ■ אלי כהן, מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים: "בסופו של דבר הצרכנים רוצים מולם בנקאי סולידי, אמין ומקצועי, והם לא מחפשים סחבק"

מיכל רז-חיימוביץ' 21/07/2013
ועידת MAD

ועידת MAD: מה עמד מאחורי מהלכי השיווק המנצחים של השנה?

מנהלי השיווק הציגו בוועידת MAD של "גלובס" את התובנות של מהלכי אורנג' אולטרה-נט, "החומוס של אבי" וקמפיין "יש עתיד"

שירי דובר 21/07/2013

מוזיקה עושים באהבה: פסטיבל MAD MUSIC אירח 50 יוצרים

50 הרכבים נרגשים, 10 מועדונים מפוצצים ופסטיבל קולנוע אחד - ערב ההופעות שחתם אמש את ועידת MAD לשיווק, פרסום ומדיה של "גלובס" היה חגיגת תרבות מרוכזת, צעירה ואיכותית, שיישרה קו בין תל-אביב לבין בירות העולם

ליאת זנד 18/07/2013

ענקית האינטרנט גוגל - בראש מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2013

קבלו את 10 המותגים המובילים לשנת 2013 - הדירוג המלא מתפרסם היום במוסף "מדד המותגים" המצורף לעיתון "גלובס"

אילנית חיות 17/07/2013
ועידת MAD

אם אמנים מישראל רוצים להצליח בעולם, הם חייבים לעבור למקום אחר"

כך אמר סוכן המוזיקאים מלקום היינס בוועידת MAD ■ אורנג' חשפה שירות מוזיקה בסטרימינג ■ זיו קסלמן, מנהל אגף תוכן ודיגיטל בפרטנר: "בנינו מוצר שיתאים לאנשים שלא רוצים להכניס כרטיס אשראי בחנות האפליקציות"

צחי הופמן 17/07/2013

השיחה: המפגש השנתי של הברנז'ה

אבי ניר, אילן ישועה, מאיר ברנד, הרצל עוזר, רן גוראון, עינת פורטוגלי, יורם מוקדי ועוד רבים הגיעו לוועידת 2013 MAD של "גלובס"

מיכל גלנטי 17/07/2013
ועידת MAD

שי באב"ד: יש יותר מדי מסרים בעייתיים בטלוויזיה

מנכ"ל הרשות השנייה בוועידת MAD: "אני לא נגד ריאליטי. אני נגד ריאליטי עם מסרים בעייתיים" ■ ד"ר יפעת בן-חי-שגב: "הטלוויזיה רחוקה מלאבד את הבכורה" ■ אלי אוזן: "הטלווזיה לא רלוונטית לאיך שהדור הצעיר צורך היום תוכן"

שירי דובר ורועי גולדנברג 17/07/2013
ועידת MAD

אבי ארמוזה: להפעיל רגולציה כדי למנוע ריכוזיות בתוכן

מנכ"ל ארמוזה פורמטס בוועידת MAD: "גופי השידור גם בעלים, גם מפיקים וגם מפיצים; עלינו לצאת למאבק לשינוי הרגולציה של מבנה הבעלות על היצירה"

ענת ביין-לובוביץ' 17/07/2013
ועידת MAD

"ווייז לא תהיה הרכישה האחרונה של גוגל בישראל"

מאיר ברנד: "צריך להצדיע לווייז. זו חברה מדהימה" ■ "ישראל, חוץ מסיליקון ואלי - אין שנייה לה" ■ "המלך הוא הצרכן, המשתמש... קליק אחד - והחברה נעלמת"

אילנית חיות ‏ 17/07/2013
ועידת MAD

המשנה למנכ"ל בזק: הנוער מעדיף את WhatsApp על פייסבוק

רן גוראון בוועידת MAD: "אין ספק שעולם הפרסום עובר שינוי לכיוון הדיגיטל" ■ רובי דואק, מנהל תחום מובייל בגוגל אירופה: "חדירת הסמארטפונים הולכת ועולה; אם אתם לא חושבים על אסטרטגיית מובייל היום, תהיו חייבים לעשות את זה"

מיכל רז-חיימוביץ' 17/07/2013
ועידת MAD

אבי ניר: "כדי לשדר 'עבודה ערבית' צריך לפני זה 'האח הגדול'"

מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת בוועידת MAD: "אנחנו רוצים להציע ואף מציעים תכנים שיעוררו מחלוקת, שיעוררו שיח, שיעוררו עניין, שיגיעו למגוון רחב בציבור"

יוסי ניסן 17/07/2013
ועידת MAD

אילן ישועה: "הטלוויזיה תהיה מחוברת לאינטרנט לגמרי"

מנכ"ל וואלה בוועידת MAD: "יהיו בבית מכשירים רבים שכולם יחוברו לטלוויזיה, ובלחיצת כפתור אנשים יעברו בין המכשירים. וואלה מתחילה את ההיערכות לכך"

יוסי ניסן 17/07/2013
ועידת MAD

מנכ"ל הוט: "יש תחרות של שיסוף גרונות בסלולר"

הרצל עוזר בוועידת MAD של "גלובס": "מחירי הסלולר כבר לא יעלו מעל 100-110 שקל - זה לא יחזור למה שהיה"

יוסי ניסן 17/07/2013

   456789101112131415161718   

   נמצאו 296 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 19