חברת ההלבשה התחתונה, בראשות המנכ"לית ענת בוגנר, רשמה צמיחה של כ-20% בהכנסות ברבעון הראשון של 2025, אך שיעור הרווח התפעולי ירד בעקבות שערי החליפין וההתרחבות במותגים הבינלאומיים • דלתא מציבה יעד של פתיחת עוד כ-50 חנויות עד סוף 2027, מתוכן 10 בגרמניה
בשנה החולפת הכניסה דלתא ישראל מותגים לארץ את הרשתות ויקטוריה'ס סיקרט ו־Bath & Body Works, שסייעו לקבוצה לרשום הכנסות של כ־1.2 מיליארד שקל • בתחילת 2025 תחלק הקבוצה דיבידנד בהיקף של 30 מיליון שקל, ובמהלך השנה תפתח 13 חנויות חדשות
תשובה משיק פרויקט חדש של מלונאות, עסקים ופנאי בעיר ימים, שכונת מגדלי היוקרה של נתניה • וגם: רשת המשביר של רמי שביט פותחת, לראשונה, חנויות עצמאיות למותג ההלבשה התחתונה הצרפתי Etam • אירועים ומינויים
כרטיס המועדון החדש ייקרא "דלתא פלוס" ויאגד את כל מותגי הקבוצה • מדובר במהלך אסטרטגי שיאפשר לחברי המועדון הקיימים ולמצטרפים חדשים לצבור נקודות לשימוש ברשתות ובאתרי האונליין של כל אחד מהמותגים
דלתא מותגים משיקה את שתי החנויות הראשונות של מותג ההלבשה התחתונה בארץ - בקניון עופר פ"ת ובגרנד קניון חיפה, בהשקעה של כ-5 מיליון לחנות • גורם בענף: "זה שמותג בינלאומי פותח חנות ראשונה בארץ תוך כדי מלחמה, זו אמירה"
חברת ההלבשה מתמודדת עם סביבה תחרותית מאתגרת, שבחלקה נובעת מרמות מלאים גבוהים שנאגרו אצל קמעונאים אמריקאים בימי המשבר בשרשרת האספקה
אייזק דבח מסכם שנה של הכנסות שיא בחברת ההלבשה התחתונה דלתא ונערך לרכישת המתחרה גולף • למרות חולשה יחסית בתוצאות הרבעון הרביעי, שצפויה להימשך ב־2023, הוא צופה שיפור ברווחיות, בעיקר בזכות "עלויות הלוגיסטיקה שירדו דרמטית"
בקצה קצהו של אאוטלט אמריקאי עם אווירת מחסן צבאי מצאתי את זו שחשבתי שהיא האחת. אבל מתברר שיש דברים שאי־אפשר לברוח מהם • קניתי, מדור חדש
בשבוע שבו בית המשפט בארה"ב שינה את הפסיקה בנוגע להפלות, בישראל הושק קמפיין שמסמן עוד צעד בשחרור הנשי, ומציג לראשונה דם בזמן מחזור • איך השתנה הייצוג של נשים בקמפיינים, עד כמה מותגי המיינסטרים הם גם חלק מהמהפכה, ומתי מה שנתפס כעת כפרובוקציה יהפוך לחלק מהתרבות הפופולרית
חברת ההלבשה דיווחה על עלייה בהכנסות הרבעוניות, אך הרווח הנקי צנח ב-25% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד • בהשוואה לשנת 2019, טרום הקורונה, המכירות בחנויות זהות צמחו בכ-20%
חברת הטקסטיל מסכמת את 2021 עם תוצאות כספיות חזקות גם ברבעון הרביעי • דווקא במכירות המקוונות נרשמה ירידה של 12% ברבעון • תחלק בחודש מרץ לבעלי מניותיה דיבידנד של 10 מיליון דולר
הרווח הנקי של דלתא מותגים זינק בשנה החולפת ב-55% והסתכם ב-138 מיליון שקל, על הכנסות של 906 מיליון שקל • הדירקטוריון אישר חלוקת דיבידנד בסך של כ-24.9 מיליון שקל • המנכ"לית ענת בוגנר: "הגידול בהכנסות וברווחיות מבטא את מגמת הצמיחה בכל ערוצי המכירה, תוך שמירה על יעילות תפעולית"
לפני כשנה רכשה הקבוצה את רשת בוניטה דה מאס, וכעת היא מרחיבה את פעילות ההלבשה התחתונה • רכישת אפרודיטה כוללת את 50 סניפי הרשת, הפעילות הסיטונאית, אתר הסחר והמלאי • דודי כהן, מנכ"ל קבוצת אקסטרה ריטייל, מסר כי בוניטה דה מאס ואפרודיטה יפעלו כשתי רשתות עצמאיות
חברת מוצרי ההלבשה דלתא גליל מדווחת על תוצאות שיא, כאשר מניית החברה יותר מהכפילה את שוויה מתחילת השנה • אייזיק דבח, המנכ”ל ובעל השליטה, מספר מדוע הוא מקדם הנפקה בנאסד”ק ומבהיר: "תמיד נישאר בארץ ולא נעזוב את הבורסה בת”א. אנו חברה ישראלית עם הנהלה ישראלית"
ברבעון השלישי של 2021 הסתכמו מכירות החברה ב-501.1 מיליון דולר ושיקפו צמיחה של 31% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד • כעת צופה החברה כי המכירות ב-2021 כולה יסתכמו בטווח של 1.9-1.94 מיליארד דולר
עלייה דו-ספרתית גם במחזור המכירות של חברת ההלבשה, שמנייתה הניבה תשואה של יותר מ-35% מאז ההנפקה השנה • המנכ"לית: "תולדה של עבודה של ארבע השנים האחרונות"
דלתא גליל הציגה במחצית השנה הראשונה רווח נקי של כ-40 מיליון דולר לעומת הפסד יותר מכפול במחצית המקבילה ב-2020 • העלתה התחזיות השנתיות, ומציינת "ארבעה רבעונים רצופים של רווחיות תפעולית ברמת שיא לרבעון"
דלתא מותגים פרסמה את דוחותיה לרבעון השני, שהצביעו על צמיחה במכירות וברווחים • המכירות אונליין צנחו בהשוואה לרבעון הראשון • החברה תחלק דיבידנד בסך 10 מיליון שקל
נשים צעירות כבר לא מוכנות לרכוש את הפנטזיות שיצרו עבורן גברים ומופיעות בחלונות הראווה של ויקטוריה סיקרט • הכירו את גל המותגים הנוחים והאקולוגיים לכל מבנה גוף, שסוחף את שוק ההלבשה התחתונה
במסגרת הסכם הזכיינות הגלובלי בין שתי החברות, דלתא גליל תעצב, תייצר ותשווק בשלב ראשון קולקציות תחתוני גברים ונשים, שיושקו באביב 2022 • אייזיק דבח, המייסד ובעל השליטה: "אחרי שהמכירות יגדלו, אני בטוח שנוכל לקבל רישיונות לייצור של מוצרים אחרים של אדידס"