גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

איריס בק

מנכ"לית משרד הפרסום מקאן-אריקסון

עוד כתבות

איריס בק קודנר / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

שינוי ארגוני בטבע בעקבות העזיבה הצפויה של הסמנכ"לית בק-קודנר

במסגרתו יחידת התקשורת שמנוהלת כיום על ידי בק-קודנר תועבר לקבוצת משאבי האנוש הגלובלית • מרק סבג, מנהל משאבי האנוש הגלובליים בטבע, ינהל את יחידת התקשורת כיחידת לוויין בתוך קבוצת משאבי האנוש

איריס בק / צילום: איל יצהר, גלובס

בלעדי נוטשים את הספינה: איריס בק, מהישראלים הבכירים בטבע, עוזבת את החברה אחרי 6.5 שנים

איריס בק-קודנר מכהנת כסמנכ"לית בכירה למותג גלובלי ותקשורת התאגיד, והיא אחת מהישראלים הבכירים ביותר בטבע • צפויה לפרוש בחודשים הקרובים לאחר תהליך חפיפה למחליף • שולץ במייל לעובדים: מרק סבג ינהל את יחידת התקשורת כיחידת לווין בתוך קבוצת משאבי האנוש הגלובלית

בניין טבע בכפר סבא / צילום: סיון פרג'

טבע משיקה את המותג החדש בישראל - ומבטיחה לחזור ולהעמיק את קשריה עם הביומד המקומי

חשפה היום את המיצוב והזהות החזותית, כולל החלפת הלוגו בכל אתרי החברה ועיצוב מחדש של אריזות התרופות • איריס בק-קודנר, סמנכ"לית בכירה לתקשורת ומיתוג: "לא צריך להיות גאון עסקי כדי להבין שצריך סדר וצריך להופיע כחברה אחת מול רופאים, רוקחים ומטופלים, ושזה מייצר ערך"

איריס בק קודנר / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

טבע חילקה לשלושה חברי הנהלה בכירים מניות לאחר שעמדו ביעדים

המנהלים הבכירים הם איריס בק קודנר, מנהלת מותג גלובלי ותקשורת תאגיד; מרק סבג, מנהל משאבי אנוש גלובליים; וכן קרלו די נוטריסטפני, מנהל תפעול גלובלי

איריס בק קודנר/ צילום: תמר מצפי

איריס בק-קודנר, חברת הנהלת טבע, מכרה ממניותיה ב-95 א' ד'

וגם: איציק אוזנה, מנכ"ל אייס אוטו דיפו ישראל, הגיע אמש לחנות בראשון-לציון כדי להשיק במקום ספרייה

אופטלגין / מתוך אתר חברת טבע

לפני כולם מקאן ו-Q דיגיטל מצטרפים למכרז על תקציב אופטלגין

דרך מותג זה מקווים המתמודדים לקבל דריסת רגל בתקציב הפרסום של חברת טבע כולה ■ מקאן טיפל בעבר בתקציב

איריס בק מונתה לסמנכ"לית בכירה לתקשורת תאגיד בטבע

בק, מנכ"לית מקאן-אריקסון הפורשת, תחליף בתפקיד את הדר ויסמונסקי-וינברג ■ תקופת כהונתה של בק במשרד הפרסום מקאן-אריקסון נחשבת לשנויה במחלוקת

לפני כולם אסתי פרידמן ואיריס בק - מועמדות למנכ"ל כאל

פרידמן היא מנכ"ל כלל מימון, ובק היא מנכ"ל משרד הפרסום מקאן אריקסון לשעבר שכיהנה בעבר כסמנכ"לית השיווק של פרטנר

ריצ'י הנטר מונה למנכ"ל קבוצת מקאן-אריקסון ישראל

הנטר, ששימש בתפקידו האחרון כמנהל עסקים ראשי ברשת שופרסל, ‎‎ייכנס לתפקיד בחודש יולי ויחליף את איריס בק‏ שכיהנה בתפקיד ב-4 השנים האחרונות

לפני כולם מנכ"לית מקאן-אריקסון איריס בק פורשת מתפקידה

זאת אחרי 4 שנים בתפקיד ■ בק תישאר בקבוצה לעוד מספר חודשים ■ יו"ר מקאן-אריקסון, אילן שילוח, כבר החל בחיפושים אחר מחליף

ביום שאחרי שילוח: האם מקאן ימשיך להיות מלך הביצה?

מכירת מניותיו של אילן שילוח במקאן תחולל רצף שינויים שישפיעו על הענף כולו ■ האם התשתית הניהולית הקיימת במקאן תצעיד את המשרד קדימה; והאם שילוח עצמו, המחויב ללוות את המשרד ב-5 השנים הקרובות, יישאר דומיננטי עד סופן?

אחרי 9 שנים: סלקום ומשרד הפרסום מקאן-אריקסון נפרדים

‎‎מתחילת השנה עמד היקף התקציב של סלקום שנוהל במקאן על כ-18 מיליון דולר במחירי מחירון ■ סלקום: אנו בוחנים את התנהלותנו בעתיד בנושא מערך הפרסום

השיחה: איריס בק ואורנה אנג'ל מבקרות בנמל ת"א

מי הגיעו להשקה המחודשת של "בית בנמל"? ■ איפה נפגשו דורי קלגסבלד ויונה ויזנטל? ■ וגם: מה חגגה קרן הישג ברוטשילד?

ועידת תקשורת סיימון בונד: הצרכן הוא היום המדיה הכי חזקה בעולם

בונד, מנהל בסוכנות BBDO & Proximity Worldwide ומייסד המיזם Digital Lab, אמר את הדברים בוועידת תקשורת ונתח שוק בפאנל שבדק כיצד ייראו משרדי הפרסום של העתיד

לפני כולם פקחי התמ"ת הגיעו לביקורת פתע במקאן-אריקסון

הפקחים בדקו את יישום חוק שעות עבודה ומנוחה ■ המנכ"לית איריס בק: "שינינו דפוסי עבודה שהיו נהוגים בעבר" ■ פקחי התמ"ת ביקרו בשבוע שעבר גם במשרד הפרסום זרמון-גולדמן

מקאן דורש מהטוטו לבטל מכרז בו זכה יהושע TBWA

בעקבות חשיפת "גלובס" דורש מקאן לחשוף את "המדרג הסודי" שהצבעתו השונה הכריעה את מכרז האינטראקטיב של הטוטו ■ טוען כי אם המכרז לא יבוטל, המשרד יפנה להליכים משפטיים

מקאן זכה בפרס ה"פלטינום" בתחרות AME עבור קמפיין "קוטקס יאנג"

בנוסף זכה המשרד בפרס ה"כסף" עבור מהלך "יופלה שטוזים" של תנובה - ונכנס לרשימת הקמפיינים מהדרג הראשון בעולם

מסתמן: תקציב הפרסום של קופ"ח כללית ייצא למכרז

התקציב מטופל כיום במקאן-אריקסון ■ ההערכות הן כי הקופה לא תאריך את האופציה עם מקאן, אלא תצא למכרז חדש שיפורסם במאי

מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל: "בניו-מדיה הכוח עובר לצרכן"

במושב "החיים בניו-מדיה" בוועידת ישראל לעסקים אמר אראל מרגלית, מייסד קרן JVP: "הפורמט של הטלוויזיה הולך להשתנות כי אתה כבר לא בטטת כורסה - אתה רואה טלוויזיה בכל מקום"

מהם האתגרים של מקאן-אריקסון, באומן ושלמור לשנה הבאה?

מנכ"לי 3 המשרדים שהובילו את דירוג "משרד הפרסום של השנה" של "פירמה" בוחרים את ההישגים של 2010 - ומדברים על האתגרים העתידיים של המשרד ושל ענף הפרסום כולו