גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

Outbrain

חברת הסטארט-אפ הישראלית Outbrain מפתחת מנוע המלצות לתכנים באינטרנט ועובדת עם אתרי תוכן מובילים בישראל ובעולם

עוד כתבות

על תשוקה וקריירה/צילום: גלובס

מייסד שותף ומנהל Outbrain ישראל על השילוב המנצח של קריירה ותשוקה

אורי להב, מייסד שותף ומנהל פלטפורמת שיווק התוכן Outbrain ישראל, יתארח בערב הרביעי בסדרת המפגשים "על קריירה ותשוקה" בשיתוף המרכז האקדמי פרס • במסגרת האירוע הוא ישוחח עם דרור גלוברמן על פעילותו המקצועית ויביא את סיפורו האישי

כיצד פוגשים את הצרכנים שעדיין לא מחפשים אותך?

מנתונים שהצטברו אצלנו ב-Outbrain, המבוססים על אתרים בהם הוטמעה מערכת גילוי תוכן, עולה כי 30%-40% מהמשתמשים שהקליקו על המלצות התוכן בתחתית כתבה, גללו גם את הכתבה הבאה עד תחתיתה ולחצו על המלצה נוספת

אאוטבריין קונה את Visual Revenue לייעול אתרי תוכן

זו הרכישה השלישית של אאוטבריין בשנתיים האחרונות ■ Visual Revenue משתמשת בהמלצות בזמן אמת לעורכי אתרי תוכן

לפני פייסבוק: אאוטבריין הישראלית מקום 3 בפופולריות בפרסום

קומסקור: חברת הסטארט-אפ הישראלית המפתחת מנוע להמלצת תכנים, התברגה במקום השלישי ברשימת פלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר בארה"ב לספטמבר ■ נחשפה ל-164.8 מיליון גולשים ייחודיים בארה"ב עם שיעור חשיפה של 74.9%

שיווק תוכן באינטרנט: 90% מאמינים שהתחום יהפוך לחשוב

מחקר של Outbrain חושף כי 34% מהחברות מקדישות תקציב מיוחד לשיווק תוכן

1. המלצת היום: אאוטבריין

החברה שהקימו ירון גלאי ואורי להב מפתחת מנוע שממליץ לגולשים על תכנים רלוונטיים באינטרנט ■ עם מכירות של עשרות מיליוני דולרים בשנה ואחרי רכישה מוצלחת, גלאי מביט קדימה באופטימיות: "אנחנו לא חושבים כמה גדולים אנחנו יכולים להיות, אלא כמה טובים"

ירון גלאי ואאוט-בריין מעלים הילוך: גייסו 12 מיליון דולר בהובלת כרמל

גלאי, שחתום על מכירת קוויגו ל-AOL תמורת 340 מיליון דולר, עושה צעד נוסף עם הסטארט-אפ החדש שלו: "הכסף נועד להגדיל עכשיו את נתח השוק שלנו במידה משמעותית"