יוצאת במהלך של ארוחות בוקר המבוססות על מוצריה ■ הצדדים ישקיעו בפעילות כמיליון שקל
בטרה ושטראוס טוענים כי המיתוג מחדש של תנובה נכשל, בתנובה אומרים כי טרה לא עמדה ביעדים, ובשטראוס מאמינים כי המיתוג מחדש של דנונה הצליח למרות הירידה במכירות
מצפה לסיים את 2010 עם מכירות של 280 מיליון ש' ולרשום ב-2011 גידול של 20% במכירות
שלומי אלפיה יחליף את הבעלים, עזרא כהן, שימשיך לכהן כיו"ר החברה ■ כהן: "הייתי חייב לקחת מישהו שיעסוק ביומיום כדי שאוכל לעשות 'זום אאוט' ולהצעיד את מחלבות גד קדימה"
התקציב, בהיקף של כ-350-500 אלף דולר, טופל עד כה בפוגל-אוגילבי ■ במחלבות גד כיוונו לעבר משרד בעשירייה הראשונה של משרדי הפרסום
יעניקו ללוי הנחה ממוצעת של 12% לחצי שנה ו-6% לחצי שנה נוספת ■ לוי בתמורה יפרסם את החברות בסניף ■ ישקיע בסניף 3 מיליון דולר, והמכירות יעמדו על 240-300 מיליון שקל בשנה
הגידול המתמשך בנתח השוק של טרה בא בעיקר על חשבון נתח השוק של תנובה ■ בכירים בשוק: הגידול של טרה נובע ממבצעי מחיר אגרסיביים שמשמעותם הפסדים של מיליוני שקלים
זאת עקב מחסור בחומר הגלם שומן חלב ■ תנובה היא הספקית היחידה של חומר גלם זה בארץ ■ מועצת החלב אחראית כעת לקצוב לכל מחלבה שומן חלב, אך יצרנים חוששים כי בפועל תהיה אפליה לטובת תנובה
ב-4 החודשים הראשונים השנה תנובה מאבדת נתחי שוק גם בגבינה לבנה, בקוטג' ובחלב, לטובת שטראוס וטרה
ימכור גבינה לבנה, שמנת מתוקה ופסטה בשקל ■ גם שופרסל, רבוע כחול והרשתות הפרטיות יוצאות במבצעים לחג ■ לוי: "עקב ההסכם בין תנובה לרבוע כחול, הוריתי לחזק את מחלבות גד על חשבון הספקים הגדולים"
עזרא כהן, בעלי מחלבות גד: "אנחנו מורידים רבע מהמוצרים על המדף כי אין לנו היכן לשים אותם; אם המצב לא ישתנה, אפנה לרגולטור"
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
תשקיע במהלך 2.5 מיליון שקל סמנכ"ל השיווק, אייל דונסקי: "בכוונת מחלבות גד לתפוס נתח של 25% מהקטגוריה בתוך 3 שנים"
שיעור הצמיחה הכספית ברבעון הראשון של 2009 מעיד על גידול אפסי מבחינה כמותית במכירות, וזאת לאור עליות המחיר שחלו בשנה החולפת שטראוס נחלשת, ואילו מולר מחזק את טרה
מחלבות גד: זו ההנחיה שקיבלנו מהשירותים הווטרינריים השירותים הווטרינריים: החלב עובר פסטור כפול, ולא נמצאו חיידקי המחלה; הפסקת הייצוא נובעת מתקנים מחמירים של האיחוד האירופי בעקבות תחקיר "גלובס"
תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007
ארז וולףגלידות פלדמןדיפלומטהעלאת מחיריםיוקר המחיהימי קורונהמוצרי חלבמחירי המזוןמינוי בכיריםשטראוס