יצרנית ממתקים איטלקית
על רקע החששות ממשבר מתקרב, כדאי להיזכר שחברות מצליחות רבות פרצו ועלו דווקא בתקופות של משבר כלכלי, מגוגל ופייפל ועד מקדולנד ונוטלה, Airbnb ועליבאבא. מה הסוד שלהן?
לפני ארבעה ימים פורסם כי בעקבות הבדיקה שמתבצעת באירופה לגבי אפשרות לקשר בין מקרי סלמונלה למוצרי קינדר, הוחלט לערוך ריקול יזום בישראל • אמש פורסם כי כחלק מהריקול היזום ייאספו כלל המוצרים האמורים, ללא הגבלה של מספרי אצוות ותאריכי תפוגה
תקציב המדיה של פררו רושה כולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה • וגם: פירמת רואי החשבון הבינלאומית Grant Thornton, שאליה שייכת פירמת פאהן קנה מישראל, על הצטרפותה לאמנת Net-Zero • אירועים ומינויים
ההיקף השנתי של תקציב המדיה של חברת הממתקים עומד על כ-20 מיליון שקל • לגלובס נודע כי מדיה קום, זניט מדיה ודנטסו ישראל מתמודדות על התקציב
מאחורי היוזמה להביא את בית הקפה לישראל עומדים הבעלים של גוד פארם ונציגות פררו • הסניף הראשון של הקפה על גלגלים יפתח ברחוב אבן גבירול בתל אביב, צמוד לסניף של רשת הפארם
בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה
על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, התמודדו בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס
על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מתמודדים בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס
בעלי עסקים בתחום מתלוננים כי היבואנים הרשמיים נעזרים ביצרנים ומשתמשים באישורי כשרות כדי למנוע יבוא מקביל המוריד מחירים ■ המקרה האחרון הוא של שוקולד נוטלה
חודש אחרי נטילת הזיכיון מליימן שליסל, שלוחת פררו רושה בארץ לא הגיעה להסכמים עם הקמעונאים, שמתלוננים על המחירים הגבוהים ■ התוצאה: מותגי החברה נעדרים מהמדפים
המשמעות: איסור לסדר את המוצרים, להתערב במחיר, בשטח המדף ובהיקף הרכישות ברשתות ■ ואולם, לאחרונה אישר משרד הממונה לליימן שליסל פטור זמני מהאיסורים, בכפוף למגבלות, עד סוף יוני
החברה העולמית פררו רושה הודיעה לליימן שליסל על נטילת הזיכיון למותגים בישראל, ועפ"י הערכות היא תפתח שלוחה עצמאית בארץ ■ ליימן: "שתי החברות מסכימות כי לא ניתן להמשיך במודל שיתוף-הפעולה הנוכחי"
תקציב המדיה הכולל של המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה מוערך בכ-18 מיליון שקל במחירים ריאליים
החברה האיטלקית, שאחראית למותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מצויה בבעיית ירושה לאחר שאחד מהבנים של המייסד מת מהתקף לב
ליימן שליסל, יבואנית ממרח השוקולד: "הספק בחו"ל העלה לנו את המחיר" ■ בתוך כך, החברה עצרה את אספקת נוטלה לרשת שופרסל על רקע מחלוקת מסחרית
אם מארה"ב תבעה את יצרנית נוטלה בטענה כי החברה מציגה את המוצר כבריא - למרות שאין זה כך ■ במסגרת הפשרה סוכם גם כי נוטלה תשנה את הקמפיין שלה
גוד פארםאירועים ומינוייםזניט מדיהחברות מדיהמדיה קוםממתקיםמקדונלד'סנוטלהעליבאבאשוקולד