גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קמפיין החודש של פברואר: סלקום TV בכיכובו של "משיח"

הצורך להשיק מוצר שלא קיים בשוק הטלוויזיה הישראלי; החשש מתגובת הוט ו-yes; והבחירה הלא שגרתית בקומיקאי אודי כגן שמגלם את דמותו של "משיח" ■ כל ההתלבטויות מאחורי הקלעים של קמפיין סלקום TV

5 סרטונים עלו לאוויר עד שהקמפיין של סלקום TV בכיכובו של "משיח" (הקומיקאי אודי כגן מתוך סדרת הרשת "משיח") זכה להכרה המקצועית של קמפיין החודש. האיחור האלגנטי כנראה אינו מקרי - מדובר בקמפיין שאינו שייך למיינסטרים, בכיכובה של דמות לא פשוטה לעיכול, שגם לקהילת השיווק לקח זמן לקבל ולהטמיע.

הקמפיין, בכיכובו של "משיח", רחוק מרחק שנות אור מהקמפיינים הישראליים המחבקים, ממחזות הזמר סוחטי הדמעות המאפיינים את השפה התקשורתית היומיומית של סלקום.

בחברה השיקו מוצר חדש לחלוטין, שהתיימר לקרוא תגר על דפוסי הצפייה הקיימים בשוק. הקמפיין שהופק כדי לקדם את המהלך אמור היה לשדר זאת מהרגע הראשון.

דבר המפרסם: "אנשים מחכים לסרטון הפרסומת הבא, כאילו שזו סדרה"

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום, מתאר את הלבטים ביחס לקמפיין: "יש לנו את השפה התקשורתית הרגילה של סלקום, שהיא מאוד מזוהה, אבל כשנכנסים עם מוצר חדש, חשוב שיהיה משהו נבדל מהאמירה הרגילה. הבריף דיבר על להעביר את השוני והנבדלות מהשירותים האחרים שלנו ומשירותי הטלוויזיה האחרים בשוק. גם בניית המוצר עצמו נעשתה על ערכים שונים כדי להוציא מהקיבעון של שוק הטלוויזיה הקיים. רצינו לצאת גם מהקיבעון של 'זה מה שיש' ולהציע חווית משתמש שונה ומחיר מבודל. כדי להעביר את המסרים האלה, היה חשוב להעביר את השונות באופן מובלט".

- בדקתם כיוונים נוספים?

"היינו בתהליך במשך חודשים, ונבחנו כיוונים אחרים שדיברו על שונות - ביניהם כאלה שבהם הבריף ממש הוקרא בקריאייטיב, אבל הבנו שבמקרה כזה המסרים יעברו בצורה 'שטוחה'. אחרי שהקמפיין עלה, גילינו שיש גרופים לסדרה של משיח בדיגיטל - ידענו שיש לה הרבה צפיות, אבל לא הבנו את רמת ההערצה".

- היה חשש מבחירה בדמות לא מוכרת?

"כשזה נחת על השולחן, לא היה ספק לרגע. היו חששות, אבל לא פחדנו לעשות שימוש בדמות לא מוכרת. גם בשפה הרגילה לא חיפשנו פרזנטור או סלב. דווקא דמות שהיא לא סלב מעבירה טוב יותר את רעיון האלטרנטיבה. חששנו שיהיו כאלה שיתייחסו לזה כהומור נמוך, או כהומור מתוחכם מדי ומתנשא, אבל ידענו שדווקא הקיבעון של הדמות מעביר את המסר שלא צריך להישאר בקיבעון. חשבתי בהתחלה שלא יבינו את הקמפיין, אבל התבדתי. אנשים מחכים לסרטון פרסומת הבא, כאילו שזו סדרה. החשש העיקרי היה של שיוך למותג - חשבנו שהשיוך ייקח זמן, אבל גם זה התבדה".

- למה החלטתם להשקיע חלק כה משמעותי בטלוויזיה, למרות שמדובר במוצר שאמור להיות חדשני, עם גיבור שצמח דווקא ככוכב רשת?

"החלטנו שהכלי המרכזי יהיה טלוויזיה, ואנחנו מפרסמים טלוויזיה בטלוויזיה. עם זאת, גם בימים כתיקונם הפרסום בדיגיטל גבוה בתמהיל המדיה שלנו, ובקמפיין הזה חלקו אפילו היה גדול יותר".

- חששתם מתגובת המתחרים?

"תמיד יש חשש כשנכנסים לשוק שנשלט על-ידי דואופול. ידענו שיהיו ניסיונות למהלכים אגרסיביים של שימור לקוחות וחסימה, ולקחנו את כל התרחישים בחשבון, אבל בסופו של דבר יש בשוק הזה הזדמנות להיכנס ולקחת נתח שוק, כי באמת שאף אחד לא צריך 500 ערוצים. לא היה מהלך של המתחרים שלא צפינו. אז היו מהלכים שהיו קצת יותר או קצת פחות אגרסיביים ממה שחשבנו, אבל לא ממש היו הפתעות. המהלך הכי אגרסיבי היה של yes, שלא הציעה מעולם להוריד מחיר, ושתמיד התהדרה בנוהל שלא מורידים מחיר ללקוח - גם אם הוא רוצה לעזוב. פתאום שונה הנוהל, ו-yes התחילה להוריד מחיר ובאחוזים לא קטנים".

דבר הפרסומאי: "ידענו שייקח זמן עד שהקמפיין יתפוס"

דני יעקובוביץ, סמנכ"ל הקריאייטיב במשרד הפרסום גיתם BBDO, מסביר כי "ידענו שייקח זמן עד שהקמפיין יתפוס. הוא לא הכי מיינסטרים בעולם, ובמובן הזה הוא מזכיר מאוד את תחילת הדרך של איל קיציס וטל פרידמן. כשהם התחילו לפני 15 שנה, רק מביני עניין התלהבו. הרוב שאלו 'מה זה השטויות האלה', ולאט-לאט המייניסטרים למד להבין ולאהוב את זה, וזה הפך ל'ארץ נהדרת'.

"לנו, כפרסומאים, חשוב לייצר באזז תקשורתי, וממש ראינו בשני הסרטים הראשונים חשש של אנשים מלחבק את הדבר הזה. אפילו בתוך הברנז'ה. זה היה צריך להתבסס כדי שיצטרפו לגל האהדה. גם התזמון שבו אודי כגן נכנס ל'ארץ נהדרת', שיחק לטובתנו".

- מההתחלה היה ברור שהולכים לעשות משהו שהוא רחוק מהשפה הרגילה של סלקום?

"כפרסומאים, ברור שאנחנו מזמן כבר לא מייצרים פרסומות אלא תוכן, ואם התוכן לא טוב, אז לא צופים. כשמשיקים מוצר שכולו תוכן, ברור שצריך תוכן טוב ומבדר. בהתחלה חיפשנו באזורים רחוקים מהשפה של סלקום - אבל לא רחוקים מדי. חשבנו על דברים כמו בסגנון של מה שהיה פעם סלקום מוזיקה, אבל הבנו שכבר היינו שם ושאי-אפשר לחזור. בהדרגה הבנו שזה צריך להיות אחר לגמרי, והתרחקנו צעד אחרי צעד מהשפה הרגילה, עד שלא נשאר דבר משותף פרט לשפה הגרפית של הסגיר. הבנו שצריך לייצר עולם תוכן שמדבר בשפה מסוימת, לא כזה שמרגיש כמו שום דבר אחר שמישהו כבר ראה.

"האסימון נפל כשהבנו שצריך לגרום להוט ול-yes להרגיש לא בנוח עם מה שיש להן היום. שני הדינוזאורים האלה כבר 20 שנה פה, וצריך להגיד להם שמה שיש להם זה מיושן. גם לא פשוט להגיד לאנשים שהם צורכים מוצר מיושן. אז לקחנו דמות שבאופי שלה היא מיושנת, אבל היא בטוחה שהיא הכי עדכנית שאפשר".

- חשבתם על דמויות נוספות?

"נפסלו אנשים וכיוונים של אנשי טלוויזיה אחרים. הייתה מחשבה ללכת על איזו דמות שמשדרת לצרכן קיבעון, ועל הרעיון לחבר בין דינוזאורים לאנשי טלוויזיה ישנה".

- מה היו האתגרים שלכם?

"האתגר ראשון היה איך ליצור משהו שהוא ממש לא סלקום, כי השפה של סלקום מאוד מבודלת. האתגר השני נבע מתוך המוצר עצמו: זה לא מוצר שיש כמוהו בשוק. מדובר במוצר חדש - שונה במהות שלו מכל דבר אחר. זה סוג אחר של צפייה. הצרכנים רגילים שנים לסוג מסוים של צפייה - לוח שידורים קיים שבו הם מזפזפים, ואנחנו היינו צריכים להחדיר צורת צפייה שדומה במהות שלה לצפיית VOD - בנק של תוכניות שמתוכו הלקוח בוחר".

- זה לא ממש חידוש - הצעירים מתנהלים כך כבר מספר שנים.

"נכון, הדור הצעיר מתנהל כך שנים - אותם לא רואים מזפזפים. אבל היה צריך להנחיל את זה גם למיליונים אחרים, ושינוי ההרגלים הוא לא פשוט. הוא מורכב ממספר מסרים - שלא צריך כל-כך הרבה ערוצים, שלא צריך לשלם על הכול, ושלא צריך לשלם על כל פעולה".

- אם קהל היעד של הקמפיין הוא לא צעירים, למה להשתמש במישהו שסביר להניח שרק הם מכירים?

"הקמפיין אולי נראה בהתחלה מאוד צעיר, 'שרוט' ו'על הקצה', ובאמת כשהוא עלה הברנז'ה שלנו העריכה אותו, אבל מסביב הסתכלו קצת בחשדנות. פתאום זה נהיה מגניב, ואנשים התחילו להסתכל גם על הקמפיין וגם על המוצר כעל דברים לגיטימיים".

- כמה השחקן אודי כגן שותף ליצירת הקמפיין?

הוא, השותפה שלו דנה כגן והבמאי רני כרמלי כותבים יחד עם אנשי הקריאייטיב. הוא עצמו כבר הועלה כאופציה לכמה קמפיינים לפני כן - גם על-ידינו. הצענו אותו לסלקום שנה קודם, לצורך קמפיין נקודתי, אבל אז הסתכלו עלינו בחצי עין עקומה של 'מה הקשר של זה לסלקום'. בסיבוב הזה זה הרגיש כמו בינגו. צילמנו פיילוט עם כרמלי הבמאי ואודי עצמו, ולפרזנטציה עם סלקום באנו עם שני סרטונים. מיד היה ברור שזה זה".

- הם לא פחדו?

"הם פחדו, אבל התהליך היה ארוך כמו בישול על פתילייה, ובשלב הזה כבר ידענו כולנו מה אנחנו רוצים ומאיפה לברוח. כבר היינו כל-כך ממוקדים, שבשנייה שזה היה - הם אישרו כמעט מיד".

- ובזה זה נגמר?

"ממש לא. ירקנו דם על תסריטים וכתיבה, כי זה לא פשוט לאף לקוח להבין שהוא צריך 5 סרטונים ובכל סרט לדבר על דבר אחד בלבד שקשור למוצר. רוב הלקוחות רוצים להגיד גם, וגם וגם. לריבוי הסרטונים יש גם השפעה על התקציב, ולזכותם של אנשי סלקום ייאמר שהם הבינו שאם הסרט לא יהיה מבדר עד הסוף, זה יקרין על המוצר. אז הם עבדו בלי להתקמצן על 5 שניות לכאן או לכאן, בלי לנסות לחתוך את הבדיחה האחרונה בסוף הסרט כדי לחסוך, כי הם הבינו שזה יורגש".

קמפיין סלקום TV

הלקוח: סלקום

משרד הפרסום: גיתם BBDO

הבריף: השקת מוצר חדש בשוק - טלוויזיה שבנויה על VOD

השקעה בחודש פברואר: 13 מיליון שקל (נתוני יפעת, מחירי מחירון)

מתודולוגיה

מטרת תחרות "קמפיין החודש" היא לבחור בכל חודש מהלך פרסומי או קמפיין שבלט במיוחד. הקמפיין נבחר מבין הסרטונים שעלו לאוויר באותו חודש, וצוות השיפוט מורכב מ-10 פרסומאים בדרג מנכ"ל או סמנכ"ל משרד פרסום החברים באיגוד הפרסום ו-10 סמנכ"לי שיווק חברי איגוד השיווק.

הציונים של השופטים שוקללו לפי 50% לפרסומאים ו-50% לאנשי השיווק. שופטים לא בחנו עבודות של החברה שבה הם עובדים, ולא של הקמפיינים המתחרים באותה קטגורית מוצר שלהם.

הציון של כל עבודה הוא בסקאלה של 1-10, והוא מורכב מ-3 פרמטרים פנימיים. לכל פרמטר יש משקל אחר, והציון הסופי של עבודה הוא הממוצע המשוקלל של הפרמטרים.

הפרמטרים והמשקלים הם: רעיון (40%) - האם יש בעבודה רעיון חדשני, אחר, פורץ דרך, מעורר מחשב ובולט בקטגוריה שלו; ביצוע (30%) - האם יש בתוצאה הסופית משהו יוצא דופן וחדשני (פסקול, מוזיקה, קריינות, נראות, עריכה, כתיבה); ואימפקט (30%) - עד כמה הקראייטיב תורם לתוצאה השיווקית ולחיזוק המותג, האם לפנינו תוצר פרסומי שמנצח את התחרות עבור הלקוח. האם הקמפיין יצר שיחה, האם הוא משכנע, יוצר בידול והעדפה, או מחזק את המותג.

החלוקה ל-3 ציונים פנימיים מייצרת סקאלה אחידה של דירוג אצל כל השופטים. השופט אינו רואה את הציון הסופי, והמערכת עושה את החישוב עבורו.

עוד כתבות

טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: ap, Achmad Ibrahim

ההמלצה שהזניקה את השווי של אפל ב־70 מיליארד דולר ביום אחד

בית ההשקעות ברנשטיין פרסם בסוף השבוע האחרון המלצת קנייה אופטימית על אפל, שהזניקה את המניה המדשדשת וביקשה לנפץ את התחזיות הקודרות לגביה ● האם זה סימן להתאוששות?

דרכון ישראלי / צילום: Shutterstock

מהיום: אפשר לחדש דרכון ותעודת זהות באינטרנט. כך זה יעבוד

לאחר שבשנה שעברה נרשמו "פקקים" חסרי תקדים בדרך להנפקת דרכונים ותעודות זהות, חוק חדש שנכנס לתוקף מאפשר לבצע את התהליך באופן מקוון ● כיצד זה יעבוד, ולמי הדבר יתאפשר? ● גלובס עושה סדר

אפליקציית רייזאפ / צילום: מתוך אתר החברה

בגלל המלחמה: סטארט-אפ הפינטק רייזאפ מפטר מחצית מעובדיו

קצב גיוס הלקוחות לא עמד בציפיות, וגם עלות גיוס לקוח הפכה להיות הרבה יותר גבוהה, ולכן החברה החליטה היום על פיטורי כמחצית מכוח-האדם ● ברייזאפ מדגישים כי בקופתה יש מספיק כסף להמשיך להתנהל, וכי המהלך, שכולל גם שינויים אסטרטגיים, יאפשר להגיע לרווחיות

חניה על מדרכה. נושא שנוי במחלוקת / צילום: הלית ינאי

חניה בכל מקום: כך זינק מספר תווי הנכה ב-55% בתוך שנתיים

מאז שרוככו התנאים לקבלת תו נכה, מספר תווי הנכה זינק מ־405 אלף ל־628 אלף בתוך שנתיים ● השינוי בחוק שאפשר לנכים לקבל חניה צמודה לבית הקפיץ גם את מספר החניות, ובתל אביב הוא הוכפל ● יו"ר עמותת נגישות ישראל, יובל וגנר: "התכלית של מתן תווי נכה פשוט לא מקוימת"

אקסל / אילוסטרציה: Shutterstock

כך הבינה המלאכותית תעזור לכם להשתמש באקסל

מיקרוסופט החלה להכניס כלי AI לתוכנת האקסל ● בקרוב תוכלו לקבל ניתוחי מגמות ותובנות על הנתונים שלכם, לייצר נוסחאות בקלות בעזרת טקסט, ולקבל דגש על מה שחשוב לכם

מטה אמזון. זונחת חוזים למשרדים או אינה מחדשת אותם / צילום: Shutterstock, Tada Images

ענקיות הטק מצמצמות שטחים, וזו מכה נוספת לנדל"ן המניב

הצמצום הזה מהווה ניגוד חריף לאחר שנים שבהן החברות רק הגדילו את השטחים

וול סטריט / צילום: Unsplash, Roberto Júnior

אדום בוול סטריט: המדדים מסיימים את החודש הכי גרוע השנה

המדדים יורדים בכ-1% ● אמזון תפרסם תוצאות הרבעון הראשון לאחר הנעילה, מה הצפי? ● גוגל מסיימת את אפריל בעלייה של כ-9%, מטא בירידה של כ-10% ● טראמפ מדיה עלתה ב-50% בחמישה ימים, אך ירדה ב-20% מתחילת החודש ● פייפאל פרסמה תוצאות מעורבות ועדכנה כלפי מעלה את תחזית הרווח ● קוקה קולה עקפה את הציפיות, אך המניה יורדת ● הביטקוין יורד ב-3%, מיקרו סטרטג'י צוללת ב-12%

התקיפה הישראלית מכריחה את איראן לחשוב מחדש על מערכות ההגנה שלה

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: איראן צריכה לשנות את מערכות ההגנה שלה כדי להתמודד עם ישראל ואיך היא יכולה להתחמק מהסקנציות שהוטלו עליה, ולמה סטודנטים אמריקאים מצטרפים למחאות נגד ישראל ● כותרות העיתונים בעולם 

יגאל דמרי / צילום: אייל פישר

"בעוד שנה נהיה בקטסטרופה": התחזית הקשה של יגאל דמרי

חצי שנה לפרוץ המלחמה, היזם יגאל דמרי מסביר מדוע שוק הנדל"ן בנגב דווקא פורח ● הוא מעריך כי היקפי הבנייה בפרויקטים של התחדשות עירונית הגיעו לשיא, וסבור שהחרם הטורקי לא ישפיע במידה מהותית על השוק ● כמה באמת שווה הקרקע של חנן מור בשדה דב לפי ההצעה שהגיש, ולמה הוא מקפיא בינתיים את הפרויקט שלו בבבלי

פרויקט TLV במתחם השוק הסיטונאי בת''א, על קרקע שתנובה מכרה / צילום: טל איז׳ק

מבית שמש ועד צומת מורשה: הכירו את האקזיטים הנדל"ניים המפתיעים

מכירת קרקעות על ידי חברה תעשייתית חושפת לרוב ערך חבוי, הגבוה לעיתים אף מזה של פעילותה המסורתית – מה שמוביל לא פעם לזינוק במניה ● אנליסט נדל"ן: "בעסקה שכזו מקבלת המוכרת תזרים מזומנים משמעותי שיכול לסייע לה בהגדלת הייצור, ואף לבצע רכישות" ● סיור בין אקזיטים נדל"ניים מפתיעים שנרשמו בבית שמש, ירושלים, לוד, תל אביב ובצומת מורשה

עוד עלייה במחירי הדלק / צילום: איל יצהר

מתקרב ל-8 שקלים לליטר: מחיר הדלק יעלה בחצות

הדלק שוב מתייקר ומתקרב לשיא כל הזמנים: 7.90 שקלים לליטר - עלייה של 18 אגורות לעומת מחירו באפריל ● במצטבר, מתחילת שנת 2024 עלה מחיר ליטר בנזין ב-96 אגורות ● מעבר לתנודות במחירי הנפט ושער הדולר, סיבה נוספת לקפיצת המחירים היא החלטת שר האוצר סמוטריץ' להחזיר את מס הבלו על הדלק לרמתו המלאה

צבי יחזקאלי / צילום: רן יחזקאל, ויקימדיה

"שליחות חדשה": צבי יחזקאלי עוזב את רשת 13 ומצטרף ל-i24NEWS

יחזקאלי, ראש דסק הערבים של חדשות 13, עוזב את ערוץ רשת 13 ומצטרף לערוץ החדשות של i24NEWS כפרשן בכיר ומגיש תוכנית מרכזית ● "הטבח הנורא ב-7 באוקטובר הביא אותי להתבונן מחדש על חיי האישיים והמקצועיים ולעשות שינוי"

מוחים פרו פלסטינים באוניברסיטת קולומביה משתלטים על בניין המילטון שבתוך הקמפוס, היום / צילום: Reuters, Caitlin Ochs

מהומות, התנכלות לישראלים וגדודי חיילים: כך נראות המחאות באוניברסיטאות בארה"ב

המהומות בקמפוסים בארה"ב: קולומביה החלה להשעות סטודנטים ואלה פרצו לבניין והתבצרו בו ● קבוצה של סטודנטים יהודים בקולומביה החלה בגיבוש תביעה ייצוגית נגד האוניברסיטה ● במקביל: ישראלית נבחרה לראש אגודת הסטודנטים בקולומביה

סלט קרעי לחם ב''נעה אפייה מקומית'' / צילום: חיים יוסף

מסעדה מעולה בהרי ירושלים שמנסה לחבר את כל המנות ללחם

"נעה אפייה מקומית" של אלדד שמואלי רק התחילה לרוץ והשף גויס למילואים ● עכשיו היא מתרוממת, והקו המנחה: מנות שהולכות טוב עם לחם, והלחם מצוין

החוק שיאשר לסנן את הבוס אחרי העבודה / אילוסטרציה: גלובס, חומרים: Shutterstock

חוק חדש בקנדה מאשר לסנן את הבוס אחרי העבודה. האם זה יכול לקרות בישראל?

שוק העבודה בעולם ממשיך להתאים את עצמו לצרכיהם של דור המילניום וה–Z: הקנדים יעגנו בחוק התקציב את "הזכות להתנתק" ● גם מדינות אחרות מקדמות מהלכים שמגדירים מתי נגמר יום עבודה ומתי מותר לפנות לעובדים ● האם יש סיכוי לחקיקה דומה גם בישראל?

וול סטריט, ניו יורק / צילום: Shutterstock

נעילה ירוקה בוול סטריט; טסלה קפצה ביותר מ-15%

השקל התחזק במעל 1% מול הדולר, 3.76 שקלים ● טסלה סיימה את יום המסחר בזינוק של 15.3%, אפל הוסיפה 2.5%, גוגל צנחה ב-3.3% ובורסת הקריפטו קוינבייס איבדה 7.8% ● שטף הדוחות בוול סטריט ימשך השבוע, אמזון תדווח בשלישי, אפל בחמישי ● לפי הוול סטריט ג'ורנל, יועצי טראמפ מנסחים הצעות חוק להגבלת עצמאות הבנק המרכזי ● ברביעי החלטת הריבית של הפדרל ריזרב, בשישי דוח התעסוקה החודשי

ניצן גולדברג, משנה למנכ''ל ומנהל אגף סחר ושיווק קבוצת שופרסל / צילום: יח''צ

עזיבה שלישית בתוך חודש: המשנה למנכ"ל שופרסל הודיע על התפטרות

ניצן גולדברג, המשנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק בשופרסל, הודיע על עזיבתו ● מדובר בבכיר השלישי שעוזב את הקבוצה לאחר ההשתלטות של האחים אמיר, אחרי שסמנכ"לית התקשורת התאגידית וסמנכ"לית משאבי האנוש הודיעו גם הן על סיום תפקידן

גילעד אלטשולר / צילום: איל יצהר

שלושה מימושים גדולים: אלטשולר שחם בדרך לצמצם בחצי חשיפה למניות בישראל

באפריל הפסיק בית ההשקעות להיות בעל עניין בלאומי ובהפועלים, ומכר את מניות פוקס בכ–100 מיליון שקל ● כיום מתחלקות החזקותיו במניות ל–80% בחו"ל ו–20% בישראל, ובכוונתו להמשיך לממש, בעיקר נוכח האיום הגיאופוליטי ● גורמים בשוק: המכירה - גם בשל עזיבת הלקוחות

בורסת ת''א זינקה / עיבוד: טלי בוגדנובסקי

נעילה ירוקה בבורסה המקומית; טבע עלתה ב-6%, נייס ירדה ב-3%

מדד ת"א 35 עלה ב-1.3% ● השקל זינק מול המטבעות הזרים ברקע המגעים לעסקת החטופים ● מחר תתפרסם בארה"ב החלטת הריבית של הפד; השוק מתמחר התחלת הורדות ריבית רק בספטמבר ● עונת הדוחות בארה"ב תופסת תאוצה: אמזון ואפל יפרסמו השבוע את תוצאותיהן יחד עם חברות שבבים בולטות

נתן חץ / צילום: תמר מצפי

אלוני חץ רושמת עוד הפסדי שיערוך של 400 מיליון שקל

בשנה וחצי האחרונות מניית אלוני חץ איבדה כ-60% מערכה, כשהחברה רושמת הפסדי שיערוך של יותר מ-3 מיליארד שקל