האירוע יתקיים ב-17-30 ביולי בגני חוגה ויכלול מסיבות, משחקים, ארוחות, לינה, הופעות של אמנים מובילים, 3 בריכות ענקית, מתחם ספא, מתחם גיימינג ועוד
הקרב על קטגוריית התה הקר בין שתי הענקיות - קוקה-קולה ואסם-נסטלה - מסתיים לפי שעה בניצחון ביניים למותג פיוז טי של קוקה-קולה ■ יו"ר אסם-נסטלה, דן פרופר: "אנחנו בעיצומו של תהליך. נסטי יגיע רחוק וגבוה" ■ ניתוח מיוחד
מילדנהול, אחד השחקנים הבולטים בעולם הפרסום, אחראי להובלת החזון, האסטרטגיה התקשורתית, השיווק והקריאייטיב של קוקה-קולה על שלל מותגיה
לשם הולך עולם הפרסום. ולראיה - קמפיין קוקה-קולה שזכה בקאן
קמפיין השמות של קוקה-קולה, המהלך השיווקי המשמעותי ביותר השנה, הצליח כי השכיל לשלב את המוצר בזירה מסורתית ובזירה האינטראקטיבית ■ וגם: איך הצליחה החברה לחבר את הדור הצעיר עם המותג הוותיק? ■ ניתוח מיוחד
(עדכון) - אינדרה נואי אמרה את הדברים ל-CNBC, על רקע שמועות בשוק כי סודה סטרים במגעים למכירתה לפפסיקו או לקוקה-קולה ■ המניה עלתה בכ-6% במסחר המוקדם בוול סטריט - התמתנות לעומת 13% מוקדם יותר היום
תשקיע במדינה 200 מיליון דולר ב-5 שנים הבאות, ומפעל נוסף שלה ייפתח במיאנמר בעוד חודש ■ מנכ"ל קוקה-קולה, מוכתר קנט: "זה רגע היסטורי"
במקום "אחמד" על הפחיות, קוקה-קולה מגרילה במגזר הערבי מכונית כל 48 שעות ■ וגם: תנובה רוצה לכבוש את אמריקה. לא למדו שם מההפסד ברומניה?
התקציב, בהיקף 85 מיליון שקל, כולל את כל מותגי המשקאות של החברה, הבירות, המים המינרליים ומוצרי טרה ■ טופל במשך 13 שנה בקראט מדיה וואן
הפעילות, תחת השם "Enjoy Coca-Cola With", תאפשר לצרכן לרכוש את מוצרי החברה כאשר על התווית יופיעו שמו או שמות בני משפחתו או מכריו
מאחורי הרווחים על הבירה: הדואופול משמר מחירים גבוהים - והצרכנים משלמים
הגעתה של קוקה-קולה הייתה אחד מהסימנים הראשונים להפיכתה של מיאנמר לדמוקרטיה, אחרי יובל של שלטון החונטה ■ במקביל צץ גם משרד פרסום ראשון, הצנזורה מוסרת, והתושבים מתחילים לקרוא ספרים ועיתונים חופשיים
תשיק משקה אנרגיה מבוסס חמוציות, באמצעות פריגת, תחת המותג "אושן ספריי"
Coca-Cola Recycling Factory יוקם בלב מפעל הייצור של החברה בבני-ברק ויציע פעילות חווייתית ומגוון אטרקציות במהלך חול המועד פסח
המפרסמים מניעים את הצרכנים לפעולה - אבל מפחדים מטרור ברשת
שוק המשקאות בישראל צמח ב-2012 ב-1.8% ל-4.2 מיליארד שקל ■ מכירות פריגת צנחו ריאלית בכ-13.9% ■ יפאורה-תבורי וטמפו התחזקו
בית המשפט העליוןדודי ורטהייםהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית