ההערכה היא שיש ירידה של 15%-20% בפדיונות מרכזי הקניות והקניונים באזור המרכז ■ סמנכ"ל קבוצת ביג: "בדרום מרגישים ירידה של עד 50% בפדיונות"
האתר יאפשר יצירת רשימת קניות קבועה כך שניתן יהיה לשחזר את ההזמנה
גם אם נדמה שהסחר המקוון מאיים על קיומן של החנויות, התחזיות מראות שגם בעוד כמה שנים הוא יתפוס רק כ-10% משוק הסחר כולו ■ למה זה נעצר שם? עפ"י מחקר של מקאן-אריקסון, הצרכן בעידן הנוכחי מעדיף ליהנות מכל העולמות
בן זוגך "נטש" אותך לטובת המונדיאל? המשווקים יסתערו עלייך
נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מעידים על ירידה של 1.6% בקניות לחג ■ בכירים בענף: "אשר יגורנו בא לנו. כשמשק מתכווץ, כך זה נראה. יש קצת צמיחה, אבל היא לא אמיתית; היא בגז ובהיי-טק, אבל מזה עם ישראל לא יתפרנס"
החמות קיבלה במתנה קערה גם השנה, בן הזוג זכה לבושם חדש, בגדים חדשים נרכשו לילדים, ותוכניות לחופשת הפסח כבר בוצעו ■ פסח במספרים: אילו שווקים מרוויחים הכי הרבה בחג - ומה קורה למחירים ביום שאחרי?
שבועיים לפני פסח, בזמן שסקרי המחירים נמצאים בשיאם, הן מורידות מחירים - אבל מיד לאחר מכן הן מעלות את מחירי המוצרים הפופולריים לחג ■ בדיקה מיוחדת חושפת את שיעור ההתייקרות, וגם: מי מציעה היום את הסל הזול ביותר
בדיקת סל של 40 מוצרים שביצעה המועצה לצרכנות ב-250 סניפי רשתות המזון קובע: הפער בין YOU לטיב טעם, הרשת היקרה בבדיקה, עומד על 60% - 236 שקל ■ רמי לוי במקום השני ואחריו שופרסל דיל ■ צפו בטבלאות המלאות
החל מתאורה מסוימת, דרך מוזיקה ועד ניחוחות מפתים - המשווקים נוקטים מגוון אמצעים כדי לעודד את הרצון שלנו לקנות באופן לא מודע, במיוחד כשמדובר במוצרים במבצע ■ וגם: עוד 20 מלכודות שיווקיות שכדאי להכיר
מה לעשות, אני ככל הנראה הרבה יותר איש של פיצוציות
מחקר חדש של חברת Buzzilla מגלה: הישראלי של אחרי המחאה החברתית הכפיל את השיח ברשת על המחאה החברתית, מתכנן את הקניות מראש, דוחה את חלקן וחשדן לגבי מבצעים ■ קווים לדמות הצרכן החדש, מודל 2014
במקום השני והשלישי: תושבי חיפה ובאר-שבע ■ תושבי ישראל מוציאים 12.5 מיליארד שקל בשנה על אופנה והנעלה, ולמרות שתושב ירושלים מוציא את ההוצאה הנמוכה ביותר, כוח הקנייה בעיר הוא הגבוה ביותר - כמיליארד שקל
התקופה האחרונה מנקזת לתוכה שלל מבצעים מכל כיוון: מסוף עונה ועד סוף שנה ■ ההנחות מוצעות בענפים השונים - ממוצרי חשמל, דרך ריהוט ופריטי עיצוב לבית ועד אופנה ■ וגם: האם בקרוב מכירת סוף העונה תוסדר בחוק?
נשים נוטות יותר להסתובב בחנויות ולצאת יותר פעמים לקניות - אך גברים הם ממוקדים יותר, מתכננים מראש את הקניות וקונים מספר פריטים באותה חנות
הפניקס גמאישראל במלחמהכרטיסי אשראיקמעונאותקניות באינטרנטקניתירשתות אופנהרשתות שיווקשב"אתיירות