סמנכ"לי שיווק בוחרים את המותגים עם הנאמנים האדוקים ביותר / צילום: ורד שדמי שלמה, גלובס
תשעה סמנכ"לי שיווק, החברים באיגוד השיווק, בחרו את מותגים שנהנים מקהל הלקוחות האדוק ביותר.
דינה זוארץ-נבות, סמנכ"לית שיווק, פרסום ופיתוח עסקים ומנהלת חטיבה בבנק מזרחי טפחות, בוחרת בעיר ללא הפסקה, שהפכה ל"עיר מקלט" לערכי החופש, ואי-אפשר לדמיין את ישראל בלעדיה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
יהב כותב על דיוויד סטרן שהצליח להפוך את ליגת הכדורסל NBA מהאחות החורגת של הספורט האמריקאי לנסיכה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
אזולאי מאמין שנטפליקס הקימה סוג של דת חדשה, שבה כל אחד מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
ברנע-ברגר בחרה בנייקי, שהפכה את קהילת מעריצי הסניקרס - "סניקרהדס" - לתופעה ושכללה את התעשייה הזו לדרגה של אמנות ● לחצו כאן לכתבה המלאה
סיגלית הורן־גלפרין, משנה למנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, בחרה בהארלי דיווידסון, שהצליח ליצור מעין "שבט" כלל-עולמי שכל אחד יכול למצוא בו מקום. זה כבר לא מותג, זו דרך חיים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
פודולסקי בחרה בקוקה-קולה, שאף מתחרה לא הצליח לדחוק הצידה ב-125 שנות קיומו ● לחצו כאן לכתבה המלאה
לוין בחרה ב"משחקי הכס", שהביאה משהו גדול וחדש לחיי הצופים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
פלד בחר בקפה טורקי עלית - המותג שהצליח לכבוש את השוק הישראלי ולהפוך את הקפה השחור לחלק מהשפה ומהמנהגים שלנו ● לחצו כאן לכתבה המלאה
קרן ויזמן, סמנכ"לית שיווק בחברת סיבוס סודקסו, בחרה באירוויזיון שכבר מזמן לא סתם תחרות שירים רגילה, אלא סוג של קאלט ● לחצו כאן לכתבה המלאה