החברות LG ו-רונלייט (יבואנית LG בישראל) מכריזות היום (א') על הפחתת מחיר במכשירי הסלולר של המותג, וזאת בעקבות החלטת שר האוצר משה כחלון לבטל את מס הקנייה על יבוא מכשירי סלולר.

ההודעה של כחלון "תפסה" את רונלייט ו-LG, כמו את כל השוק, בהפתעה גמורה - ומכיוון שהן היו כבר בעיצומה של השקת ה-G6 ויבוא מלאי גדול, הן היו מהנפגעות הבולטות של המהלך. מההודעה של LG ורונלייט קשה להבין מי סופג את ההפחתה, ולאילו הבנות הן הגיעו עם המפעילים והמשווקים. נדגיש, כי מול המפעילות והמשווקים הגדולים החברות עובדות בקונסיגנציה, מה שמחריף את הבעיה.

הבוקר הודיעו החברות שמחירו המומלץ לצרכן של ה-G6 LG יהיה 2,799 שקל, במקום 3,400 שקל. ההוזלה תקפה גם למכשירים נוספים ממגוון המכשירים של LG.

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל, מסר כי "מחירי מכשירי הסלולר לאחר הרפורמה הם מהנמוכים בעולם ויטיבו עם הצרכנים אשר ייהנו גם ממחיר אטרקטיבי וגם משירות ואחריות איכותיים".

הוזלות נוספות לדוגמה: ה-V20 יימכר במחיר מומלץ לצרכן של 2,399 שקל במקום 2,999 שקל ומכשיר הדגל הקודם G5 יימכר במחיר מומלץ לצרכן של 1,999 שקל במקום 2,549 שקל.

זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG, מציין כי "לראשונה מחירי מכשירי דגל מובילים יורדים מתחת לקו 3,000 שקל, דבר אשר מנגיש אותם לקהלים נוספים רבים. אנו צופים כי עם הורדת המחיר והצעת הערך לקוחות רבים יעדיפו לרכוש את מכשיר הדגל ה- G6".