ג'ף ריבס, יום אחרי המסחר המשוגע במניית אפל וההערה התמוהה של המנכ"ל טים קוק: "איך אומרים? תהיו חמדנים כשכולם מבוהלים"
הווארד גולד טוען כי הראלי בנפט נובע מסגירת מספר שיא של פוזיציות שורט וכי כבר כעת ישנם סימנים לכך שהעליות מתקרבות לסוף
סקר של גוגל ישראל ממחיש עד כמה הישראלים מכורים לאינטרנט ■ 72% מהגולשים מוכנים לוותר על יחסי מין לחודש ■ 59% יוותרו על אמא שלהם ■ 67% היו מוותרים על האפשרות לדבר לשבוע ■ 42% יוותרו על האפשרות לשמוע
העיתונאי הטכנולוגי כתב טור דעה ובו המליץ להמתין עם קניית המנייה של אפל מכיוון שלדעתו הטלפון החדש יהיה זהה ל-4S ■ "אולי יוסיפו לו גימיק אחד או שניים", כתב דבורק
סקר של פייזר לקראת יום ללא עישון: 45% מהישראלים הכי מתקשים לוותר על הסיגריה הראשונה של הבוקר ■ 30% תופסים את העישון כגורם ל"הנאה וכיף"
הלברט, בעל טור קבוע באתר מרקטווטש, מבסס את הטענה שלו על מחקר שפורסם לאחרונה ■ מהניתוח עולה שהשווי של פייסבוק בעוד 5 שנים יעמוד על 63 מיליארד דולר - 30% פחות משווייה היום
האם המפולת רק בתחילתה? ■ פול פארל, הפרשן הכלכלי של מרקטוואץ' שהזהיר לאחרונה מפני פיצוץ "הסבתא של כל הבועות", טוען כי הירידות החדות כעת בשווקים הן רק ההתחלה ■ "הפוליטיקאים יצאו משליטה, אין להם מושג בכלכלה; אנחנו בדרך לסופה ורוח של טירוף"
"מלחמות הקוטג' של ישראל", זועקת הכותרת באתר הכלכלי הנחשב מרקטווץ' ■ "הכול התחיל מגביע קוטג' בעלות של 8 שקלים - שגרם לציבור הישראלי להחמיץ" ■ חרם הקוטג' הוקדם להיום
בין השותפים בחברה: ליעד כהן, מנכ"ל אייס, ואיציק עמיחי, המשנה למנכ"ל "מעריב" ■ תתחרה בפעילות שהשיקה באחרונה חברת Marketwatch של אבינועם ברוג
כך עולה משני סקרים שנערכו ע"י חברת Market Watch ומכון טרומן ■ בעקבות אירועי המשט לעזה: עלייה בנכונות הישראלים והפלסטינים לפשרות - למרות פסימיות בשני הצדדים
אבינעם ברוג, בעליה של חברת המחקר MarketWatch, משווק טכנולוגיה חדשה מחו"ל בשם נוירומרקטינג, המודדת אפקטיביות של פרסומות ואת תחושותיו של הצרכן כלפי המוצר
החוזה בין ועדת המדידה לבין חברת המדידה גמיוז עתיד להיחתם רשמית בקרוב ■ המדידה מתעכבת כבר כשנתיים וחצי, ונראה כי לא תחל גם ברבעון הנוכחי
שימשה בשנה האחרונה כמנהלת תחום הבריאות והפארמה ב-Market Watch, תפקיד בו תמשיך גם כעת
מדובר בטכנולוגיות המספקות מבט ייחודי על תגובות הצרכנים לפרסומות באמצעי המדיה השונים
24 שעות לפני פרסום סקר TIM לחודש אוקטובר, מתפתחת מהומה בזירה המקומית ■ מנכ"ל ynet אבי בן-טל במכתב למנכ"לית TNS טלסקר: "איננו יכולים לעבור לסדר היום מבלי להתריע על חוסר האמינות של הסקרים שלכם, בצעו בדק-בית" ■ TNS: "יש 'ביטחון סטטיסטי' של 95% בתוצאות"
עפ"י פאנל הנשים שזוהו כבעלות "דופק צרכני", המותג נוקיה הוא המדובר ביותר בגלל ידידותיות, אך ה-iPhone מעורר התלהבות ונתפס כ"דבר הבא" ■ המותג מוטורולה רשם את שיעור הדיבור החיובי הנמוך ביותר
במקום השני במדד המותגים המדוברים נמצא קפה ג'ו ואחריו רשת קפה קפה, אך יש לציין כי 20% מהשיחות על שלושת המותגים הן בעלות אופי שלילי ■ מקס ברנר זכה לשיעור הגבוה ביותר של שיחות חיוביות: 87%
אבינועם ברוג, מבעלי Market Watch המייצגת את גמיוז: "אנחנו נשלם את החלק של וואלה, כך שאף אחד לא יצטרך לשלם יותר. אנחנו לא שמחים, שכן וואלה הוא שחקן מרכזי; עם זאת, אני מאמין שבסוף כולם יצטרפו"
Market Watch: עדן טבע מרקט ורמי לוי זוכות לאחוזי שיח חיובי גבוהים - בעוד מגה בול, מגה, ומגה בעיר זוכות לנתחי דיבור חיובי נמוכים יחסית העילה העיקרית לשיח היא קנייה, אולם גם מבצעים ופרסומות יצרו שיח צרכני
מחקר שהתפרסם לאחרונה באתר MarketWatch מצא כי 40% מהמעסיקים בעולם השתמשו בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות על מנת לאתר פרטים על מועמדים פוטנציאליים