ליאור מנצר, מנהל תחום מימון פרויקטים ותשתיות בבנק הפועלים: "אם יגידו 'רוצים לפתור את בעיית הכניסה לת"א עכשיו' - זה יקרה ב-2023. איך נגיע לעבודה? אופניים מראשל"צ? מחולון?"
הפער בין ישראל למערב בתחום ההשקעה בתשתיות עומד לפי ניתוחים שונים על 600 מיליארד שקל ■ בניסיון לסגור את הפער, יצאה לדרך תוכנית ממשלתית בין-משרדית שתנסה לגייס את השוק הפרטי לפרויקטים
הרשויות בסין החלו בחקירת המנגנון שגייס 1.3 מיליארד דולר ממשקיעים למימון מיזם Transit Elevated Bus ■ מדובר על אוטובוס ענק הפועל כמנהרה ניידת, אשר תוכנן לנסוע על הכבישים הקיימים מעל תנועת המכוניות ולהסיע עד 1,400 נוסעים בבת-אחת
ריי לאהוד, רפובליקאי שכיהן כשר תחבורה בממשלו של ברק אובמה, לא מאמין עם זאת שהאמריקאים יוותרו כל-כך מהר על המכוניות שלהם ■ "אם טראמפ יצליח, אמריקה תצליח"
בעקבות הביקורת הציבורית הסכים האוצר לבלו מקסימלי של 2 שקל לק"ג גז טבעי דחוס, במקום 2.34 שקל ■ בהתאחדות התעשיינים ובמועצת המובילים עדיין חוששים ממס גבוה בטווח הארוך
מחר יקיים שר התחבורה דיון מכריע בסוגיה שתוקעת את הרכבת הקלה בגוש דן כבר חודשים ■ המנהל ההנדסי של הפרויקט, טוני ברצ'ל, מציע למשרד האוצר להתחיל להקשיב
אסף זמיר בפורום ראשי הרשויות המקומיות DUN'S100: "מעולם לא היה שר תחבורה שמכהן כל-כך הרבה שנים ושכל-כך הזניח את הנושא הזה בגלל שיקולים פוליטיים"
תוכנית הבנייה קודמה בותמ"ל ותכלול יותר מ-1,000 יח"ד בבניינים בגובה של עד 30 קומות ■ "הבנייה המתוכננת מנוגדת לאופי הכפרי קהילתי של האזור כולו"
העניים יצביעו לישראל כץ בכל מקרה. אין להם ברירה
מכוח ההחלטה תוקם ועדת היגוי ויישום שתדווח לממשלה פעם בחצי שנה ■ התקציב שאישרה הממשלה לפרויקט יועמד על 238 מיליון שקל בין השנים 2017-2021
ה-plus Onewheel של חברת Future Motion מקליפורניה מגיע למהירות של 30 קמ"ש, בנוי לנסיעה על מדרכות העיר וגם לנסיעה השטח ומצויד בנורות לד לנסיעה בלילה ■ וכמה יעלה לכם כלי התחבורה החדשני הזה?
תאמינו או לא, אבל התכניות לכריית קו הרכבת התחתית של השדרה ה-2 במנהטן, החלו בשנת 1919, כאשר הבנייה בשטח החלה רק ב-1972 ■ כעת אם לא יהיו עוד בעיות, הקו החדש יפתח לרווחת התושבים בינואר 2017
אופני ה-Lopfit עובדים בדיוק כמו אופניים חשמליים רגילים, למעט שינוי משמעותי אחד - במקום לדווש על פדלים, הרוכב מפעיל אותם באמצעות הליכה רגילה
תקני החניה החדשים, שמקטינים עד פי 6 את מספר החניות בבנייני המשרדים, אמנם רלוונטיים רק לבניינים שייבנו בעתיד, אך היזמים והחברות כבר מכוונות עובדים לוותר על הרכב הפרטי, לפחות בדרך לעבודה
לצעירים לא אכפת מה זה, העיקר שלא צריך לנהוג
ירושליםכבישיםמחדל הפקקיםמירי רגבמכונית חשמליתמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותפקקי תנועהתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה