השיחה: אילו מותגים מככבים בתמונות הדיגיטליות של אנשי העסקים?

אופנה, משקאות, בירות ומוצרי טיפוח - אנשי העסקים מסמנים מותגים בינלאומיים וישראליים שמצאו את דרכם לא רק אל ליבם אלא גם אל אוסף התמונות הדיגיטלי שלהם

"דחפתי את הקולה לשלג, והמשקה היה מושלם"

שגב משה, שף ובעלי מסעדות שגב ושגב אקספרס

המותג: קוקה-קולה

"את התמונה צילמתי בקייב שבאוקראינה. טסתי לשם עם הצוות שלי לארוחה גדולה וחשובה. באחד הבקרים יצאתי לנשום אוויר ולקחתי איתי את המשקה הממכר בעולם. בתור אחד שאוהב קרח עם קולה ולא להפך, דחפתי את הקולה לשלג, ותוך 3 דקות המשקה היה מושלם. שתהיה שנה מתוקה כמו קולה, אבל עם כמה שפחות קולה. זה משקה טעים אבל רע".

"מתחבר לפילוסופיית ההתנסות הייחודית"

דן נפתלי, איש עסקים, בעלים של ברים ומועדונים מובילים בתל-אביב

המותג: Kiehl's

Kiehl`s / צילום מתוך האינסטגרם של דן נפתלי
 Kiehl`s / צילום מתוך האינסטגרם של דן נפתלי

"אני מכיר את מותג הטיפוח הטרנדי Kiehl's עוד מניו-יורק. שמחתי מאוד שהמותג עשה עלייה לישראל, ופתח חנות חדשה בקניון רמת אביב. אני משתמש במוצרים לגבר, בעיקר בג'ל גילוח ובקרם אפטר שייב. אני מתחבר לפילוסופיית ההתנסות הייחודית של המותג, הכוללת חלוקת דוגמיות ללקוחות. זה מגניב".

"מחביא שקיות כדי שהבנות לא ייקחו לי"

יואב צוקר, מנכ"ל זניט דיגיטל/פובליסיס מדיה

המותג: m&m's

m and m`s / צילום מתוך האינסטגרם של יואב צוקר
 m and m`s / צילום מתוך האינסטגרם של יואב צוקר

"הממתק המועדף עליי, m&m's, מוחבא בשקיות בארונות כדי שהבנות שלי לא ייקחו לי. אני מחפש תמיד את הטעמים החדשים, ובחנות שלהם במנהטן אני מוציא את רוב תקציב הבזבוזים שלי".

"המותג מסמל אישה חדשה, שלא רואה ממטר"

ניקול ראידמן, מפיקה ובעלת הבוטיק "מאדם דה פומפדור" בכיכר המדינה

המותג: טיירי מוגלר

ניקול ראידמן / צילום מתוך האינסטגרם של ניקול ראידמן
 ניקול ראידמן / צילום מתוך האינסטגרם של ניקול ראידמן

"אני אוהבת במיוחד את המותג טיירי מוגלר: הוא גאון שהקדים את זמנו, אוונגרד אמיתי. מדובר במותג שונה, אחר, המסמל אישה חדשה, כוחנית, פמיניסטית, ש'לא רואה ממטר'. אישה שבאמת מבינה אופנה ומבינה מה היא לובשת. לכן ערכתי באחרונה תצוגת אופנה שלו במסגרת השקת הבושם שלי".

"תנו לי הוגרדן צוננת מהחבית, ואני מאושר"

אדם שוב, מנכ"ל ובעלים Refresh, סוכנות לשיווק בזירות דיגיטליות

המותג: הוגרדן

הוגרדן / צילום מתוך האינסטגרם של אדם שוב
 הוגרדן / צילום מתוך האינסטגרם של אדם שוב

"כשהייתי ילד, התמכרתי לבירה שחורה. אבי היה מעיף לי פליק בכל פעם שגנבתי שלוקים מהנוזל השחור. אחרי שניסיתי כמעט כל בירה, הגעתי לגן עדן: תנו לי הוגרדן צוננת מהחבית ואני מאושר. זו בירת החיטה האולטימטיבית: מעורפלת בסגנון בלגי, מתובלת בגרגירי כוסברה ובקליפות תפוז, ומשאירה בפה טעם של קיץ נצחי".

"צעצועץ הוא שילוב של ערכים, נתינה ובית"

ברוך נאה, מעצב

המותג: צעצועץ

צעצועץ / צילום מתוך האינסטגרם של ברוך נאה
 צעצועץ / צילום מתוך האינסטגרם של ברוך נאה

"מרגש לבקר בכפר כישורית בגליל העליון. מקום פסטורלי, בתים בצבעי תכלת, סגול ואפור, שבילים מעץ לצד פרחים צהובים, שמשמש בית לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. מפעל צעצועץ הוא חלק מהפרויקט המרגש, והוא מייצר צעצועים מעץ: חיות, מטוסים ומכוניות, עבודת יד של כל הצעירים בכפר. המותג הוא שילוב של ערכים, נתינה, כבוד עצמי ובית לצעירים עם צרכים מיוחדים. סיפור אמיתי של מותג".