מפרק אור סיטי: "לתפוס את ג'יפ הלנדרובר של ענבל אור"

(עדכון) - עו"ד ארז מבקש לשכור משרד זול במקום המשרדים של אור סיטי נדל"ן במגדלי עזריאלי בת"א, שעלותם 80,000 שקל בחודש ■ מציע להעמיד למכירה "ספות, שולחנות, ציוד מחשבים, תמונות, מקררי מיני בר, מסכי פלזמה"

ענבל אור ואיתן ארז / צילומים: שלומי יוסף ותמר מצפי
ענבל אור ואיתן ארז / צילומים: שלומי יוסף ותמר מצפי

לאחר ששופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, איתן אורנשטיין, הורה על פירוק קבוצת החברות שבבעלות יזמית הנדל"ן ענבל אור, הגיש היום (ה') המפרק, עו"ד איתן ארז, מספר בקשות לבית המשפט. 

עו"ד ארז מבקש מבית המשפט לתפוס את הג'יפ מסוג לנדרובר שבבעלות ענבל אור ו"כל רכב נוסף שבבעלותה, ולאחסנם במגרש של חברת א.ט שירותים משפטיים ברחוב יגיע כפיים 12, קריית אריה בפתח-תקווה".

לטענת עו"ד ארז, "אור התבקשה להפקיד את הרכב (המשועבד לבנק מזרחי טפחות בע"מ) וכן כל רכב נוסף שבבעלותה... אולם עד עד למועד זה לא פעלה על-פי הוראות הכונס הזמני ולא הפקידה את רכבה במגרש".

 

הרכב של ענבל עאור / צילום:יוסי כהן
 הרכב של ענבל עאור / צילום:יוסי כהן

כמו כן, עו"ד ארז מבקש לשכור משרד זול במקום המשרדים של אור סיטי נדל"ן במגדלי עזריאלי בתל-אביב, שעלותם 80,000 שקל בחודש, ולאשר את מכירת כל הציוד מהמשרדים לצורך העברת התמורה לקופת הפירוק. 

השופט אורנשטיין הורה לאור להגיש תגובה עד 11 באפריל בשעה 13:00.

החברות של אור שוכרות משרדים מפוארים המשתרעים על כ-527 מ"ר בדמי שכירות של כ-120 שקל למ"ר. בנוגע לציוד הקיים במשרדים, מפרט עו"ד ארז: "ספות, שולחנות, ציוד מחשבים, תמונות, מקררי מיני בר, מסכי פלזמה וכיו"ב".

בנוסף מסר עו"ד ארז לבית המשפט כי עו"ד ראובן בילט הודיע לו שאינו ממשיך לייצג את ענבל אור. כמו כן, הוא מבקש "להעסיק את איציק אביעד כסמנכ"ל תפעול, בשכר חודשי שלא יעלה על 10,000 שקל ברוטו, לתקופה שבשלב זה לא תעלה על 3 חודשים".

עו"ד ארז מציע "לשכור משרד קטן בדמי שכירות חודשיים שלא יעלו על 7,000 שקל, וזאת במקום משרדי החברה בעזריאלי בתל-אביב".