הרשת תאגד את המותגים האמריקאים Carters ,Oshkosh ו־Skip Hop ואת מותג הבית H&O Kid, ותציע אופנת ילדים מניו בורן ועד גיל 12 • הקבוצה מתכננת לפתוח כ־20 חנויות בקונספט החדש, בעיקר בקניונים ובמרכזי קניות
החנות צפויה להיסגר ב-15 במרץ, ובמקומה תיפתח החנות השנייה בישראל של המותג COS • בעלי קבוצת H&O מנהלים מגעים לפתיחת חנות גדולה יותר ברחוב בירושלים
יחליף בתפקיד את עמיר משה ששימש כמנכ"ל הקבוצה בשמונה השנים האחרונות
עמיר משה יסיים את תפקידו בסוף דצמבר 2020, וטרם מונה לו מחליף
היום פתחה רשת RESERVED הפולנית את הסניף הראשון שלה בארץ עם סוכריה שווה במיוחד: 200 הקונים הראשונים יקבלו כרטיסי טיסה בחינם • התוצאה? מאות לקוחות מסתערים, כאוס מוחלט ומנהל חסר אונים אחד
מחר בערב תיפתח החנות הראשונה בישראל של רשת האופנה המוזלת הפולנית RESERVED, בקניון איילון בר"ג • כדי לעורר באזז ולהבטיח עומס לפחות במעמד הפתיחה, הרשת תחלק כרטיסי טיסה ליעדים במזרח אירופה ל-200 הרוכשים הראשונים
רשת האופנה צפויה לפתוח 30 סניפים בהשקעה של 270 מיליון שקל • מי שעומד מאחורי ההגעה של ריזרבד לישראל היא קבוצת H&O שבבעלות משפחת לבנת • ההבטחה: המחירים ברשת יהיו זהים לחנויות באירופה וינועו בין 20-300 שקל
עוד תחרות לרשתות האופנה המקומיות: מותג האופנה הבינלאומי RESERVED, הנחשב ל"זארה הפולני", יפתח רשת חנויות בארץ בהשקעה של 70 מיליון שקל
בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י
היקף המכרז, שבו זכו המשביר ו-H&O, הוא 70 מיליון שקל, בעוד היקף רכישת הציוד למתגייסים נאמד ב-200 מיליון שקל - ויש הבדל בפריטים ■ גורמים בענף: מכרז ייעודי לחיילי החובה היה מוריד משמעותית את העלויות ■ משרד הביטחון: מימשנו אופציה חוקית להגדלת היקף ההתקשרות
בשלב ראשון המותגים ייכנסו לכל 36 חנויות הרשת בפורמט של "חנות בתוך חנות", ובשלב השני מתכננת H&O לפתוח רשת עצמאית שתכלול 25 חנויות
תקציב הפרסום של H&O עומד במחירים ריאליים על כ-10 מיליון שקל בשנה ונחשב לאחד מתקציבי האופנה הגדולים בישראל
היקף הפרסום השנתי של רשת האופנה: כ-10 מיליון שקל במחירים ריאליים
Y&R ישראל, ענבר-מרחב-ניסן, אדלר-חומסקי ופוגל אוגליבי מתמודדים על תקציב הפרסום שנאמד ב-10 מיליון שקל
בין המתמודדים במכרז: אדלר-חומסקי ופוגל-אוגילבי ■ פובליסיס ישראל, המטפל בתקציב בשנה האחרונה, יוכל להתמודד אם ירצה בכך
רשת האופנה מונה היום 3 סניפים בלבד, לעומת 30 סניפים שהיו לה בשיא
זאת אחרי תוכנית הבראה והפסד של 2.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2012
גם מותגי האופנה יקרים כאן יותר מאשר בחו"ל ■ ג'ינס מנגו עולה 290 שקל בישראל - ו-200 שקל באירופה ■ מכנסיים בזארה עולים כאן 200 שקל - ובאירופה 150 שקל
8 מהסניפים נסגרו בחודשים האחרונים, וסניף נוסף ייסגר בקרוב ■ H&O, בעלת הרשת: "אנחנו סוגרים סניפים מדממים ונגיע עד סוף השנה לאיזון. פתחנו 17 סניפים בתוך רשת H&O"
המותג ישווק ברשת H&O כ"שופ אין שופ" ■ מנכ"ל H&O: "נגיע למכירות של 50 מיליון שקל בתוך שנתיים, על חשבון שילב ופוקס"