(עדכון) - מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, טל רבן: "אנחנו לא מרגישים ירידה במכירות" ■ החברה מרחיבה את סדרות הבקבוקים שייאספו מהמדפים לבקבוקים שתאריכי התפוגה שלהם הם 17-23 במארס
בדיקת "גלובס": רשתות השיווק לא קיבלו הודעות על איסוף מהמדפים של בקבוקי קוקה-קולה מתאריכים נוספים ■ בכיר באחת הרשתות: "אם הדברים נכונים, זו פשוט שערורייה"
מסיכום 12 החודשים האחרונים עולה כי המותג קוקה-קולה זוכה לפריחה, בין היתר כתוצאה מהתחרות בין רשתות השיווק במסגרתה נמכרו שישיות קולה במבצע ■ נביעות ומי עדן נפגעו ממשבר האיכות, ועין גדי נהנתה ממנו
החברה: "הבעיה נובעת מתקלה אצל יצרן הפחמן הדו חמצני במכתשים אגן ואינה קשורה בתהליכי הייצור בחברה" ■ הנושא יידון בתמ"ת: "אין בנושא מדיניות ברורה, והצרכנים נאלצים להסתמך על הרצון הטוב של החברות, אך לצערנו לא תמיד זה מספיק"
החברה מבקשת מצרכנים שברשותם בקבוקי קולה ודיאט קולה עם תאריכי תפוגה של 18, 19 ו-22 במארס שלא לצרוך את המוצר ■ החברה: "רוב המוצרים הפגומים נעצרו לפני יציאתם לחנויות"
(עדכון) - איגוד המזון לממונה על ההגבלים: להכריז על שופרסל כמונופול ■ "מאז המיזוג עם קלאבמרקט, שופרסל נוקטת מהלכים בעלי השפעה מכרעת בשוק" ■ מתנגד להחלטת שופרסל לטפל בסדרנות בסניפים
קוקה-קולה ישראל: "קיים חשש לסטיית ריח בסדרת ייצור מוגבלת של קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה באריזות 1.5 ליטר בלבד, עם תאריך תפוגה 18.3.10 או 19.3.10; מבדיקות שנערכו עולה כי אין סכנה בריאותית"
על סקר השחיתות של כנס שדרות: "איזו חוצפה. ליברמן זכאי כל עוד לא הורשע, אז למה לשפוך לו את הדם?" ■ פרופ' מרדכי קרמניצר בתגובה: "מי שמבקש להכניס את המפלצת לכלוב, לא באמת רוצה להילחם בשחיתות"
גרג קוץ', מרכז תחום המים בקוקה-קולה, מתאר בראיון ל"גלובס" את השקעות החברה במים, ובהן גם שיתופי-פעולה עם סטארט-אפים ישראליים
המשקאות פונקציונאליים דוחקים הצידה את המשקאות המסורתיים
(עדכון) קוקה קולה ברבעון יציב - הרוויחה 81 סנט למניה ■ רווחי פייזר טיפסו ב-26% ל-2.88 מיליארד דולר ■ קטרפילר דיווחה על רווח של 64 סנט למניה - הרבה מעבר לתחזיות האנליסטים לרווח של 6 סנט בלבד ■ רווחי דופונט טיפסו ב-11% ל-45 סנט למניה
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
Twisted Fly: הקמפיין קיבל השבוע 45% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת ■ בקרב המגיבים בטוויטר הקמפיין המדובר ביותר היה זה של קוקה-קולה זירו, המזמין את הגולשים למצוא את הכפילים שלהם בפייסבוק
אדם טבע ודין: נפנה לוועדת האתיקה של הכנסת בתלונה ■ ארדן: "אני פועל רק לטובת הגנת הסביבה. חוק הפקדון הוא מבוא לחוק המיחזור שאגיש לכנסת להצבעה בתוך כמה חודשים"
המשבר הדגיש עד כמה חשובות מניות בעלות מזומנים - ושמסוגלות לייצר אותם ■ שלפנו מתוך סינון המניות של מורנינגסטאר את אלה שמקבלות מהחברה דירוג ארבעה וחמישה כוכבים
"ברית הצרכנים" תפעל "לקדם את המודעות לתפקיד שיכולים למלא מוצרי קוקה-קולה בסגנון חיים בריא ופעיל"
בית המשפט העליוןהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםטרהיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית