שיווק

כתבות אחרונות

 
שלד חיצוני רובוטי של ריווק / צילום: רויטרס, בז רטנר

ממשיכה ללכת: המוצר השני של ריווק אושר לשיווק באירופה

ריווק שזכתה ביחסי ציבור רבים כאשר הביאה לשוק מוצר המאפשר למשותקי גפיים ללכת באמצעות שלד חיצוני רובוטי, אולם ההכנסות מן המוצר הזה היו נמוכות מן המצופה ומניית החברה התרסקה • החברה מקווה כי באמצעות המוצר החדש, היא תוכל לשקם את מעמדה

גלי וינרב 29.05.2019

הכירו את מנהלות השיווק שהחליטו לצאת למשימת הסברה לאומית

סופי מלניק-אמיתי, שירה לוי-ברקן, שירי גרוסברד ואפרת פניגזון הן ארבע מנהלות שיווק בכירות • מתוך רצון להציג את ישראל בעולם כמעצמת שיווק, הן בחרו לצאת למשימה לאומית ולהקים קהילה שהיא לא רק מקצועית אלא גם הסברתית • האזינו לפודקאסט החדש ב"גלובס" • קומיוניקאסט - פודקאסט על קהילות

טליה תורג'מן 22.05.2019
רועי סמנה / צילום: אריק סולטן

יש לנו כוחות וצרכים שלא היו לנו פעם. עם הכוח באה אחריות להשפיע, והצורך הזה גדל והופך למפלצת

בראיון ל"ליידי גלובס" מסביר הפסיכולוג רועי סמנה עד כמה המרדף האגרסיבי הזה עשוי להוביל דווקא לתחושת ריקנות, התשה והתמוטטות נפשית: "אנחנו רצים אחרי הזנב של עצמנו, ומייצרים לחץ מטורף" • כשזה מתלכד עם האובססיה להגשמה עצמית, שיעורי הדיכאון הולכים וגדלים • אז אילו מיומנויות חשוב לסגל כדי להתמודד עם תובענות העידן החדש

שני פרידן-גפן 09.05.2019

איש השיווק שמוכר ב-100 מ' ד': "אנשים קונים רק עם אמוציות"

רן אברהמי היה איש השיווק הראשון של AppsFlyer • כיום הוא מכהן כסמנכ"ל השיווק של החברה, שגייסה עד היום כ-86 מיליון דולר וחצתה את רף ה-100 מיליון דולר בשנה • איך הוא הפך את החברה למובילת שוק ניתוח מקורות החשיפה לפרסום במובייל? • האזינו

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 02.04.2019
עמית שפירו / צילום: יונתן בלום

"הקהילה היא כוח מטורף, זה נדל”ן משוגע. מכאן באמת אפשר לעוף"

זה קרה לפני שנתיים: שני יפרח אוחנה יצרה קשר עם חברת הילדות שלה עמית שפירו והציעה לה להצטרף לקבוצה קטנה שפתחה, "סופר מאמא" • היום זו קהילה של רבע מיליון נשים • לצד מודל עסקי המבוסס על הכנסות ממכירות לקבוצה, הן לומדות בדרך הקשה שהחבילה כוללת לפעמים גם כעס וזעם: "קטלו אותנו, ואז חשבתי בשביל מה אני עושה את זה, בשבילי?"

גלית חתן 08.03.2019
אמהות קונות / צילום: יונתן בלום

הרו"ח והעו"ד שעזבו את מקומות העבודה כדי להפוך קבוצת פייסבוק לחברה בע"מ

מאז שהמשטרה סגרה אירוע שלהן 20 דקות מרגע שנפתח, דניאל שטרן ומורן צדקה-גוטדנקר כבר לא מוותרות על הרשמה מראש לאירועי המכירות של קבוצת הפייסבוק "אמהות קונות ביחד" • אבל גם היום, רואת החשבון ועורכת הדין שהפכו קבוצה של 175 אלף משתתפות לחברה בע"מ, עדיין מתעקשות לעשות הכול לבד • "ליידי גלובס"

גלית חתן 07.03.2019

לסגור עסקה עם מנהל החדשנות של סטארבאקס בבית הכנסת

אמיר גולן, Chief Commercial Officer של הסטארט-אפ DayTwo, מנהל בשנה וחצי האחרונות את הפעילות המסחרית של הארגון בישראל ובעולם, עם עשרות אלפי לקוחות וצמיחה של 800% בשנה במכירות • בראיון מיוחד לעוד פודקאסט למכירות מספר גולן על ה-Playbook שכל איש מכירות ויזם סטארט-אפ צריך להכיר כדי למכור לארגונים, לייצר שותפויות ולסגור עסקאות מוצלחות • האזינו

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 30.01.2019
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד

פרטנר TV מתחילה לשווק פרסומות מותאמות ללקוח

החברה מטמיעה מערכת Addressable tv בשידוריה • החברה הראשונה שתפרסם פרסומות מותאמות ללקוח היא סנו • כ-118 אלף משקי בית מחוברים כיום לממירים החכמים של פרטנר - כמות קטנה במונחי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2019

"אין סיבה שחברות ישראליות יבנו את מערך המכירות שלהם מחוץ לישראל"

אמנון דרורי היה אחד מעמודי התווך בהצלחה של חברת Panaya, שנמכרה ב-230 מיליון דולר • לאחר שהוביל את החברה למכירות של כ-34 מיליון דולר בשנה וכיום מוביל את המכירות בסטארט-אפ שהקים (Octopai), נפנה דרורי לספר על תחום המכירות דרך הטלפון - מכירה מרחוק (Inside sales) • איך עושים זאת כמו שצריך? ולמה אין מספיק אנשי מכירות ישראלים שבקיאים בתחום • האזינו לפרק ה-9 של עוד פודקאסט למכירות

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 16.01.2019
חיים קסלר/  צילום: פרטי

"הוריי ציונים, שירתתי בצבא, אבל כגיי ההתחלה שלי היא מינוס 1"

האנשים שעושים את ההייטק • הפעם: חיים קסלר, בן 33, מנהל צוות שיווק PPC בחברת הסייבר KAPE • טווח שכר: 17-13 אלף שקל

שירי דובר 07.01.2019
יובל הס/ צילום: מתן פורטנוי

הנער שהפך לגורו לאנשי עסקים וכבר מנהל תחתיו 5 עובדים

יובל הס, בן 17, כבר מנהל עסק של 5 עובדים ומגלגל לפי הערכות מחזור של מעל 100 אלף שקל בחודש: "הילד הזה ממלא אולמות של 300-400 אנשי עסקים בכל חודש"

איתן בייגל 03.01.2019
קניון הסטריט-מול ברמת ישי. פעילויות מבוססות דאטה ליולדות/צילום: גונן שמר

שיווק מבוסס דאטה בקידום קניונים: לייצר חוויית קנייה ייחודית

בשנים האחרונות התקדמו והשתפרו כמות ואיכות המידע הנגיש לשימוש, הדבר מאפשר התאמה אישית של חוויית השיווק • לא עוד מודעות פרסום גנריות, אלא קמפיינים מפורטים, מפולחי קהל, מניעים לפעולה לשם הגדלת תנועת המבקרים בקניונים

רעות כהן 10.12.2018
מערכת הפרסום של פייסבוק / צילום: Shutterstock

דווקא לפני הבלאק פריידיי: מערכת הפרסום של פייסבוק שותקה

מערכת הפרסום (Ads Manager) של פייסבוק שותקה קרוב ליממה • נבהיר שלא מדובר בתקלה הנוגעת רק לשווקים בחו"ל: למעשה כל מי שמנהל היום עסק ומפרסם, בוודאי מי שמנהל סחר אלקטרוני כלשהו, נפגע

ענת ביין-לובוביץ' 21.11.2018

"אנשי מכירות לא נחים. רק פעם ברבעון, וגם זה – אם הצלחת"

גל הזלקורן הצטרף לנייס כשהעסיקה 200 עובדים, שצמחה מאז לכ-3,000 איש, במהלך הזמן הזה ניהל צוות מכירות של איש שייצרו מעל ל-100 מיליון דולר הכנסות בשנה • בפרק החמישי של "עוד פודקאסט למכירות" אדיר צימרמן שוחח איתו על תפקידו של איש המכירות, ומה ההבדל בין למכור בחברה גדולה לעומת סטארט-אפ קטן

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 21.11.2018
דן אכדיה / צילום ארכיון מלונות דן

אחרי 20 שנה: רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של מלונות דן עוזב את הרשת

בארי ציין כי כעת יפנה לכיוון של התנדבות ותרומה לקהילה

מיכל רז-חיימוביץ' 18.11.2018

"מכירות בטלפון מאפשרות ענייניות וחדות על פני פגישות"

סדרת מכירות, פרק 1: אמנון דרורי, Octopai • אמנון דרורי הינו מאנשי המכירות הוותיקים בישראל, בעברו מנהל המכירות של חברת Panaya אותה הוביל למכירות של כ-34 מיליון דולר בשנה עד מכירתה • היום הוא מייסד ושותף ב-Octopai

עוד פודקאסט לסטארטאפים 10.10.2018

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 488 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 31