גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

AHAVA

מותג קוסמטיקה ישראלי המבוסס על מינרלים ומלחים מים המלח

עוד כתבות

פאינה קירשנבאום / צילום: שלומי יוסף

"תואם עם פאינה כמה מועצת מגילות מקבלת; זה משחק מכור"

כך אמר היום מרדכי (מוצי) דהמן, לשעבר ראש מועצת מגילות שבצפון ים המלח, המשמש כעד מדינה באחת מפרשות השחיתות החמורות ביותר שידע השלטון המקומי, שקיבלה את השם "פרשת ישראל ביתנו"

חה ייז'ואו /צילום: תמר מצפי

נציג פוסון בישראל: "לסינים יהיה קל לאהוב את AHAVA"

בתאגיד ההשקעות הסיני מתייחסים לרכישת AHAVA ומדגישים כי לא מדובר ברכישה פיננסית אלא ב"החזקה אסטרטגית לטווח ארוך, שתהווה פלטפורמה לפעילות הקוסמטיקה" ■ "הפוטנציאל הגדול של AHAVA הוא בסין, וקידום המכירות שלה באירופה לא יהיה בעיה"

העסקה נחתמה: AHAVA נמכרה לפוסון לפי שווי של 290 מ' ש'

במסגרת ההסכם תרכוש קבוצת פוסון הסינית את מלוא אחזקותיהם של בעלי המניות בחברת AHAVA מעבדות ים המלח, בהם גאון אחזקות, משפחת לבנת, קרן שמרוק וקיבוץ מצפה שלם

מפעל אהבה בקיבוץ מצפה שלם /צילום: איל יצהר

AHAVA עשויה להימכר בימים הקרובים לפי שווי של 290 מ' ש'

החברה תימכר ככל הנראה לענקית ההשקעות הסינית פוסון ■ פוסון מזהה פוטנציאל באהבה בזכות צמיחת השוק הרלוונטי למוצרי החברה בסין ■ מצידה של גאון אחזקות, מכירת ההחזקה באהבה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה למיקוד פעילות החברה בתחום התשתיות הזורמות

מפעל אהבה בקיבוץ מצפה שלם /צילום: איל יצהר

AHAVA בדרך להימכר לפוסון הסינית לפי שווי של 300 מיליון שקל

בעלי המניות המרכזיים ביצרנית הקוסמטיקה הם חברת גאון אחזקות, קרן שמרוק, משפחת לבנת וקיבוץ מצפה שלם ■ פוסון אמורה להחזיק לפחות 51% ממניות AHAVA

גאון במגעים ראשוניים למכירת אחזקותיה ב"אהבה"

גאון מחזיקה בכ-16% מחברת הקוסמטיקה ■ בחודש שעבר נחשף ב"גלובס" כי "אהבה" מתכננת להעביר פעילות ייצור מקיבוץ מצפה שלם, הנמצא מחוץ לתחומי הקו הירוק, לשטח המועצה האזורית תמר

ים המלח / צילום: רפי קוץ

ים המוות: כך נראית הקריסה הכלכלית של אזור ים המלח

את חדרי הטיפולים ואת מגרש החניה בחוף מינרל בלעו הבולענים, וכך גם את כביש הגישה אל חלק מיישובי ים המלח ■ "צוק איתן" והמשבר הכלכלי ברוסיה הביאו לצניחה בתיירות ■ ואם לא די בכך, החרם האירופי מעיב

לפני כולם חברת אהבה מעתיקה פעילות ייצור לתחומי הקו הירוק

בוחנת הקמת מפעל במועצה האזורית תמר בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ בין המחזיקים במניות אהבה: גאון אחזקות, משפחת ליבנת וקרן שמרוק ■ החברה: "בוחנים אפשרות להקמת מפעל נוסף לאור התרחבות הפעילות"

מייד אין יזראל: כך משווקים בהצלחה מותג ישראלי בחו"ל

מנהלי מותגים ישראליים שהצליחו לפרוץ את גבולות המדינה מסבירים איך להתמודד עם התווית "תוצרת ישראל", מה עושים כשיש הפגנות מול החנויות בחו"ל, ומה כדאי לקחת בחשבון לפני שמנסים למכור מותג ישראלי מעבר לים

אחרי עשור: מנכ"ל חברת AHAVA, יעקב אליס, פורש

מנכ"לית AHAVA צפון אמריקה, אלנה דרל-זייפר, תחליף את אליס בתפקיד

כיצד הושפעו טבע נאות ו-AHAVA מההפגנות נגדן בחו"ל?

המלחמה הדיפלומטית בנושא הישראלי-פלסטיני דילגה לזירה הצרכנית ■ כיצד בא לידי ביטוי הלחץ של קבוצות פרו-פלסטיניות על חברות ישראליות הפועלות בחו"ל?

טבע ישראל ו-AHAVA משיקים את המותג Clineral בהשקעה של 7 מיליון שקל

מדובר במותג דרמו-קוסמטיקה הכולל סדרת מוצרי טיפול וטיפוח לעור, המסייעים לסובלים מבעיות עור שונות

מה ההבדל בין מוצרים דרמו-קוסמטיים למוצרי קוסמטיקה רגילים?

הם זולים יותר ממוצרי קוסמטיקה רגילים, ומספקים מענה כמעט רפואי לבעלי עור רגיש - אז מה הפלא שרופאי העור ממליצים על המוצרים הדרמו-קוסמטיים, וברשתות הפארם מפנים להם עוד ועוד מקום על המדף?

האם הנשים הישראליות מאמינות במוצרי קוסמטיקה כחול-לבן?

הישראליות סבורות כי מוצרי הטיפוח הישראליים איכותיים, אך לא תמיד נאמנות להם ■ נשות העולם, לעומת זאת, מצביעות ברגליים - ומוצרי קוסמטיקה כחול-לבן עושים חיל בחו"ל ■ הבשורה: בארץ משלמים פחות על מוצרים אלה

Sea of Life תמכור מוצריה על מדפי ענקית הקוסמטיקה SEPHORA

חתמה על שתי הזמנות ראשונות בהיקף 2.5 מיליון אירו ■ ל-‏SEPHORA‏, המחזיקה 515 סניפים ב-14 מדינות, מובטחת בלעדיות על שיווק המוצרים למשך שנתיים, והיא תשקיע מיליון אירו בקמפיין השקה בטלוויזיה ובעיתונות

AHAVA נכנסת לשותפות בחברת ההפצה האמריקנית NYAG תמורת 4 מיליון ד'

תפתח באמצעות השותפות רשת חנויות של המותג בארה"ב ; מחזור מכירותיה של AHAVA בארה"ב עומד על כ-20 מיליון דולר בשנה