הבורסה בת"א סגרה היום (ד') בעליות שערים, על רקע מגמה מעורבת בבורסות אירופה ועליות במדדי וול סטריט. מניית אפריקה קרסה במסחר וריכזה מחזור גבוה מאוד ביחס לממוצע שלה, ובנק מזרחי טפחות פירסם היום את הדוחות הכספיים. 

 

החרפת המשבר ברוסיה מובילה את אפריקה  להסדר חוב שני. החברה פרסמה אמש הודעה, לפיה בכוונתה להיכנס למו"מ עם כל מחזיקי האג"ח במטרה לפרוס את החובות מחדש. גם אגרות החוב של אפריקה מרכזות עניין, ביניהן אפריקה אג"ח כו  ואפריקה אג"ח כח  [לסיפור המלא]

 

בשווקים הפיננסיים ממשיכים לנסות ולהעריך לאן מועדות פניו של הפדרל ריזרב. על פי רוב מוחלט של התחזיות, הבנק המרכזי האמריקאי לא יעלה את הריבית ביוני, אך ייתכן כי זו טעות. נשיא הפד בסן פרנסיסקו ג'ון וויליאמס ומקבילו באטלנטה דניס לוקארט השתתפו אמש באירוע פוליטי בוושינגטון, בו הבהירו כי העלאת הריבית בחודש יוני עדיין עומדת על הפרק, וזאת בעיקר בשל נתוני האינפלציה הגבוהים מהצפוי. עוד נאמר, כי תוצאות פגישת הפד ביוני תהיינה תלויות בנתוני מאקרו. רוב ההערכות מדברות היום על העלאת ריבית בדצמבר. 

בנק מזרחי טפחות  מדווח על רווח נקי של 288 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה, זאת בהשוואה לרווח נקי של 248 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות המימון של הבנק מפעילות שוטפת הסתכמו ב-922 מיליון שקל, גידול של כ-9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הבנק הודיע כי יחלק דיבידנד בהיקף של כ-43 מיליון שקל.

נייס  הודיעה היום שנכנסה להסכם לרכישת חברת inContact, ספקית מובילה בשוק מרכזי שרות לקוחות בענן, תמורת 940 מיליון דולר. על פי הודעת נייס, רכישה זו מבשרת עידן חדש בשרות לקוחות, בו שתי מובילות השוק חוברות יחד לספק לראשונה מערכת משולבת ומקיפה למוקדי שרות לקוחות בענן.

מזור רובוטיקה  הודיעה על התקשרות בשני הסכמים אסטרטגיים עם מדטרוניק. הסכם ראשון הינו הסכם מסחרי מקיף ודו-שלבי לקידום משותף ופיתוח משותף, ובכפוף לעמידה באבני דרך שנקבעו, ישמש הסכם הפצה עולמי עבור כמה ממוצריה של מזור. ההסכם השני הינו הסכם השקעה של מדטרוניק במניות מזור.

פריגו  מוסיפה לרכז עניין לאחר שנסחרה אתמול בתנודתיות עזה, על רקע פרסום הדוח הרבעוני המלא, במסגרתו היא תיקנה את הנתונים הנוגעים להפסד החשבונאי (לפי כללי GAAP). ההפסד הנקי, שקודם לכן עמד על 133 מיליון דולר, זינק פי 2.5 לכ-335 מיליון דולר.

[לפורטל הפיננסי][לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח]