כנס שדרות

כתבות אחרונות

 

קרנית פלוג: "פירות הצמיחה לא חלחלו באופן שווה"

נגידת בנק ישראל אמרה עוד כי "הממשלות לאורך השנים תורמות מעט יחסית בשביל להפחית את אי-השוויון" ■ פלוג התייחסה גם למצב החינוך ואמרה כי "הישגי התלמידים נמוכים"

שירות גלובס 30.11.2016
מבקר המדינה יוסף שפירא/ צילום: תמר מצפי

מבקר המדינה יקדם הצעת חוק להגנה על חושפי שחיתויות

הצעת החוק תאפשר למבקר להטיל סנקציות על מי שמתנכל לחושפי שחיתות במקום העבודה ■ עו"ד חי בר-אל, שהשתתף בהכנת ההצעה: "שיא האבסורד: האחראי על טיפול בחושפי שחיתות ברשויות המקומיות הוא אריה דרעי"

שירות גלובס 29.11.2016
יואב גלנט/ צילום: איל יצהר

גלנט: "הקבלנים הם קוזקים נגזלים. שמנו קץ לחזירות שלהם"

שר הבינוי והשיכון: "עד כניסת הממשלה הנוכחית לתפקידה הוכפל מחיר הדירות תוך עשור" ■ לדבריו, "שמנו קץ גם לעליית מחירי הקרקע וגם לעושק מצד הקבלנים. לא נאפשר זאת עוד"

אורי חודי 29.11.2016
אשל ארמוני / צילום: איל יצהר

משרד השיכון: מחר יעלה אתר ייעודי לזכאי מחיר למשתכן

מנכ"ל משרד השיכון אשל ארמוני אמר בכנס שדרות לחברה כי האתר החדש יספק לציבור מידע לגבי תוכניות ומכרזים הקשורים למחיר למשתכן ■ אביגדור יצחקי, יו"ר מטה הדיור במשרד האוצר: "אנו מקווים להשלים את המו"מ עם העובדים הסינים, כי הם הכי יעילים"

אורי חודי 24.11.2015

ניסנקורן: נשבית המשק מיום ראשון הבא אם לא נגיע להסכמות

יו"ר ההסתדרות: "יש כתובת אחת - שר האוצר - ובידו להחליט שמשנים את שכר המינימום, מצמצמים את העוני ומשנים את מצב עובדי הקבלן. משרד האוצר עושה הכל למסמס את הנושא"

שירות גלובס 26.11.2014

לראשונה: משרד הפנים יתגמל רשויות שיקדמו אחריות חברתית

המשנה למנכ"ל משרד הפנים ד"ר שוקי אמרני הודיע במהלך כנס שדרות כי משרד הפנים יצר לראשונה תו תקן לפיו יקבלו הרשויות המקומיות ניקוד, בגין פעילותן בנושאים חברתיים

שלומית צור 19.12.2012

ראש מ"מ גן יבנה: "לא יודע איך אעזור לילדי לרכוש דירה"

בפאנל דיור בר השגה בכנס ישראל שדרות לחברה, אמר רמזי חלבי ממרכז השלטון המקומי: "למרות שנכנסו מיליארדים לקופת המדינה ממכירת דירות - לא נבנו דירות חדשות"

אורי חודי 30.11.2011

אלרוב: "המחאה עלולה להפוך לאלימה"

עמיר פרץ בכנס שדרות: "במקום שיש ילדה רעבה - הממשלה איבדה תוקף למשול" ■ מנכ"לית אמון הציבור: "שוק המזון מאוד ריכוזי - כישלון מוחלט של הרגולטור"

אורי חודי 30.11.2011

טרכטנברג: "החברה בישראל הרבה יותר חזקה ממנהיגותה"

מנואל טרכטנברג בכנס שדרות: "המתחים שהתגלו בחברה הישראלית בקיץ האחרון הם בלתי נסבלים. החברה בישראל חייבת למצוא את דרך המלך בין כלכלת שוק חופשי לבין שוויון הזדמנויות"

נדב נוימן 29.11.2011

נעצר הצעיר שאיים על שטייניץ: "לא בטוח שתהיה פה ב-2013"

שר האוצר נאם היום בכנס ישראל-שדרות לחברה ■ עפ"י החשד, הצעיר קרא לעבר שטייניץ: "לא בטוח שתהיה כאן ב-2013, אנחנו יודעים איפה אתה גר"

אתר חדשות ערוץ 2 29.11.2011

חנין: "אנחנו רוצים דיור בר-השגה אמיתי בשטח, לא רק חוק"

ח"כ דב חנין בכנס ישראל-שדרות לחברה: "השוק איננו מסוגל לייצר בעצמו פתרונות. הוא לא מאפשר למי שאין לו מספיק - וציבור גדול בארץ לא מסוגל להגיע לדירה, לשכירות וגם לרכישה"

אורי חודי 29.11.2011

עוזי דיין: "לליף וחבריה אין מושג לאן לקחת את המחאה"

דיין בכנס ישראל-שדרות לחברה: "ההנהגה הישראלית - אסור לה להתעלם מהמחאה. יש כאן הזדמנות פז. ניתן מנדט מלא לממשלה הזו לעושות תיקון עולם"

אורי חודי 29.11.2011

שטייניץ: "אשפר את מעמד עובדי הקבלן - כמו בשבדיה"

(עדכון) - שר האוצר חושף בכנס שדרות: ישנו מו"מ מתקדם עם ההסתדרות לפתרון משבר עובדי הקבלן ■ נאומו נקטע על ידי מפגינים ■ "כשנכנסתי לתפקידי גם בישראל היו תחזיות אבטלה של 10%-15%; חשוב שנמנע אבטלת המונים"

אורי חודי 29.11.2011

תביאו 4 ילדים? רק אם אתם לא עניים

לפני שמטיפים לחרדים לצאת לעבודה, כדאי שהממשלה תדאג שלא יהיו העניים של מחר

שי ניב 11.11.2010

אטיאס: "זוג צעיר שיקנה בית בפריפריה יקבל 800 ש' בחודש"

גלובס tv אטיאס השתתף במושב הנעילה של היום הראשון בכנס ישראל-שדרות לחברה: "הכפלנו את השיווקים. זה לא פשוט כי נלחמנו בריבית הנמוכה, שהיא כמו דלק על המחירים"

שירות גלובס 09.11.2010

   12   

   נמצאו 29 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2