מנתונים שהצטברו אצלנו ב-Outbrain, המבוססים על אתרים בהם הוטמעה מערכת גילוי תוכן, עולה כי 30%-40% מהמשתמשים שהקליקו על המלצות התוכן בתחתית כתבה, גללו גם את הכתבה הבאה עד תחתיתה ולחצו על המלצה נוספת
מסתמן שהמגזרים רשתות חברתיות, תוכן ובריאות מתמקמים יפה ב"קניון המניות" ■ מכיוון שהם מתחברים גם לרוח התיק, אנחנו מקדמים זאת בברכה
היקף ההשקעה יהיה זהה לסיבוב הראשון - בין 1-5 מיליון דולר בערוצים נבחרים
מחקר של Outbrain חושף כי 34% מהחברות מקדישות תקציב מיוחד לשיווק תוכן
בזירת המאבק בתוכן הפיראטי ברשת רושם את ההצלחה הגדולה ביותר שירות התוכן הדיגיטלי hulu, עם כמיליארד צפיות בחודש ו-420 מיליון דולר הכנסות בשנה
במסגרת המושב יבדקו איך התוכן משנה את פניו, כיצד משתנים המודלים להרוויח מתוכן, האם הקהל השתנה, האם המסכים החדשים פוגעים אחד בשני ועוד
לפני ששוק הטלוויזיה הרב-ערוצית נכנס לסחרור, יש עוד מספר שאלות שנותרו פתוחות: איך יעבוד המודל, מה יהיה על היצירה הישראלית, ומי יפקח על כל זה?
זאת בשיתוף עם סוכנות הייצוג והתוכן ADD ■ במסגרת העסקה תשקיע החברה של מילצ'ן, "ניו-ריג'נסי", בפיתוח רעיונות שיציעו יוצרים ישראליים לחברת ADD
ג'ים לנזון, נשיא חטיבת האינטראקטיב של רשת CBS, מאמין שהעובדה שהתוכן נגיש ביותר מקומות רק מגבירה את הצריכה שלו ולכן לא פוגעת בטלוויזיה
התעשיות הגדולות לא מצליחות להגמיש את המודלים הכלכליים שלהן, אבל בסוף זה יגיע
שירותי תוכן פופולריים בארה"ב כמו הולו ונטפליקס חוסמים גישה לגולשים מישראל ■ הפתרון העוקף: שירותי VPN המציעים לגולשים כתובת אינטרנט אמריקנית
רוב הערוצים יושקו בשנה הבאה ויספקו כ-25 שעות של תוכניות חדשות ביום ■ בכיר ביו-טיוב: "רבים מהערוצים המגדירים את הדור הבא נולדים ונצפים ביו-טיוב"
תעשיית הפורמטים הישראלית מביאה כבוד גדול וכסף קטן. זה הזמן לשנות את המשוואה
אופן-טקסט הייתה בין הראשונות לזהות את הצורך לנהל את התוכן הנצרך ברשת, ועדיין לא נבלעה על-ידי ענקית מחשוב ■ המנכ"ל טום ג'נקינס: "בהחלט ייתכן שהחברה תירכש"; "יש לנו אינטרס בפתיחת מרכז פיתוח בישראל"
ערב יום העצמאות, ראוי שנשאל את עצמנו מה יעשה עידן המדיה החברתית למדינה שלנו
הישראלים באו השנה כדי למכור ביריד התוכניות מיפ 2011 את הסחורה המקומית לרשתות בינלאומיות, אבל למרות המגמה החיובית - עדיין מדובר בהיקפים כספיים נמוכים
NETFLIX (נטפליקס)טאבולהטכנולוגיה: סטארט-אפיםלי-אור אברבךמדיהסטרימינגסקרסרטיםפייסבוקקולנוע