העובדים, שהמנוי לעיתון המתחרה שימש אותם לצורכי עבודה, קיבלו על כך הודעה השבוע ■ המנויים לעיתונים האחרים המשמשים את כתבי "ישראל היום" לא בוטלו
דסק החדשות של "מעריב" יחל לפעול רק בצאת השבת ■ מדובר במהלך חריג בעיתונות היומית, שבה משמרת העבודה על עיתוני יום א' מתחילה בשבת בצהריים
ג'מאל דניאל, איל נפט אמריקאי ממוצא סורי, הצליח לפתות עיתונאים ישראלים בכירים כמו בן כספית ועקיבא אלדר לקחת חלק במיזם העיתונאי שמבקש לשקף לעולם את הדופק האמיתי של המזרח התיכון ■ מה הוא מנסה להשיג?
הלורד דייויד האנט, יו"ר מועצת העיתונות הבריטית, מתייחס לפגיעה בסטנדרטים של העיתונות הכתובה ולדרך לשיקום תדמיתה
רכישת "וושינגטון פוסט" ע"י ג'ף בזוס היא בשורה מעודדת לעיתונות
הקריסה של קבוצת מוטו תקשורת היא לא עוד סיפור של התכווצות בענף המדיה ■ במקרה הזה מדובר בבעיות של הבעלים אילן ציוני דווקא בעסקיו האחרים, שהובילו לעצירת תזרים המזומנים לרשת המגזינים ■ מי עשוי לרכוש את הקבוצה?
הרכישה תבוצע על-ידי ג'ף בזוס באופן פרטי ואינה קשורה בשום צורה לאמזון
החיפוש אחר המודל הכלכלי שיציל את העיתונות מוביל אותנו למערב ארה"ב, אל חברת "זאורה", אחת המובילות בעולם בתחום חומות התשלום - מכירת מנויים לגופי תוכן באינטרנט
העיתון "אל מונדו" היה הראשון שהקים בספרד שירות דיגיטלי מתקדם לקוראיו וביסס קהל מנויים בעידן החינמי ■ אך לדברי סגן עורך העיתון, חוליו מיראוואלס מרטין, כשתקציבי הפרסום צוללים ב-40% - לא בטוח כבר שגם זה יציל אותם
העיתון "מעריב" גוסס כבר שנים ארוכות, ונדמה כי בכל פעם שהוחלפו בו הידיים, הופתעו הבעלים מחדש מהיקף הבעיות ■ מדוע בכל זאת החליט שלמה בן-צבי להיכנס להרפתקה, מתי נדלקה לכולם הנורה האדומה, ומה יעלה בגורל העיתון?
מדובר בכעשירית משווי המגזין לפני 6 שנים ■ צפוי להפסיד השנה 3-5 מיליון דולר
טוני היילי, שעומד בראש הסטארט-אפ Chartbeat, פיתח מערכת המספקת לעורכי אתרי תוכן את נתוני ההצלחה של כל ידיעה, בזמן אמת ■ "לא חשוב רק שתכתוב את זה, חשוב גם שמישהו יקרא את זה. מה שלא קוראים - אין לו מקום"
"מעריב" יהיה חייב להיסגר. זה לא יכול היה להיות אחרת
לואיס ד'בורקין, מייסד אתר "פורבס" במתכונתו החדשה, יצר מודל שבו גם מותגים יכולים לפרסם ידיעה עיתונאית אם ישלמו מספיק, ואין לו בעיה עם זה: "התעשייה צריכה למצוא דרך איך לייצר תוכן טוב, בלי כל השכבות הביורוקרטיות של הפרינט"
מחקר: 61% מהאוהדים בבריטניה צרכו השנה ספורט באמצעות האינטרנט, לעומת 59% בלבד בעיתונות ובמגזינים מודפסים; 97% נאמנים לטלוויזיה
אחרי שנה בשטח, אנשי מגזין הסטודנטים "ד'קמפוס" טוענים שהם הצליחו למלא נישה חסרה: עיתון סטודנטים ארצי ■ אבל גם עם תפוצה של 100 אלף עותקים לגיליון ופלטפורמה דיגיטלית, הם מודים כי הדרך למימוש הפוטנציאל עוד ארוכה
ynetאלונה בר אוןגלובסידיעות אחרונותישראל היוםעיתונאיםעיתונות מקוונתפיטוריםרדיורשתות חברתיות