מיצובישי נמצאת כיום תחת מכבש "הכיבוש הנאור" של רנו-ניסאן ■ עד שיתחילו להופיע דגמים משותפים היא מוסיפה להיצע בארץ את הג'יפון ASX - מרווח, מאובזר ובעל עבירות מפתיעה ■ במחירו הריאלי, ועם מוניטין הסחירות שלו, יש לו פוטנציאל לנגוס נתח נאה מהשוק
ברירת המחדל למשפחות היא לרוב מכונית "מיד סייז" ■ הגרסה המעודכנת של המשפחתית הקומפקטית ממשיכה להציע תמורה טובה למשפחות מורחבות עם תקציב מוגבל
האקווינוקס מציע מנוע חזק, עיצוב עדכני, נוחות נסיעה ותא נוסעים ידידותי למשפחות ■ האם זה יספיק לו בפלח הצפוף מול מלחמת המחירים של המתחרות הקוריאניות?
הגרסה הפתוחה של ה-F מספקת, בתמורה ל-725 אלף שקל, ריגושים חזותיים, קוליים ופיזיקליים שעתידים להיעלם בעידן החשמלי-אוטונומי
חמושה במרחב פנים משופר לעומת האיביזה שעליה היא מבוססת, ועם אותם קווים חדים ושובבים, קבלו את סיאט ארונה ■ על קשיחותה המסוימת בשיכוך מהמורות מפצה חבילה נאה של עזרי נהיגה ובטיחות
בגרסה הנטענת, הכביש-שטח הגדול לבית ב.מ.וו הוא פחות ספורטיבי מאחיו ה"רגילים", אבל עדיין ייצוגי ונהנה מיתרון מס משמעותי
לנדרובר עובדת במרץ על רכבי כביש-שטח אוטונומיים, אבל בינתיים היא משגרת לשוק עוד דגם פאר אלגנטי ועמוס בטכנולוגיה, שאמור לפנק לא רק את הנוסעים אלא גם את הנהג האוחז בהגה
תחת לחצם של היבואנים הישראלים המבקשים להתחכם לרשות המסים, שוב הצליחו מהנדסי קיה ליצור באופטימה הייבריד המחודשת שילוב קוסם ■ אמנם היא מספקת יחס גבוה של אבזור לשקל, אבל מבחנה האמיתי בשוק יהיה מול בת הדודה מבית סונטה
הקופרה היא האחות הצעירה והפרועה של גולף GTI ■ היא תמיד קצת יותר חזקה, קצת יותר זולה וקצת יותר מוחצנת מאחותה הגרמנית, וההבדלים הללו בולטים במיוחד בדור החדש
נהיגה בכמה דגמים של פורשה בזה אחר זה היא חוויה מאלפת: אפילו בין מושלם למושלם אפשר להבחין בניואנסים
בסיוע מימון נדיב של בעלי הבית הסינים, יצרו המהנדסים השוודים של וולבו רכב פנאי היברידי מתוחכם, מפואר, רגוע עם פוטנציאל לריגושים ■ הדובדבן על הקצפת הוא תמחור אגרסיבי בישראל, בסיוע הטבת המס של כחלון לרכב "ירוק"
גרסת הפלאג-אין החדשה של המרצדס E קלאס היא חזקה, מאובזרת וזולה יותר מאחיותיה לסדרה ומזנקת בסולם התמורה לכסף
עיצוב עתידני, טכנולוגיה עילית, התנהגות ואיכות ייצור: קבלו את הלקסוס החדשה ■ במחיר של קצת פחות מ-800 אלף שקל היא מציעה תמורה טובה יותר ממכוניות מקבילות, שעולות 50% יותר
עם 182 כ"ס, אבזור מתוחכם וממדים נכבדים, הסיביק סדאן החזקה והמהנה מתחרה במכוניות מנהלים רציניות - אבל גם במחיר
האיביזה החדשה גדלה מעט בממדיה, אך היא שומרת על הקווים החדים האופייניים בעיצוב ועל המסר הצעיר, הנאה, השובב של הדורות הקודמים ■ היא גם מוסיפה עליו קורטוב חשוב של נוחות, היצע נאה של גאדג'טים ומנה של בגרות ובשלות
במחיר שמתחיל ב-215 אלף שקל, ולמרות הטבת המס שהיא מקבלת בישראל, אין פה מציאה ■ אבל מדובר ברכב שימושי, זריז ומהנה, מאפשר לחוות אישית את טכנולוגיית הרכב המתקדמת שבנמצא - ועל הדרך גם לחסוך בצריכת הדלק ולטהר את המצפון הסביבתי
חברת הרכב BYDב.מ.וו (BMW)טויוטהיונדאיכלי רכבמכוניות היברידיותמכונית חשמליתרכב חדשרכב סינישוק הרכב