"כוכב נולד" חיזק את mako בחודש אוגוסט ■ יד2 נחלש ב-2.5% לשיעור חשיפה של 30.1%
בשנה שעברה עוד בילו הגולשים באתרי גוגל פי 2 זמן - אך השנה התחולל מהפך של ממש ■ חברת המחקר קומסקור: הגולשים מבלים 10% מזמן הגלישה ברשת החברתית הפופולרית
כדי לשנות את ממשק המשתמש יש לגלול לתחתית האתר ולשנות את השפה מאנגלית לעברית ■ גוגל ישראל: "הגולש הישראלי הפך לחלק בלתי נפרד מקהילת YouTube הבינלאומית"
ליגת הבייסבול חתמה על הסכם לשידורי כל משחקיה באתר הווידאו; לטענת YouTube, מדובר על "הסכם שידורי הספורט הגדול ביותר שלנו" ■ בשלב הראשוני ישודרו המשחקים רק ביפן
עשו "לייק" לראש הממשלה: בנימין נתניהו מצטרף למדיה החברתית - פתח גם ערוץ YouTube בעברית ובאנגלית שמאפשר למיליוני גולשים להכיר את פעילות ראש הממשלה ומשרדו
כך עולה מסקר teenk ■ כ-40% מהנוער מבלים יותר משעה ביום בצפייה בתכני וידיאו ברשת ■ teenk מעלה ערוץ אינטרנט חדש, שיכיל תוכן גולשים ותוכן שיווקי, בהשקעה של 100 אלף דולר
והנה מקרה שבו זכויות כל היוצרים נפגעו, אבל מצד שני כל היוצרים גם עשו בוכטה של כסף
יחידת דובר צה"ל העלתה בשעות האחרונות לרשת האינטרנט תגובה לפרשת החיילת שהעלתה תמונות בפייסבוק בהן היא נראית מצולמת עם פלסטינים כפותים
אתר יד2 זינק ב-16.4% ■ סיום המונדיאל הוביל לירידה בטראפיק של אתרי הספורט ■ האתרים הבינלאומיים ממשיכים לבסס את מעמדם בצמרת האתרים בישראל - בהובלת גוגל, פייסבוק ו-YouTube
זאת, לאחר בארה"ב אישרו בשבוע שעבר את חוקיות הפריצה ל-iPhone לצורך התקנת אפליקציות שלא אושרו על ידי חברת אפל
אחרי שאיבדה מאפקט השבטיות לטובת צפייה במחשב ובסלולר, יצרניות האלקטרוניקה מנסות להחזיר את הטלוויזיה לקדמת הבמה עם אותם כלים להם הפסידה: השכרת סרטים אונליין, חנות אפליקציות, YouTube, טוויטר וסקייפ
גנזך המדינה העלה לרשת לפני כחודש וחצי סרטון המתעד לכאורה עב"מ בשמי ישראל - ומאז עשרות אלפי גולשים כבר צפו בו ■ בגנזך המדינה אומרים כי הסרטון צולם ב-1970, אולם איש לא לוקח אחריות
בונד בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנשים אומרים 'אני רוצה עמוד בפייסבוק למותג שלי' - בלי להבין שאין לזה שום ערך בפני עצמו" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה
במסגרת שיתוף-הפעולה יקבעו הגולשים לאילו עמותות יתרום הבנק סכום כולל של מיליון שקל
עפ"י סקר TIM למחצית הראשונה של 2010, אתר "גלובס" מזנק ב-17.4% בגלישה ממקומות העבודה, בהשוואה ל"דה מרקר" שאיבד 10.4% מהחשיפה ■ מהפך בצמרת: וואלה מידרדר למקום הרביעי, ואת מקומו תופס YouTube
(עדכון) - בסרטון נראים אזרחים קטנים "כובשים" אסדת קידוח גז ומוציאים את האוויר מ"ברון גז" ■ לשכת רה"מ: נתניהו לא מתערב בפעילות ועדת ששינסקי ולא מנחה את חבריה
NETFLIX (נטפליקס)אינטרנטאינסטגרם (Instagram)גוגלדוחות כספייםטוויטרטיקטוקסקרפייסבוקרשתות חברתיות