העובדים פוטרו מהחברה לאחר שהתברר כי מכשירים סלולריים חולקו בצורה לא תקינה וחלקם מצאו דרכם לבני משפחותיהם
כ-2,000 לקוחות נכללים בקבוצה שעליה מתחרות חברות האשראי, וכעת מצטרף גם בנק הפועלים • בין השירותים לאלפיון העליון: איסוף ברכב יוקרה משרוול המטוס, כרטיסים למופעים נחשקים בעולם ועוד
היקף ההשקעה בבניית הטרמינל שייפתח בסוף השנה הוא כ-18 מיליון שקל, והוא מיועד לראשי משלחות, נשיאים, שגרירים ובעלי מטוסים פרטיים • ישתרע על 1,300 מ"ר ויכלול אולם המתנה מרכזי, דיוטי פרי, סוויטות פרטיות, חדרי אירוח, חדרי ישיבות, שירותי קונסיירג' ודיילים פרטיים וגם חדר סיגרים
מכל הסיבות שבגללן אני אוהב את "מאסטר שף", אני סולד מפורמט ה-VIP
מלונות ורכבי יוקרה ממלאים כל גחמה של הלקוחות האקסקלוסיביים: מארגון פגישה עם ג'ורג' קלוני ועד איתור קבר של קרוב משפחה אבוד
יורו 2008 הכניס לאופ"א כ-150 מיליון ממכירת כרטיסים לתאי צפייה; הטורניר בקיץ הקרוב באוקראינה ופולין? הוא מתברר כאטרקטיבי הרבה פחות
פילה יען, שרימפסים, לובסטרים, ואורחים מכובדים שצורחים בקולניות, זורקים צלחות באוויר ולא משאירים טיפים. יעל ג'רסי, ישראלית החיה בדרא"פ וממלצרת במונדיאל בתא ה-VIP בקייפטאון (בשביל 10 שקלים לשעה), מספרת חוויות
קצב המכירה האיטי של כרטיסי ה-VIP גרם להורדת מחירים: 750 דולר למשחקי שמינית הגמר, 950 דולר לרבעי הגמר, 1,900 דולר לחצאי הגמר ו-4,000 דולר לגמר
חברת השיווק, המנהלת עבור פיפ"א את מכירת כרטיסי ה"הוספיטליטי" לגביע העולמי, הכניסה עד כה 173 מיליון ליש"ט מהעניין, הרבה מתחת לציפיות ■ 125 מיליון ליש"ט מתוך הסכום הגיע מרוכשים דרום אפריקנים
אחרי שנתקעה עם כמויות גדולות של כרטיסי "הוספיטליטי" לגביע העולמי, פיפ"א החליטה למכור אותם לקהל הרחב בדרום אפריקה ■ המחירים: בין 200 ל-300 דולר
חברות יוקרה בתחומי עיצוב הבית, רכב ותכשיטים יודעות להעריך לקוחות "כבדים" ■ לקוחות VIP מיוחסים במיוחד יוזמנו לאירוח יוקרתי בבית המעצב באיטליה ולהשקות של מכוניות בחו"ל ויבחרו שעון או תכשיט בסלון ביתם
מקורבים לחברה מציינים כי פלאפון החלה במהלך השיווקי של הרשת החדשה כעת, משום שזו התקופה שהחברה בדרך-כלל משדרגת את המכשירים ללקוחות ה-VIP שלה