גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

MarketWatch

עוד כתבות

טים קוק / צילום: רויטרס

כלכלן: "אם לא תקנו היום את מניית אפל - אתם משוגעים"

ג'ף ריבס, יום אחרי המסחר המשוגע במניית אפל וההערה התמוהה של המנכ"ל טים קוק: "איך אומרים? תהיו חמדנים כשכולם מבוהלים"

נפט / צילום: רויטרס

מרקטווץ': בחודש הבא תראו איך הנפט מתחיל לצלול

הווארד גולד טוען כי הראלי בנפט נובע מסגירת מספר שיא של פוזיציות שורט וכי כבר כעת ישנם סימנים לכך שהעליות מתקרבות לסוף

הייטק אינטרנט מחשב נייד סלולרי מקוון רשת חברתית היי טק / צלם: thinkstock

גוגל ישראל: 84% מהנשים יוותרו על סקס בשביל אינטרנט

סקר של גוגל ישראל ממחיש עד כמה הישראלים מכורים לאינטרנט ■ 72% מהגולשים מוכנים לוותר על יחסי מין לחודש ■ 59% יוותרו על אמא שלהם ■ 67% היו מוותרים על האפשרות לדבר לשבוע ■ 42% יוותרו על האפשרות לשמוע

דבורק: אל תקנו מניית אפל כעת; האייפון 5 לא יציג חידושים

העיתונאי הטכנולוגי כתב טור דעה ובו המליץ להמתין עם קניית המנייה של אפל מכיוון שלדעתו הטלפון החדש יהיה זהה ל-4S ■ "אולי יוסיפו לו גימיק אחד או שניים", כתב דבורק

30% מהישראלים יפסיקו לעשן בגלל מחירי הסיגריות

סקר של פייזר לקראת יום ללא עישון: 45% מהישראלים הכי מתקשים לוותר על הסיגריה הראשונה של הבוקר ■ 30% תופסים את העישון כגורם ל"הנאה וכיף"

מארק הלברט: "מחיר מניית פייסבוק צריך להיות 13.8 דולר"

הלברט, בעל טור קבוע באתר מרקטווטש, מבסס את הטענה שלו על מחקר שפורסם לאחרונה ■ מהניתוח עולה שהשווי של פייסבוק בעוד 5 שנים יעמוד על 63 מיליארד דולר - 30% פחות משווייה היום

"עשור של גיהנום כלכלי; ארה"ב תתרסק"

האם המפולת רק בתחילתה? ■ פול פארל, הפרשן הכלכלי של מרקטוואץ' שהזהיר לאחרונה מפני פיצוץ "הסבתא של כל הבועות", טוען כי הירידות החדות כעת בשווקים הן רק ההתחלה ■ "הפוליטיקאים יצאו משליטה, אין להם מושג בכלכלה; אנחנו בדרך לסופה ורוח של טירוף"

חרם הקוטג' - גם בתקשורת הזרה: "הישראלים מחמיצים"

"מלחמות הקוטג' של ישראל", זועקת הכותרת באתר הכלכלי הנחשב מרקטווץ' ■ "הכול התחיל מגביע קוטג' בעלות של 8 שקלים - שגרם לציבור הישראלי להחמיץ" ■ חרם הקוטג' הוקדם להיום

נוירו-פוקוס, חברה למחקרי נוירו-מרקטינג, נכנסת לישראל

בין השותפים בחברה: ליעד כהן, מנכ"ל אייס, ואיציק עמיחי, המשנה למנכ"ל "מעריב" ■ תתחרה בפעילות שהשיקה באחרונה חברת Marketwatch של אבינועם ברוג

70% מהציבור אינם מרוצים מביצועי הממשלה בתחום ההסברה

כך עולה משני סקרים שנערכו ע"י חברת Market Watch ומכון טרומן ■ בעקבות אירועי המשט לעזה: עלייה בנכונות הישראלים והפלסטינים לפשרות - למרות פסימיות בשני הצדדים

הפוליגרף של המפרסמים: טכנולוגיה חדשה תמדוד את תגובות הצרכן

אבינעם ברוג, בעליה של חברת המחקר MarketWatch, משווק טכנולוגיה חדשה מחו"ל בשם נוירומרקטינג, המודדת אפקטיביות של פרסומות ואת תחושותיו של הצרכן כלפי המוצר

רונית קן צפויה לאשר את מכרז מדידת הרייטינג באינטרנט

‎‎החוזה בין ועדת המדידה לבין חברת המדידה גמיוז עתיד להיחתם רשמית בקרוב ■ המדידה מתעכבת כבר כשנתיים וחצי, ונראה כי לא תחל גם ברבעון הנוכחי‏‏

אורלי כהן מונתה למנהלת שיווק במכון המחקר Market Watch

שימשה בשנה האחרונה כמנהלת תחום הבריאות והפארמה ב-Market Watch, תפקיד בו תמשיך גם כעת

Market Watch ו-SRI יספקו שירותי מחקר נוירופסיכולוגיים לשוק הישראלי

מדובר בטכנולוגיות המספקות מבט ייחודי על תגובות הצרכנים לפרסומות באמצעי המדיה השונים

מנכ"ל ynet: "סקר TIM אינו אמין, רכבת הפתעות חודשית"; TNS: "הרייטינג של ynet תמיד יורד בחגים"

24 שעות לפני פרסום סקר TIM לחודש אוקטובר, מתפתחת מהומה בזירה המקומית ■ מנכ"ל ynet אבי בן-טל במכתב למנכ"לית TNS טלסקר: "איננו יכולים לעבור לסדר היום מבלי להתריע על חוסר האמינות של הסקרים שלכם, בצעו בדק-בית" ■ TNS: "יש 'ביטחון סטטיסטי' של 95% בתוצאות"

מדד מותגי הסלולר המדוברים: נוקיה הכי מדובר, iPhone הכי נחשק

עפ"י פאנל הנשים שזוהו כבעלות "דופק צרכני", המותג נוקיה הוא המדובר ביותר בגלל ידידותיות, אך ה-iPhone מעורר התלהבות ונתפס כ"דבר הבא" ■ המותג מוטורולה רשם את שיעור הדיבור החיובי הנמוך ביותר

ארומה הוא מותג בתי-הקפה המדובר ביותר בישראל

במקום השני במדד המותגים המדוברים נמצא קפה ג'ו ואחריו רשת קפה קפה, אך יש לציין כי 20% מהשיחות על שלושת המותגים הן בעלות אופי שלילי ■ מקס ברנר זכה לשיעור הגבוה ביותר של שיחות חיוביות: 87%

מסתמן: מדידת הריטיינג באינטרנט תחל ללא וואלה ו-ynet

אבינועם ברוג, מבעלי Market Watch המייצגת את גמיוז: "אנחנו נשלם את החלק של וואלה, כך שאף אחד לא יצטרך לשלם יותר. אנחנו לא שמחים, שכן וואלה הוא שחקן מרכזי; עם זאת, אני מאמין שבסוף כולם יצטרפו"

סופר-פארם הוא המותג המדובר ביותר מבין רשתות השיווק, מגה ושופרסל מאחוריו

Market Watch: עדן טבע מרקט ורמי לוי זוכות לאחוזי שיח חיובי גבוהים - בעוד מגה בול, מגה, ומגה בעיר זוכות לנתחי דיבור חיובי נמוכים יחסית ; העילה העיקרית לשיח היא קנייה, אולם גם מבצעים ופרסומות יצרו שיח צרכני

רשתות חברתיות הפכו להיות מקור למידע על מועמדים למשרות בהיי-טק

מחקר שהתפרסם לאחרונה באתר MarketWatch מצא כי 40% מהמעסיקים בעולם השתמשו בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות על מנת לאתר פרטים על מועמדים פוטנציאליים