חגיגת הבזבוזים של ענבל אור מכספי חברת אור סיטי נדל"ן ועל חשבון רוכשי הדירות שלה ממשיכה להיחשף. אחרי שבשבוע שעבר נחשף כי אור רכשה לפני מספר חודשים תכשיטים יוקרתיים בסכום של 470 אלף שקל מרשת פדני, היום (ד') חושף העיתון "ידיעות אחרונות" כי אור רכשה גם שני שעוני רולקס וטבעת יוקרתית בסכום כולל של יותר מרבע מיליון שקל.

"ידיעות" חושף חשבונית מסוף 2014 של רשת אירו אסיה, היבואן הרשמי של שעוני רולקס לישראל, בהיקף 265 אלף שקל, חשבונית הרשומה כמובן ע"ש חברת אור סיטי נדל"ן. הטבעת עלתה 20 אלף שקל, והשעונים עלו 123-121 אלף שקל, אחרי הנחה כמובן. 

החשבונית הזו, כמו גם התכשיטים מפדני שנרכשו ע"ש אור סיטי, וכן בזבוזים אחרים שנחשפו מאז התפוצצות הפרשה, מחזקים את דברי הנאמן/מפרק של אור סיטי, עו"ד איתן ארז, שהציג בפני בית המשפט טיעונים לפיהם ענבל אור עשתה בכספי החברה כל שעלה על דעתה, כשרוכשי הדירות הם אלה שמשלמים את המחיר. חלק מאותם רוכשים, אגב, כנראה לא יראו את כספם בחזרה לעולם או יקבלו את הדירה שרכשו.

 

עוד לפי פרטים שחשף עו"ד ארז בשבוע שעבר, ענבל אור רכשה ע"ש אור סיטי טיסות לחו"ל וחופשות בהיקף עשרות אלפי שקלים, אופנוע ב-18 אלף שקל, תכשיטים ובגדי מעצבים בעוד עשרות אלפי שקלים.

אתמול (ג') פורסם ב"גלובס" כי אור ביקשה מכונס הנכסים לא להחרים את ג'יפ הלנדרובר שלה, בטענה כי היא אם חד-הורית. היא אמרה כי "אחזקה ושימוש ברכב, לאם חד-הורית האחראית לגידולם של 4 ילדים קטינים, אשר הקטן שביניהם הוא תינוק בן פחות משנה, אינם מותרות... אלא בבחינת הכרח. אמנם מדובר ברכב יקר, אבל לא תצמח שום תועלת באחסון וירידת ערכו במגרש".

מענבל אור לא התקבלה תגובה לידיעה.