סלטי אחלה

כתבות אחרונות

 
חומוס אחלה / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

ריקול לסלטי חומוס אחלה של שטראוס בשל חשש לסלמונלה

שטראוס מבקשת ממי שרכש אריזת חומוס אחלה במשקל 650 גרם, המסומנת בתאריך אחרון לשימוש 6.9.18, שלא לצרוך את המוצר • שטראוס: "פועלים במרץ לאיסוף המוצרים הללו מהמדפים"

שני מוזס 31.07.2018

עוד תזוזה בשטראוס: יפתח עצמון מונה למנכ"ל חטיבת מזון טרי

יחליף בתפקיד את איתי אנגלנדר, שמונה למנכ"ל חטיבת הממתקים בחברה

שני מוזס 06.03.2018

שטראוס מציגה: חומוס ללא חומרים משמרים

משך הצריכה לאחר הרכישה יעמוד על 5 ימים מרגע פתיחת המוצר (כשהוא סגור תוקף הצריכה הוא 40 ימים) ■ החומוס החדש יעלה למדפים אחרי שנים של מחקר ופיתוח

מיכל רז-חיימוביץ' 04.07.2016
הפרסומת של פאנטה ביו-טיוב

סרטון פאנטה - בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב באפריל

לראש המדד של חודש אפריל הגיעה הפרסומת לפאנטה, שמציעה לתלמידים עזרה לא צפויה במבחן בכיתה

רועי גולדנברג 19.05.2015

שוק הסלטים המצוננים ב-2014: המכירות ירדו ב-2.7%

זאת לאחר שנים של צמיחה בתחום ■ המותג סלטי צבר, הסובל משחיקה מתמשכת, מגייס את השף אבי לוי לקרב מול המותג סלטי אחלה, שגייס את החקלאי אבי מבורך

אילנית חיות 12.02.2015
סניף מגה בעיר / צילום: איל יצהר
מגה | לפני כולם

לא רק מוצרי חלב: מגה מייקרת גם סלטים מצוננים

זאת אף על-פי שיצרניות הסלטים, כגון אחלה של שטראוס, לא העלו את מחיריהן לרשת ■ אתמול נחשף ב"גלובס" כי מגה בעיר הקפיצה את מחיריהם של מוצרי חלב רבים בשיעור של עד 34%

אילנית חיות 07.01.2015

איש השיווק של אוקטובר: אלעד רביד מחטיבת מזון טרי בשטראוס

באיגוד השיווק נימקו את הבחירה בכך שרביד הוביל מהלך שיווקי רחב, הכולל חדשנות קולינרית ותקשורת שיווקית ייחודית בקטגוריית החומוס והסלטים

שירות גלובס 06.11.2014

שוק הסלטים הארוזים בשנת 2013: "אחלה" נגס ב"צבר"

המותג "אחלה" של שטראוס רשם עלייה של 18% במכירות ■ "צבר" עדיין מוביל בקטגוריה אך רושם ירידה הדרגתית כבר 3 שנים

אילנית חיות 15.01.2014

אמת בפרסום: טרנד "פרסומות הדוקו" צובר תאוצה

טרנד הפרסומות המשתמשות באלמנטים תיעודיים הופך לנרחב בעולם ■ מה הופך את הטרנד החדש לפופולרי במיוחד בתקופה הנוכחית?

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2013

שוק סלטי החומוס: אוהבים את מעדני מיקי, נאמנים ל"אחלה"

הצרכן הישראלי אוהב את הטעם והאיכות של חומוס מיקי, קונה בעיקר חומוס של צבר והכי נאמן לחומוס "אחלה" - כך לפי סקר החברות המובילות של "גלובס"

מיכל רז-חיימוביץ' 20.05.2013

מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

מקדונלד'ס לוקחת את עולם הדוגמנות ומתקשרת דרכו את המק רויאל עם 495 הקלוריות, באמצעות יהושע TBWA

נתי יעקובי 04.07.2010

שטראוס תחלק חינם חומוס וטחינה אחלה ל-100 אלף בתי-אב

עלות החלוקה - יותר ממיליון שקל ■ המהלך הוא חלק מהשקת סדרת סלטים עם שומשום מלא ■ מישל בן-וייס, מנכ"ל חטיבת בריאות ואיכות חיים בשטראוס: "מי שמקבע את מלחמת המחירים בסלטים הם הקמעונאים"

אילנית חיות 24.05.2010

   1   

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1