ענבל אור לביהמ"ש: השאירו לי את הלנדרובר - אני אם חד-הורית

יזמית הנדל"ן מבקשת לדחות את בקשת הכונס לתפוס את ג'יפ הלנדרובר שלה: "אחזקה ושימוש ברכב, לאם חד-הורית האחראית לגידולם של 4 ילדים קטינים, אינם מותרות אלא בבחינת הכרח"

הרכב של ע נבל אור / צילום:יוסי כהן
הרכב של ע נבל אור / צילום:יוסי כהן

יזמית הנדל"ן ענבל אור הגישה היום (ג') את תגובתה לבקשת כונס הנכסים הרשמי לתפוס את ג'יפ הלנדרובר שלה. אור מבקשת לדחות את הבקשה ולהשאיר את הרכב ברשותה. 

כזכור, בשבוע שעבר הוציא שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, איתן אורנשטיין, צו כינוס נכסים זמני על נכסיה של אור, זאת במסגרת הליך הפירוק של החברות שבבעלותה. בין היתר כוללת רשימת נכסיה 12 דירות, קרקעות וכן שני רכבי יוקרה, ובהם כאמור ג'יפ מסוג לנדרובר. 

לפנים משורת הדין העניק אתמול השופט אורנשטיין לאור ארכה להגיש את תגובתה בעניין הבקשה לתפוס את הג'יפ שלה עד היום, וכעת היא מגיבה לבקשה וטוענת כי "אחזקה ושימוש ברכב, לאם חד-הורית האחראית לגידולם של 4 ילדים קטינים, אשר הקטן שביניהם הוא תינוק בן פחות משנה, אינם מותרות... אלא בבחינת הכרח". 

עוד טוענת אור כי "אמנם מדובר ברכב יקר, אבל לא תצמח שום תועלת באחסון וירידת ערכו במגרש". 

לבסוף, יזמית הנדל"ן החשודה בפלילים טוענת כי היא שוקדת על הגשת דוח מפורט לבית המשפט, שיציג "מסכת רחבה של מצבת הנכסים לאשורה וההיבטים הכלכליים המפורטים ביחס לכל אחד מהפרויקטים, ובאופן שיקל הן על בית המשפט והן על הכונס למילוי תפקידם". 

השופט אורנשטיין הפנה את הבקשה האמורה להתייחסות כונס הנכסים הזמני תוך 24 שעות.