עפ"י הדוח הדו-שנתי שפרסם הארגון בתחילת השנה, יש בישראל כמעט 2,800 כלי רכב על כל קילומטר כביש • בספרד, המדינה השנייה הכי צפופה, הנתון עומד על 1,300 כלי רכב לקילומטר, פחות ממחצית
מנהלת הפעילות המסחרית בווייז אמרה את הדברים אתמול במסגרת ועידת MAD של "גלובס" • "הילדים שלנו ככל הנראה כבר לא יצטרכו לנהוג"
עלות המימון הנמוכה מאפשרת לכאורה למדינה להשקיע סכומים גדולים מאוד בפתרונות תחבורתיים ולהפוך את ענף התשתיות והתחבורה לכדאי מאוד להשקעה • מהן הסיבות לכך שזה לא קורה, ומתי, אם בכלל, המצב הזה ישתנה?
עפ"י דיווח החברה, היא צפויה לעבור לרווחיות ברבעון הראשון של 2019 • הגיוס נעשה לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר, ולקחה בו חלק גם קבוצת פולקסווגן, המשקיעה העיקרית • Gett גייסה עד היום 693 מיליון דולר ב-9 סיבובים
פיתוח הכבישים המואץ בצפון הארץ נראה מרשים לבאים מבחוץ, אבל לא פתר את בעיית התושבים
לקחים בעקבות חשיפת המיזם החדש של מנהל רשות החברות לשעבר, אורי יוגב
פורום ענף הרכב והתחבורה התקיים אתמול במסגרת "פורום 100 DUN'S" של דן אנד ברדסטריט ו"גלובס" • בפורום נדונו סוגיות שונות מעולם התחבורה, הרגולציה הרלוונטית ועתיד התחבורה השיתופית
אחת מזירות התחרות הקשוחות בעולם הטכנולוגיה היא זו של חברות הנסיעות, כמו אובר, ליפט ודידי הסינית • המצב הזה דוחף אותן לגייס סכומי ענק ולהתפשט לתחומים חדשים: משלוחי אוכל, סרטים ומוזיקה, תשלומים דיגיטליים ואפילו מכוניות מעופפות • ובישראל? בעתיד הקרוב נסתפק בקארפול
החברה בשליטתם וניהולם של אריה שאשא ובניו, רוצה לגייס בבורסה כ-50 מיליון שקל • ב-2017 חילקה החברה למשפ' שאשא דיבידנד ב-60 מיליון שקל
מחיר העסקה משקף שווי של כ-100 מיליון שקל לזכיינית פרויקט האוטובוסים בחיפה - הדומה לשווי שבו נרכשו ההחזקות לפני כחמש שנים
מיזם "אוטותל" של עיריית ת"א-יפו מספק שירות חשוב למבקרים בעיר
למרות תשע שנים יציבות במשרד התחבורה, כבישי ישראל סובלים מהיעדר תכנון ארוך-טווח ותוכנית מקיפה • משרד התחבורה: "גם ב-7 שנים לא ניתן לפתור בעיות של 70 שנה" • ישראל 2048, פרויקט מיוחד
ישראל נמצאת בחוד החנית של האוטו-טק - אך משום מה, לא מצליחה לאמץ ולהטמיע את החידושים בתחום • ישראל 2048, פרויקט מיוחד
המשתתפים שיגויסו לניסוי יקבלו תקציב וירטואלי שנתי בגובה 4,500 שקל ■ התקציב יגדל או יקטן לאורך תקופת הפרויקט בהתאם לשינוי הרגלי הנסיעה
למה ועדת הכנסת מעדיפה שמשרד התחבורה יטפל בבעיות התנועה ולא השלטון המקומי, ואיך זה קשור לתרחיש של בחירות?
איילת נחמיאס-ורבין (מחנ"צ), רויטל סויד (מחנ"צ), דב חנין (המשותפת) ואחמד טיבי (המשותפת) פרשו מהוועדה המשותפת לטיפול בנושא הקמת רשויות תחבורה מטרופוליטניות: "מדובר בנושא רציני האמור להיות נידון בוועדת הכלכלה"
ירושליםכבישיםמחדל הפקקיםמירי רגבמכונית חשמליתמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותפקקי תנועהתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה