גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

רכש גומלין

עוד כתבות

תעשייה מסורתית \ צילום: שאטרסטוק

רכש גומלין – כלי משמעותי לקידום הפריון והיצוא

בניגוד לטענות, רכש גומלין הוא פעילות מבוססת כדאיות עסקית בלבד והדרך האפקטיבית ביותר לגידול בפריון

שר הכלכלה אלי כהן / צילום: תמר מצפי

הדרישה המוזרה לרכש גומלין ונזקיה

"מחקר" שכביכול מוכיח את כדאיות רכש הגומלין מתברר כבלוף. ראוי שמשרד הכלכלה יחזור בו

אוטובוס של חברת דן/ צילום: תמר מצפי

רכש גומלין - לא כדאי ולא ראוי

המשמעות האמיתית של התקנות המחייבות רכש גומלין היא ייקור הרכש הממשלתי

אוטובוס של חברת אפיקים באשדוד/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאטיב

ביהמ"ש הוציא צו מניעה לקידום התוכניות לרכוש אוטובוסים ללא רכש גומלין

שופט בית משפט המחוזי בירושלים, אברהם רובין, נעתר לבקשת חברת הארגז והוציא צו מניעה זמני שאוסר על משרד התחבורה לקדם מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית במספר אזורים ברחבי הארץ

משה גפני/ צילום: שלומי יוסף

ביטול רכש הגומלין במכרזי האוטובוסים: ח"כ מיקי לוי בפניה לקיום דיון חירום בוועדת הכספים

דאגה בתעשייה בעקבות החלטה שקיבלה בימים האחרונים ועדה משותפת למשרדי האוצר והתחבורה, שלפיה המדינה לא תוכל לחייב יצרניות אוטובוסים זרות לקיים רכש גומלין בתעשייה הישראלית – למרות שהן מוכרות אוטובוסים לחברות ציבוריות

שר הכלכלה אלי כהן צילום: תמר מצפי

רכש הגומלין במשק הישראלי: כ-13.9 מיליארד דולר ב-5 שנים

ממחקר שנערך עבור הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי במשרד הכלכלה, עולה כי רכש הגומלין שקיימו במהלך 5 השנים האחרונות חברות זרות במשק הישראלי הסתכם בכ-13.9 מיליארד דולר - פי 2.3 מהיקף הרכש שעליו הן התחייבו • במהלך תקופה זו ביצעו 190 חברות זרות רכש גומלין מ-1,840 חברות תעשייתיות ישראליות