עידן בן אור החל לעסוק ב-SEO כבר כשהיה נער בן 16 • כיום הוא מנהל את ReGo, חברת קידום האתרים שאותה הקים, שמעסיקה 25 עובדים • בראיון עימו הוא מספר על הדרך שעשה, מסביר מדוע התחום ימשיך להיות רלוונטי גם בעידן הבינה המלאכותית, מה מבדיל חברת קידום אחת מאחרת ואיך נדרש לגשת ללקוח
מפתח להגדלה משמעותית של התנועה לאתר, לאורך זמן ולא רק ע"י פרסום במדיה, הוא אופטימיזציה של האתר עבור מנועי חיפוש, או באנגלית - E-Commerce SEO ■ איך עושים את זה נכון?
מותגים חייבים להפנים כי הצרכן בוחן אותם בכל רגע נתון אל מול התחרות באינטרנט ■ לכן, שיווק אינטליגנטי באמצעות תוכן הוא כבר לא אפשרות, כי אם הכרח
מספר המועסקים בתחומי ה-SEO/SEM זינק אשתקד ב-33% ל-3,000 עובדים
מחקר בתחום הקידום האורגני והממומן (SEO/SEM) שנערך עבור גוגל ישראל מעלה כי ההכנסות בתחום ב-2011 זינקו ב-80%, ומספר הלקוחות קפץ ב-50%