אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה
שנה לא פשוטה עברה על ראובני פרידן. לצד המיתון שהיכה בכולם, המשרד איבד תקציבים, אך נראה שהוא עושה מאמצים לא מעטים להביא לקוחות חדשים למשרד
עד עתה טופל תקציב הפרסום של עוף טוב ע"י גלר-נסיס, שהצטרף למערך הפרסום של אסם לפני מספר שנים ■ ב-2008 עמד היקף התקציב על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?
תקציב הפרסום של קסטרו מנוהל מזה שנים ארוכות בראובני-פרידן ■ בקסטרו דנים ברעיון שהציג ספי שקד אך מדגישים: "זו הצעה נקודתית שאינה קשורה לקמפיין הפרסום הכללי של החברה"
בפרטנר אישרו לראובני-פרידן לקיים את המצגת, אך לא ברור אם יאשרו להם להצטרף למערך הפרסום של חברת הכבלים ■ HOT בתגובה: אין שינוי במערך הפרסום
מדובר במימוש של הסכם שהחל כבר ב-2002 עם רכישת רבן-גולני ■ גם שלמור-אבנון-עמיחי צפוי בקרוב למכור את יתרת מניות המשרד לקבוצת Y&R
ראובני-פרידן שימש כמשרד הפרסום של קבוצת שטראוס במשך למעלה מעשור, עד לסיום ההתקשרות בטונים צורמים ■ אודי פרידן: האינפורמציה אינה נכונה ■ גם אדלר-חומסקי הציגו לאייפקס פרזנטציה דומה
אבן, לשעבר מנהל התקשורת השיווקית בשירותי בריאות כללית וכיום מנכ"ל "סטנגה", היה אמור להצטרף לראובני-פרידן כסמנכ"ל אסטרטגיה
בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
השתתפות בקמפיינים חברתיים היא מסורת רבת-שנים בענף הפרסום בעולם, וגם בישראל מתגאים משרדי הפרסום בעבודות קריאטיביות למען מטרות חברתיות ■ "גלובס" מציג 5 קמפיינים חברתיים שעשו את ההבדל
גבר על משרד הפרסום ראובני-פרידן ■ תקציב הפרסום של קופת-החולים קוצץ באחרונה, והוא עומד כעת על 9 מיליון שקל בשנה ■ זהו המכרז הראשון שהובילה המנכ"לית החדשה במקאן, איריס בק
גיא אבן מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה בראובני, זאת בעיצומו של המכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח כללית ■ בימים אלה מתנהל גם מכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח מכבי - בו מתמודדים אדלר-חומסקי, יהושע TBWA וגיתם
בראובני מעדיפים להתמודד במכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית, שחלק מתקציבה מטופל במשרדו ■ גם מקאן-אריקסון לא צפוי להתמודד על תקציב הפרסום של מכבי, אם כי טרם התקבלה שם החלטה סופית על כך
על התקציב מתמודדים גם ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי ■ היקף הפרסום למותגי עוף טוב ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
Effie Awardsאדלר חומסקיגיתםגליקמן נטלר סמסונובזיו קורןטבעולמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםניב חורשתקציב פרסום