תפוזינה

משקה קל

כתבות אחרונות

 
ליהי קורנובסקי בפרסומת לתפוזינה / צילום: יח"צ אוהד רומנו

עוד שיר אחד ואבדנו: מרוב פרסומות מוזיקליות, הצופים כבר לא מצליחים להתרגש

בזק ופרטנר נלחמות ראש בראש, אבל הצופים לא ערניים לעוקצנות שבין החברות המתחרות, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בין שטף הפרסומות המזמרות מצליחה לבלוט גם השבוע זו של תפוזינה כאהובה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2021
יהודה לוי ונועה קירל בקמפיין פלאפון / צילום: יח"צ

למה פרסומאים כל-כך אוהבים להעיף את הטאלנטים שלהם באוויר

פרזנטורים מוכרים הם קיצור דרך משמעותי ליצירת שיח סביב פרסומת חדשה, אך כפי שמוכיח הדירוג החודשי של הפרסומות המדוברות, לא תמיד זה לטובת המותג • בצד האופטימי, מתברר שגם מוצר שנתפס מיושן יכול לייצר דיסרפשן

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2021
יהודה לוי ונועה קירל בקמפיין פלאפון / צילום: יח"צ

השקעה מאסיבית ומדורי הרכילות הזניקו את פלאפון לראש דירוג הפרסומות הזכורות

מה עדיף, קמפיין עם קונספט קריאטיבי ברור ומבדל או קיצור דרך של פרזנטור והפקה גרנדיוזית? יהודה לוי ונועה קירל סיפקו השבוע תשובה ברורה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • עם זאת, ברמת האהדה, תפוזינה עדיין בולטת בפסגה

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2021
ליהי קורנובסקי בפרסומת לתפוזינה / צילום: יח"צ אוהד רומנו

עם בוא הקיץ, הטאלנטים הצעירים כובשים את ברייק הפרסומות

הפרסומת של תפוזינה היא גם הזכורה ביותר וגם האהובה ביותר השבוע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של קוקה-קולה היא המושקעת ביותר השבוע אך לא מתברגת כלל בדירוג, כפי הנראה כי קהל היעד שלה צופה פחות בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 10.06.2021
ליהי קורנובסקי בקמפיין תפוזינה / צילום: יח"צ אוהד רומנו

הפרזנטוריות העכשוויות: בטוחות בעצמן ובגופן, קוליות ולא מפחדות לשבור קירות

נשים מובילות כפרזנטוריות ראשיות 5 מתוך 10 הפרסומות המובילות השבוע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין המושקע ביותר שייך לבנק מזרחי טפחות - מה שהוביל את דביר בנדק למקום השני בשני הפרמטרים

גלית חתן 03.06.2021
ליהי קורונובסקי ותפוזינה / צילום: צילומ מסך מתוך הפרסומות

הלחימה נגמרה וירדה מהמסך, ההומור והקלילות חזרו לברייק הפרסומות

שתי פרסומות חדשות אומנם עושות שימוש בפרזנטורים מוכרים, אך משיגות את הבולטות שלהן מסיבה אחרת • למרות סיום מבצע "שומר החומות", עדיין נרשמת אהדה לקמפיין משרד הבריאות, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה

ענת ביין-לובוביץ' 27.05.2021
נירית ירון / צילום: תמר מצפי

"החלום שלי הוא לעשות קמפיין למי טו"

הבמאית מאחורי "תפוזינה" ו"המעיל של קסטרו" לא מתחרטת על כלום: "ברור שהיום פרסומת כמו תפוזינה לא היתה יכולה לעלות. היום, כל מה שקשור לערטול, נתפס כמחליש"

הדס מגן 14.04.2021
מתוך פרסומת תפוזינה בראובני פרידן / צילום: מתוך יוטיוב

תקציבי תפוזינה ופרוט ווטר עוברים למקאן ת"א

תקציב תפוזינה עובר מראובני פרידן ותקציב פרוט ווטר טופל עד עכשיו על ידי אדלר חומסקי • היקף שני התקציבים יחד: כ-7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2020

ממש לא טריוויאלי: קוטג' תנובה – הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של תפוזינה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם השקעה של כ-1.04 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2020
קמפיין קוקה קולה / צילום מסך

טעם חדש לחיים: קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה, yes האהובה

גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת לקוקה-קולה - הראשונה אחרי עידן דחף - עולה ככל שגיל הנחשפים לה יורד

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2018
קפה עלית  / מתוך יוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב באוקטובר: עלית ופרטנר בראש

עלית ופרטנר יצרו סדרות תוכן ייעודיות לקהל היעד, ושוקולד פרה חושף את "מאחורי הקלעים"

ענת ביין-לובוביץ' 17.11.2016

נוחתת בפסגה: הפרסומת של אל-על בראש מדד האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתפוזינה ממוקמת בראש מדד הזכורות זה השבוע השני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2015

סקר הפרסומות: שוקו מוו - הכי אהובה השבוע; תפוזינה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין שוקו מוו של טרה הגיע גם למקום השני במדד הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2015
קוקה קולה / מתוך יוטיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב: קמפיין קוקה-קולה מוביל

בחמישייה המובילה של מדד פרסומות הווידיאו מככבים 4 מותגי מזון ומשקאות

רועי גולדנברג 13.10.2014
יו טיוב youtube / צלם: בלומברג

מדד הפרסומות הנצפות של יו-טיוב: קפה נמס עלית בראש

המדד מלמד שלא צריך לדחוף בכוח את המוצר, אלא לבנות סביבו סיפור מעניין

רועי גולדנברג 14.09.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה

ענת ביין-לובוביץ' 28.08.2014

   12   

   נמצאו 18 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2