עוד עולה מדו"ח נציב תלונות הציבור כי 32.8% מהתלונות שהוגשו לחברת החשמל ב-2009 נמצאו מוצדקות ■ בסך-הכל הוגשו לחברת החשמל במהלך 2009 כ-16,400 תלונות - ירידה של כ-17% לעומת 2008
במהלך 2009 הוגשו לנציבות כ-13 אלף תלונות - גידול של כ-20% לעומת השנה הקודמת והכפלה במספר התלונות ב-5 השנים האחרונות - כך עולה מהדו"ח השנתי של נציבות תלונות הציבור שיפורסם ביום רביעי
לטענת השופט נועם סולברג, ההליך המשפטי בעניין "עובדה" וסרן ר' יכול היה להימנע אילו נציב התלונות ברשות, גיורא רוזן, היה מבצע בדיקה מעמיקה על תחקיר "עובדה" ■ רוזן בתגובה: "אין לי תקציב לחקירות מצ"ח"
נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה, גיורא רוזן, התייחס לכתבת הפרופיל של ערוץ 10 על אביגדור ליברמן, שבה לא ניתנה לשר זכות התגובה ■ גורם בערוץ: מדובר בכתבת פרשנות שאינה דורשת תגובה
עוד בדו"ח: נהגים שקיבלו דו"חות אזהרה על עבירות תנועה וביקשו לבטלם - קיבלו במקומם קנס ■ לראשונה, היקף התלונות גדול מ-10,000 ■ כ-30% מהתלונות בדו"ח נמצאו מוצדקות
בתלונות נגד הגופים הציבוריים ב-2008, מוביל המוסד לביטוח לאומי עם 986 תלונות בדירוג היקף התלונות נגד רשויות המקומיות, מובילה ת"א ב-2008 נרשם גידול של 8.5% בהיקף התלונות המוגשות נגד רשויות המדינה
על המינוי הודיעה החברה האם של חברת הדירוג והוא יכנס לתוקף ב- 16 בפברואר 2009 גרובס כיהן בעבר כיו"ר ומנכ"ל חברת ארנסט אנד יאנג אופן התנהלותו העצמאי של נציב הקבילות יאפשר לו להציע פתרון מאוזן ובלתי תלוי
רגע לפני שהוא נכנס לתפקידו החדש כנציב תלונות הציבור על שופטים - השופט בדימוס אליעזר גולדברג מפנה אצבע מאשימה אל ציבור עורכי הדין, שלדבריו העתיקו את הזירה המשפטית לזירה התקשורתית
אגרת טלוויזיהדוד רוזןדוח תלונות הציבורהרשות השנייהלי-אור אברבךמח"שמשטרת ישראלרשות המסיםרשות השידורתלונות