בעל האולפן, אילן דנינו: "קשת וטדי התנהלו לאורך כל הדרך בצורה כוחנית, שאין לה בעיה לדרוס אנשים בדרך. אוכיח כי האזרח הקטן יכול להילחם מול דינוזאורים כאלה גדולים - וגם לנצח אותם אם הצדק איתו"
זאת לאחר 6 עונות סיום ההתקשרות נובע מצמצום תקציב הפרסום של סלקום לשנת 2009 ל"גלובס" נודע כי כבר מתנהלים מגעים בעניין, ולא מן הנמנע כי את מקומה של סלקום ב"כוכב נולד" תתפוס חברת סלולר אחרת
הקמפיין, בהשקעה של 50 אלף דולר, כולל יחסי ציבור, פרסום בנקודות המכירה, מודעות בעיתונות החילונית והדתית ובאתרי אינטרנט
"ארץ נהדרת" ממשיכה להוביל את הטבלה השנתית הערוצים המרכזיים רשמו ירידה ברייטינג הממוצע - מלבד ערוץ 10 שנהנה מגידול של 30%, לא מעט בזכות "הישרדות"
אקס פקטורבית ספר למוסיקההכוכב הבאטדי הפקותטמירה ירדנייואב צפירלי-אור אברבךצביקה הדרקשת 12רייטינג