גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

כל-כך קל להעביר אתכם לחברת תקשורת אחרת בלי שתדעו

כמה קל לשלוח יד לכיסו של צרכן, לנתק אותו מחברת סלולר או להעביר אותו לחברת אינטרנט - מבלי שיידע זאת, מבלי שביקש ומבלי שמישהו טורח להקשיב לתחנוניו לתקן את המעוות? ■ הצצה לשני סיפורים קפקאיים

לקוח סלולר לקוחות נייד / צלם: שאטרסטוק
לקוח סלולר לקוחות נייד / צלם: שאטרסטוק

פתאום קם אדם בבוקר ומגלה שנויד לחברת סלולר אחרת. או הפך לקוח של ספק אינטרנט שלא פנה אליו. או חובר לחבילת שירות שלא ביקש מחברה שעל שירותיה הוא מנוי. בדיוני? לא לגמרי, אם לומר במילים עדינות.

הקלות שבה זה יכול לקרות מעוררת דאגה: כמה מקרים שונים שהגיעו ל"גלובס" לאחרונה ממש ממחישים את הבעייתיות: כל אחד ומאפייניו הוא, עם אותו קו דומה - מישהו קבע עבורך עובדות בשטח ופלש באגרסיביות לכיסך. עכשיו, לך תוכיח שאין לך אחות, ושלך (או לה) אין יד בדבר.

רק לאחרונה פרסמנו את סיפורה של קשישה שגילתה כי חוברה ללא ידיעתה למנוי טריפל של הוט בתעריף מופרך, כשאפילו מחשב לא קיים בביתה. בהוט ידעו להתנצל ולזכות, אך לא להסביר את פשר הטעות. כשהיא נעשית בחברה שאפילו אינך מנוי עליה, הטעות חמורה לא פחות.

גולן טלקום ופלאפון: מי הזיז את הקו שלי?

בוקר אחד גילתה ב' (השם שמור במערכת) שקו הטלפון הנייד שלה לא עובד. היא ניסתה להפעילו שוב ושוב, אך לשווא. היא הסיקה שהמכשיר התקלקל, והלכה ורכשה מכשיר אחר, אלא שעדיין לא הצליחה לטלפן. נואשת, היא העבירה את כרטיס הסים למכשיר אחר ונחלה כישלון.

הניסיונות לפתור את הבעיה נמשכו כמה ימים, כשלמותר לציין כי בעידן של היום רבים מאיתנו מתקשים להעביר אפילו חצי שעה כשהם מנותקים ממכשיר הטלפון שלהם. במקרה של ב', המצוקה הייתה רבה במיוחד, מפני שבהיעדר הסלולרי היא התקשתה לעמוד בקשר עם בעלה, קצין קרבי בקבע השוהה הרחק מהבית.

לבסוף היא נכנסה לאתר גולן טלקום, על שירותיה היא מנויה, בכוונה להזמין כרטיס סים חדש. להפתעתה, גילתה כי הקו נותק.

מבועתת התקשרה ב' למוקד שירות הלקוחות, שם בישר לה הנציג כי קו הטלפון נויד לפלאפון: "ברגע שאנחנו מקבלים בקשת ניוד מחברה אחרת", הסביר, "אנחנו מחויבים לה, ואיננו רשאים לדרוש אישור מהלקוח".

ב' ביקשה לראות את מסמך הפנייה של פלאפון בנושא, אך הנציג הסביר כי "זה במערכת", וכי עליה לפנות לפלאפון עצמה לשם כך.

בקשותיה לשוחח עם מנהל לא נענו, ולבסוף הובטח לחזור אליה תוך 3 ימים - מה שכלל לא קרה, ונשלח "טופס בוררות" לצורך ערעור על הניוד.

את הטופס, אגב, התבקשה ב' להשיב במייל או בפקס - אך המייל עצמו היה חסום לפניות חוזרות, והפקס היה חסר משוב - ובהמשך נאמר כי כלל לא נקלט במערכת.

מעולם, מדגישה ב', היא לא פנתה לפלאפון או ביקשה להתנייד - על אף ניסיונות של החברה להתקשר ולעניין אותה בניוד.

התחנה הבאה: פלאפון. ב' פונה - ומגלה כי הקו שלה רשום בחברה על שם מישהו אחר. את זה היא למדה מנציג המכירות, שכן לשירות הלקוחות כלל לא הצליחה להגיע - פרטי הזיהוי שנדרשה להקיש בדרך-כלל לא היו שלה, והיא לא הגיעה לנציג.

כך או כך, הסביר נציג המכירות כי ניוד בלא ידיעתה לא אפשרי, משום שחייבת להתקבל שיחה מהקו עצמו כדי לאשר את הניוד. ההצעה האולטימטיבית מבחינתו הייתה להגיע למרכז השירות פיזית בניסיון לשחרר את הקו.

שבוע וחצי חלף - ללא קו ויכולת תקשורת בסיסית, ותוך שהתשלום לגולן טלקום מתבצע כסדרו (שכן הוא נגבה בחברה מראש). הטרטור, המגבלות, הדאגה, עוגמת-הנפש - לא יתוארו. באורח פלא - שעות ספורות לאחר הפנייה ל"גלובס" נויד הקו חזרה לגולן ושב לפעול כסדרו.

איך מסבירים בחברות את מה שאירע? כמה צדדים לכשל, וכולם חייבים הסבר: בפלאפון תלו את הניוד ב"טעות אנוש קטנה" - ומסרו כי "מדובר במנוי שנויד בטעות על-ידי משווק לפני מספר ימים כתוצאה מטעות הקלדה. התנצלנו בפני הלקוח על המקרה ואיפשרנו לו לנייד את הקו בחזרה".

אולם מה עם גולן - האם לא נדרשה לבקש אסמכתאות המוכיחות את כוונתו של הלקוח להתנייד?

"הקו המדובר אכן נויד מגולן טלקום לפלאפון", מודים בגולן טלקום. "כידוע, מערכות הניוד בין החברות הן אוטומטיות, וברגע שמתקבלת בקשה לניוד - הניוד מתבצע אוטומטית. לכן לגולן טלקום אין שום יכולת להשפיע על התהליך".

האם אכן כך? במשרד התקשורת מבקשים להעמיד דברים על דיוקם: "המשרד כמדיניות הגדיר הליך קל יחסית של ניוד כדי לאפשר לציבור להתנייד ולעבור לכל חברה שיחפצו", אומרים במשרד. "ההליך שנקבע פשוט, קל וקצר, וזאת כדי למנוע חסימת ניודים מצד חברות - אך מגדיר הוראות לרבות זיהוי ואימות המנויים.

"על מנת למנוע ניודים שגויים בטרם ביצוע ניידות, חייב משרד התקשורת את המפעילים הסלולריים לשלוח ללקוחות בטרם ביצוע ניידות הודעת טקסט או השארת הודעה במענה הקולי. המשרד עוקב אחר תנועות הניוד בין החברות, והן רבות; במסגרת המעקב, מספר הניודים השגויים מועטים מאד עד כדי לא קיימים כלל. מתיאור המקרה עולה לכאורה כי ייתכן שנעשה כאן הליך שלא על-פי ההוראות, והמשרד יבדוק זאת".

מה כולל ההליך על-פי תקנות התקשורת? הנוהל הרשמי קובע כי לקוח המבקש להתנייד, יקבל קוד מספרי בהודעה כתובה אל מכשיר הטלפון שלו. כשיזין אותו חזרה מול נציג החברה המניידת, ישמש הדבר אישור לכך שבעל המכשיר הוא המנייד את הקו ולא גורם שלישי.

כאלטרנטיבה לדרך הזו, עבור מכשירים שאינם מקבלים הודעות כתובות למשל, נקבע מספר טלפון ייעודי אליו יכול להתקשר בהנחיית נציג השירות לקוח המבקש ניוד. עצם קליטת השיחה הנכנסת בקו המיועד לדבר, כמוה כאישור לניוד הקו מרצונו של הלקוח.

כל טעות בניוד, אומרים במשרד התקשורת, אמורה להיחקר ועשויה להוביל לאכיפה כנגד חברה בעייתית. במשרד, אגב, אומרים כי "לאור הרגולציה העדכנית של המשרד התופעה של ניוד שגוי כמעט ולא קיימת, מתבצעים בהצלחה מיליוני ניודים בשנה ומעט מאד טעויות בניוד".

סוף דבר: הקו חזר לפעול. הלקוחה פוצתה על-ידי פלאפון ב-800 שקל, אך בגולן טלקום לא טרחו לפצותה.

המקרה, נכון לעכשיו, נמצא בבדיקת אגף הפיקוח במשרד התקשורת.

נטוויז'ן: מי חיבר אותי לאינטרנט?

הפתעה דומה נחתה על ע' (השם שמור במערכת) יום בהיר אחד, עת גילה שהפך לקוח ספקית האינטרנט 013 נטוויז'ן בתשלום - בעוד שהוא בכלל מקבל את שירותי האינטרנט שלו על חשבון ממקום העבודה ומחברה אחרת.

"לפני כמה זמן התקשר אליי בחור, הציג את פרטי מנוי האינטרנט שלי כיום מהספקית שלי, והציע לשדרג אותי ל-15 מגה כלקוח ותיק ללא תשלום", הוא משחזר בפני "גלובס". "איכשהו שוכנעתי, תוך שהוא שב ומציין שהשדרוג 'חינם'. תוך כדי שיחה הוא העלה את כל הפרטים שלי והקריא לי אותם - דבר שגרם לי להבין שמדובר בנציג הספקית שלי. כשביקש את מספר כרטיס האשראי, שאלתי למה, והוא ענה - רק לצורך השלמת כל הפרטים. שבועיים אחר-כך קיבלתי חשבונית של נטוויז'ן, ובה חיוב עבור תקופה של 9 ימים - וזה הדליק נורה אדומה, כיוון שאין לי שום קשר אליהם, ומעולם לא ביקשתי להתחבר לשירותי החברה".

ע' מסביר כי הנציג אולי כי הוא מתקשר מ-013. הוא אינו בטוח בכך אך לא שולל זאת, אולם הוא טוען כי מאופן ההתנהלות כלל לא היה ברור לו מי בדיוק מדבר ומה הוא מציע. זאת, כאמור, במיוחד לאור העובדה שהוא אינו משלם ישירות את חשבון האינטרנט, אלא מקום העבודה שלו, ולכן לא הובן שהפנייה אליו היא בכלל של חברה אחרת ולא של הספקית הקיימת.

שתי שאלות קשות עולות לכאורה מההתנהלות: כיצד ידעו ב-013 לפרט את תנאי ההתקשרות של הלקוח ע' כיום מול חברה אחרת כדי להציע לו את אותו "שדרוג", ומדוע לא הובהר לו כי מדובר במעבר מחברה לחברה ולא ממסלול למסלול.

השורה התחתונה, גם כאן, הייתה מעבר כפוי שגוי לחברה אחרת (שבוטל רק בעקבות פניותיו בהמשך).

תגובת 013 נטוויז'ן: "נטוויז'ן מטפלת מדי חודש בכרבע מיליון לקוחות. נושא השקיפות וההגינות מול לקוחות הינו חלק מהקוד האתי של נטוויז'ן, ועובדיה ומשווקיה ערים לחומרה בה נוקטת החברה בכל מקרה של אי-שקיפות מול לקוח".

אף אחד לא נותן את הדין

היד הקלה על כרטיס האשראי של הלקוח אינה הבעיה היחידה. זו רק ההתחלה: גילית שהועברת לחברה חדשה או למסלול אחר בלא ידיעתך? אל תצפה להתנצלות או לתיקון מהיר של המעוות. דרך חתחתים ארוכה ומייסרת לפניך, במהלכה תיאלץ לסבול שעות המתנה מייגעת על הקו, הסברי-סרק נבובים, מעבר מתיש מנציג לנציג והסברים חוזרים ונשנים על הסיבה לכך שאתה מבקש, בסך-הכול, להשיב את המצב לקדמותו.

סביר להניח שתיתקל בתירוצים, קרוב לוודאי תידרש להוכיח שאין לך אחות - כי נקודת ההנחה הכואבת במציאות הצרכנית של כולנו היא זו המציבה את החברה המסחרית הגדולה ככל-יכולה וכיודעת-כל, ואותך, הצרכן התמים, כתחמן קטן או כפראייר גדול: לעזור לך, אם כבר גילית שאתה במצוקה, זו בוודאי לא המטרה.

לא ברור מה עוד צריך לקרות כדי שתמונת המצב הזו תתהפך, עמוק מבפנים - מליבת הגישה והשירות של החברות עצמן. רק לאחרונה פרסמנו במדור זה כתבה המציפה את בעיית הפיצוי על עוגמת-הנפש, שהרי החוק מחייב בית עסק לפצות לקוח ב-16 שקל בלבד.

עד שחברות לא יאולצו לשלם קנסות כבדים על עוגמת-נפש - המצב יימשך.

עוד כתבות

מנכ''לית בול מסחר, אדוה עשור / איור: גיל ג'יבלי (עיבוד: טלי בוגדנובסקי)

המנכ"לית שתקבל מיליונים בזמן שמחזיקי האג״ח יחטפו תספורת

שנה לאחר קריסתה הפתאומית של חברת האשראי החוץ-בנקאי, חושף מתווה הסדר החוב שלה כי מחזיקי האג"ח צפויים למחוק עשרות מיליוני שקלים ● מי שצפויה להוביל את ההסדר היא מנכ"לית בול מסחר, אדוה עשור, שתזכה לתגמולים המוערכים בכ-5 מיליון שקל בתקופת ההסדר

שיגור כטב''ם איראני / צילום: Reuters, dpa via Reuters Connect

בהשראת רוסיה: גילויים חדשים על התקיפה האיראנית וההצלחה הישראלית

התקיפה של איראן תוכננה באופן ששיחזר במובנים רבים כמה מן התקיפות הרוסיות הגדולות באוקראינה, וכללו תחילה נחיל כטב"מים שנועדו להציף את ההגנה האווירית ● החולשה של היכולת הצבאית הקונבנציונלית של איראן עלולה להוביל את מקבלי ההחלטות באיראן לאופציה הגרעינית

האינפלציה בישראל מתחממת / עיצוב: טלי בוגדנובסקי

האינפלציה מרימה ראש? מדד מרץ חם מהצפוי - קצב של 2.7%; מחירי הדירות ממשיכים לעלות

בקצב חודשי עלה המדד ב-0.6% • נתוני האינפלציה הפתיעו את התחזיות המוקדמות, שציפו לעלייה חודשית של 0.5% ועלייה שנתית של 2.6% ● מחירי הדירות ממשיכים לטפס ● מתן שטרית, הכלכלן הראשי של קבוצת הפניקס: "בנק ישראל ימשיך לנקוט משנה זהירות, ולכן הסיכויים להפחתת ריבית בהחלטה הקרובה נמוכים בשלב זה"

וול סטריט / צילום: Shutterstock

מגמה מעורבת בוול סטריט; טסלה יורדת ב-4%

נאסד"ק יורד ב-0.3% ● קרן המטבע העולמית העלתה את תחזית הצמיחה העולמית ● טראמפ מדיה יורדת ב-11% ● השקעת ענק למיקרוסופט בחברת ה-AI מאיחוד האמירויות, G42 ● איתן בן אליהו ימונה ליו"ר ננו דיימנשן ● באופנהיימר חיוביים לגבי פאלו אלטו ונטפליקס

מגרש מכבי יפו לשעבר / צילום: תמר מצפי

מעט הצעות ומחיר נמוך בתל אביב: אקרו ואשדר זכו במכרז - 412 דירות במכבי יפו

הזכייה במכרז היא על שטח שהיה בעבר של אצטדיון מכבי יפו בתל אביב תמורת 378.5 מיליון שקל ● מדובר בסכום נמוך ב-149.5 מיליון שקל ממחיר השומה שעמדה על 528 מיליון שקל

חייל רוסי סוחב רחפן אוקראיני שתוקן ועודכן על ידי הצבא / צילום: ap, Russian Defense Ministry Press Service

איך נכשלו הרחפנים האמריקאים לחולל מפנה במלחמה באוקראינה?

רוב הרחפנים הקטנים של חברות אמריקאיות נכשלו בביצועיהם מול הטכנולוגיה הרוסית, ונחשבים כעת ליקרים ונוטים לתקלות ● בהיעדר פתרונות מהמערב, פנתה אוקראינה למוצרים סיניים זולים

דני בן עטר, מנכ''ל משותף אינטל ישראל, אורי פרנק, סגן נשיא להנדסה, Google Cloud, עמית קריג, מנהל מרכז הפיתוח של אנבידיה בשיחה עם אסף גלעד / צילום: תמר מצפי

העתיד, השכר והאם מדובר בבועה? מנהלי חברות השבבים הגדולות מדברים על התחום הלוהט

דני בן עטר מאינטל ישראל, אורי פרנק מגוגל קלאוד ועמית קריג מאנבידיה, שוחחו בכנס TECH IL של גלובס על תפקידה של ישראל במפת תעשיית השבבים העולמית ובתחום ה-AI ● איך הם מתווכים את המלחמה להנהלות הגלובליות, איך מטפחים טאלנטים מקומיים ואיך מצמצמים את הדומיננטיות של המזרח הרחוק, כדי להימנע ממשבר כמו זה שפרץ בקורונה?

נתב''ג / צילום: טלי בוגדנובסקי

המתקפה האיראנית יצרה "פקק" בנתב"ג: זה הפתרון של משרד התחבורה

בימי שגרה אין המראות מנתב"ג בשעות הלילה המאוחרות ● בליל המתקפה האיראנית המרחב האווירי של ישראל נסגר, ולמרות ביטולי הטיסות הרבים, עם חידוש הטיסות לישראל וממנה נוצר פקק ● במשרד התחבורה הנחו על פתרון ליומיים הקרובים

חן חיים, סמנכ''לית התפעול של חברת הרחפנים XTEND ליאור סגל, מנכ''ל חברת גילוי הרחפנים, העין השלישית, חגי בלשאי, מנכ''ל חברת הרובוטיקה הצבאית רובוטיכאן בשיחה עם אסף גלעד / צילום: כדיה לוי

"פרדוקס": מנהלי חברות הרחפנים חשפו – זו הסיבה שסין מנצחת אותנו

חן חיים, סמנכ"לית התפעול של XTEND, ליאור סגל, מנכ"ל עין שלישית, וחגי בלשאי, מנכ"ל חברת רובוטיכאן, השתתפו בפאנל בכנס TECH IL של גלובס ● הם שוחחו עם אסף גלעד על הלקחים מהמלחמה, ולאן מתקדמת טכנולוגיית הרחפנים

רחוב כנפי נשרים 24 בירושלים / צילום: דוברות עיריית ירושלים

רשות המסים שכרה מקומות חניה ל-17 עובדים. כמה היא משלמת?

מאז פרצה המלחמה, רשות המסים שוכרת חניה ל־17 עובדים ותשלם כ־180 אלף שקל עד סוף 2024 ● "העובדים הועסקו במוקד למתן מענה לצורכי המלחמה. עובדים אלו נדרשו להגיע בשעות הבוקר המוקדמות וסיימו את עבודתם בשעות הערב המאוחרות" ● נכון להיום רשות המסים שוכרת חניות מבעלי חניונים פרטיים ב־48 חניונים ברחבי הארץ

גיל שויד / צילום: גלובס

גיל שויד על הפרישה מתפקיד מנכ"ל צ'ק פוינט: "לא מתחרט על כלום, רוצה לבנות את המוצר הבא"

"אני גאה שצ'ק פוינט תמיד הייתה יציבה, לא הייתה שנה אחת שלא הרווחנו", כך אומר גיל שויד, מנכ"ל חברת הסייבר צ'ק פוינט ב-31 השנים האחרונות, בשיחה עם עורך ההייטק של גלובס, אסף גלעד, בכנס TECH IL של גלובס ● על השפעות המלחמה אומר שויד כי "הנזק המקומי הוא לא הבעיה, אלא הנזק שייגרם לטווח רחוק"

מתן סמיש, רשא חולי ואילון לוי בפאנל בהנחיית נבו טרבלסי, גלובס / צילום: כדיה לוי

הצרכים, האתגרים והשאיפות: שלושה מנהיגים צעירים על במה אחת

בפאנל בהשתתפות נציגי הנבחרת לשנת 2024, מתן סמיש מלאומי סיפר על מהפכת השירות של הבנק, רשא חולי מדיפלסט סיפרה על אתגרי הניהול בתעשייה, ואילון לוי, דובר במערך ההסברה עד לאחרונה, דיבר על מצבה של ישראל בעולם

מנהלי חברות השבבים הגדולות על במה אחת: כנס TECH IL יוצא לדרך

כנס TECH IL של גלובס, שמתקיים היום, מאגד על במה אחת את היזמים, האנג'לים, קרנות ההשקעה והסטארט-אפים הבולטים בענף ההייטק המקומי ● מה חושבים מנהלי חברות השבבים הגדולות בעולם, העצות של המשקיעות הבולטות בישראל ואיך למקסם את החיבור בין חדשות ותעשיות ביטחוניות?

מייסדי חברות Ermetic, Snappy ו-Pecan, שדורגו בעבר / צילומים: איל יצהר, אלעד מלכה

רווח במקום צמיחה: תובנות מהסטארט־אפים המבטיחים של השנים הקודמות

לקראת חשיפת 10 חברות הסטארט־אפ המבטיחות של גלובס לשנת 2024 ביום חמישי הקרוב, בדקנו מה אפשר ללמוד מחברות שדורגו פה בעבר וכעת מתמודדות עם מציאות שונה בחוץ ● "המשקיעים נוהרים להשקעה במספר מצומצם יותר של חברות, אך בעלות איכות גבוהה יותר"

בורסת תל אביב / צילום: Shutterstock

נעילה אדומה בתל אביב; מדד ת"א בנקים 5 ירד בכ-1.1%

מדד ת"א 35 צלל ב-1.2% ● מדד המחירים לצרכן בישראל יפורסם הערב, מה צופים הכלכלנים? ● BDO: "המתיחות מול איראן תשפיע על שוק הנפט" ● בזכות מאזניהן החזקים, בוול סטריט צופים תשואת יתר ל"שבע המופלאות" ● וגם: 10.5 טריליון דולר - שיא בשווי הנכסים שמנהלת בלקרוק

רז בכר, מנהל מיקרוסופט פור סטארט-אפ ישראל / צילום: כדיה לוי

רז בכר, מנהל מיקרוסופט פור סטארט-אפ ישראל: "המלחמה הציבה את ההייטק הישראלי בפני דברים שלא ראו קודם"

רז בכר, מנהל מיקרוסופט פור סטארט-אפ ישראל, אמר בכנס TECH IL של גלובס כי כלי הבינה המלאכותית מנוצלים היטב על ידי יזמים ישראלים ● בהתייחסו למלחמה בישראל סיפר: "במהלך המלחמה ציפינו לראות האטה, אבל נהפוך הוא - ראינו עלייה בקצב הבקשות לתכנית"

אלונה בר און, מו''ל גלובס בכנס TECH IL / צילום: כדיה לוי

אלונה בר און: אנחנו משתדלים להציף גם סוגיות שלא מסוקרות ולראות גם את הדברים הטובים, ויש כאלה

בפתח כנס TECH IL של גלובס, הציגה מו"ל העיתון את העשייה של מדור הטק שלו וכן ציינה את השאיפה להציע לקוראים "מזון בריא למוח" ● בר און הציגה גם את תהליך דירוג 10 הסטארט־אפים המבטיחים של גלובס, המבוסס על בחירות של קרוב ל־90 קרנות השקעה מקומיות וזרות מובילות בענף ההייטק הישראלי

שיחה משותפת בין אילנית אדסמן, ר' נבחרת ביטוח ופינטק, KPMG, לבין עופר גולן, מנהל תחום תשלומים, ניהול סיכונים וציות, KLMG / צילום: תמר מצפי, כדיה לוי

הבנקים המרכזיים מול השוק הפרטי: מי ינצח במרוץ על המטבע הדיגיטלי?

במסגרת כנס TECH IL של גלובס, אילנית אדסמן ועופר גולן, שני בכירים מפירמת KPMG, דנו במאבק החם על שוק התשלומים העתידי, שכולל מגוון הזדמנויות לצד לא מעט סכנות ● השניים שוחחו על היתרונות והחסרונות של מטבעות דיגיטליים בהנפקת בנקים מרכזיים

אחד משני כטב''מי נפץ שחדרו מלבנון והתפוצצו באזור בית הלל / צילום: מתוך תיעוד שעלה ברשתות החברתיות, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

שלושה נפצעו מפיצוץ שני כטב"מי נפץ בבית הלל

דקות אחרי ששני כלי הטיס התפוצצו - בלבנון דיווחו על רכב שהותקף בדרום המדינה • באיראן נערכים לתקיפה ישראלית, ומזהירים: "אנחנו מוכנים להשתמש בנשק שמעולם לא השתמשנו בו" • פיקוד צפון תרגל מעבר משגרה לחירום "במתכונת פתע" • איזיג'ט בהודעה דרמטית: מבטלת את כל הטיסות לישראל עד אוקטובר • עדכונים שוטפים

רינת זילברשטיין, סגנית נשיא ומנכ''לית מרכז המו''פ של AT&T בישראל, בכנס TECH IL / צילום: כדיה לוי

סגנית נשיא AT&T העולמית: שלושה אנשים יושבים בחדר וממציאים מוצר שנוגע במיליוני אנשים - זה התבלין הסודי שלנו בישראל

רינת זילברשטיין, סגנית נשיא ומנכ"לית מרכז המו"פ של AT&T בישראל, אמרה בכנס TECH IL של גלובס כי מה שייחודי בדנ"א של ההייטק הישראלי הוא "הפיוז'ן שקיים פה בין סטארט-אפים לחברות גדולות, החינוך לטכנולוגיה, המיקס של חוש הישרדות ומנהיגות שמפתחים בצבא"