מהי הדרך לבנות מערך שיווקי לקטגוריה שלא הייתה קיימת עד כה?
פורטנייט הורידה את השאלטר ללא כל התראה ויצרה אי-ודאות המוני בקרב מיליוני המשתמשים שלה. המהלך הזה מעיד על הבנה מעמיקה של קהל היעד שלה
הגורמים שתרמו להצלחה הם גם אלה שהביאו לדעיכה של מפעל חייה
יותר ויותר חברות מסחריות חוזרות לעשות שימוש בכלי מחקר מסורתיים לצורך תכנון מהלכים שיווקיים וקידום הפעילות העסקית של הפירמה • כיצד יכולים מחקרי שוק לסייע בהתמודדויות מול האתגרים הרבים העומדים בפני מנהלי הארגון ולהביא תועלת בתהליכי קבלת החלטות?
לפעמים הנכס הכי גדול של מותג הוא דווקא האויב שלו, שיכול לעזור לו ליצור בידול, להיתפס כאידאולוגי וכמוצלח יותר ואפילו ללכד את שורת המאמינים סביבו
על המיקרו-קופי שמעתם? • מדובר על המילים שבהן משתמשים במוצרים דיגיטליים, הקשורות ישירות להנעה לפעולה, הנחיות למשתמשים כיצד לפעול והתגובות שמקבלים המשתמשים לאחר ביצוע הפעולה • איך הופכים תחום לא מוכר לקהילה תוססת ופעילה? • האזינו לפודקאסט "קומיוניקאסט" - פוטדקאסט על קהילות
למרות משבר האמונה בעשור האחרון, למותגים עדיין יש כוח שמשיק לסממנים דתיים, והם רלוונטיים יותר מאי־פעם
מה עושה למוח שלנו האבסת היתר של גירויים ומידע, ולמה נשים חשופות לפגיעה הרבה יותר מגברים • חוקר המוח ד"ר תומר בקלש ערך במשך שנים מניפולציות על המוח כדי לדחוף לנו יותר פרסום • עכשיו הוא חושף את הדרכים שבהן נוכל להדוף את המתקפה
41 מנכ"לים ומנכ"ליות מהחברות המובילות במשק הישראלי כותבים על מותגים בינלאומיים שעשו שינוי משמעותי השנה, לפעמים כנגד כל הסיכויים • מי בחר בנטע ברזילי, מי בליווי'ס - ומי מתרשם במיוחד מהמהלכים של וולמארט ובסט ביי
כך אמר הרב נפתלי רוטנברג בפאנל "רב, כומר, קאדי ונזיר נפגשים לדבר על שיווק ומיתוג" בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • הקאדי ד"ר איאד זחאלקה: "היום כל העולם נעשה דתי יותר, בכל הדתות"
מכדורגל, דרך מלחמת הכוכבים ועד טבעונות - המותגים הפכו לדתות החדשות • הצטרפו אלינו בהיכל התרבות בתל-אביב לשיחות על כדורגל, הערצה, טבעונות - ואיך כל הדברים האלה מתקשרים לשיווק, פרסום ומיתוג
נילי צור, מנכ"לית קבוצת ויסוצקי, בחרה במותג החלב השבדי Oatly, שהצליח באמצעות שיווק נכון וכמעט גאוני לשחוט פרות קדושות ולכוון למגרש של הגדולים
ל"גלובס" נודע כי ענקית המכשור הרפואי חתמה על הסכם שיווק עם CathWorks מכפר סבא, המייצרת טכנולוגיה להדמיית עורקי הלב • זהו ההסכם השלישי של מדטרוניק בישראל מתחילת השנה, והוא מבטא את נכונותה להעמיק את שיתוף הפעולה עם התעשייה המקומית – גם אם תשלם יותר על רכישות עתידיות
הצרכים ותחומי העניין של הדור הצעיר של העובדים מכריחים חברות להשתנות
המוצר של תראניקה הוא רצועה של חיישנים וגריינים אלקטרוניים אותה עונדים על הזרוע והיא משתמשת בתוכנת מחשב מתוך הטלפון הנייד כדי לזהות התקף ולגרות את העצבים בזרוע באופן אשר לדברי החברה מפחית את עוצמת ההתקפים או מונע אותם
ריווק שזכתה ביחסי ציבור רבים כאשר הביאה לשוק מוצר המאפשר למשותקי גפיים ללכת באמצעות שלד חיצוני רובוטי, אולם ההכנסות מן המוצר הזה היו נמוכות מן המצופה ומניית החברה התרסקה • החברה מקווה כי באמצעות המוצר החדש, היא תוכל לשקם את מעמדה
ישראל במלחמהמדד המותגים 2023מותגיםמשפיעניםפרסוםפרסומותקמעונאותקמפייןרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי