גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

הפחד חזר לשווקים: המדדים בוול סטריט צנחו בכ-3% ומדד הפחד זינק

נאסד"ק ודאו ג'ונס איבדו מעל ל-3% ו-S&P 500 איבד כ-3% ● התשואה על האג"ח האמריקאי ל-10 שנים ירדה מתחת לזו לשנתיים, מה שמזהיר מפני מיתון ● טראמפ תקף את ג'רום פאואל והפד והאשים אותם באחריות לירידה בתשואות האג"ח ● טבע התרסקה במעל ל-10%

פעיל בוול סטריט /צילום: רויטרס
פעיל בוול סטריט /צילום: רויטרס

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

23:00

המסחר בוול סטריט ננעל הלילה בירידות חדות. נאסד"ק ודאו ג'ונס צנחו במעל ל-3% ו-S&P 500 איבד כ-3%. מדד הפחד זינק בכ-27%. מדובר ביום המסחר הגרוע ביותר בדאו ג'ונס מתחילת השנה, ובירידה החדה הרביעית אי פעם. 

התשואה על האג"ח האמריקאיות התרסקה ביותר מ-5% מתחת ל-1.6%. מחיר הנפט יורד בכ-3.6% ואילו מחיר הזהב מטפס ב-0.76%.

מניית טבע  התרסקה ב-10.4%. גם מניות הבנקים סיימו את המסחר בירידות חדות: סיטיגרופ  צנחה במעל ל-5%, בנק אוף אמריקה  איבדה 4.7% וג'י.פי מורגן צ'ייס  נפלה ב-4.1%.

22:42

הירידות בוול סטריט התחזקו לאחר שנשיא ארה"ב תקף בציוץ את הפדרל ריזרב ואת הנגיד ג'רום פאואל. נאסד"ק מאבד כעת כ-3%, S&P 500 צונח ב-2.8% ודאו ג'ונס יורד ב-2.9%.

הנשיא כתב כי "אנחנו מנצחים בגדול בקרב מול סין. חברות ועובדות בורחות. המחירים אצלנו לא עלו, ובמקרים מסיימים, אפילו ירדו. סין היא לא הבעיה שלנו, למרות שהונג קונג לא עוזרת. הבעיה שלנו היא עם הפד. הוא העלה יותר מדי ומהר מדי. ועכשיו חותך באיטיות מדי...". טראמפ טען כי מדינות אחרות "אומרות תודה רבה לפאואל חסר המושג ולפדרל ריזרב. גרמניה, ואחרות, משחקות משחק! עקומת עקום מטורפת! אנחנו אמורים לקצור בקלות פרסים גדולים רווחים, אבל הפד מעכב אותנו. אנחנו ננצח!".

22:15

נאסד"ק מאבד כ-2.9% בשעה זו. דאו ג'ונס ו-S&P 500 נופלים ב-2.7%. 

מחיר הנפט יורד ב-3.3% והזהב עולה ב-0.7%. 

מניית טבע  מתרסקת בכ-10%.

21:10

הירידות החדות בוול סטריט התמתנו מעט. הנאסד"ק מאבד כעת 2.7%, S&P 500 ודאו ג'ונס יורדים ב-2.5%. מדד הפחד מזנק ב-24%. הנפט יורד ב-4% והזהב מזנק בכ-1%.

מניית סיטיגרופ  נופלת מעל ל-5%, בנק אוף אמריקה  מאבדת כ-5% וג'י.פי מורגן צ'ייס  יורדת ב-4%. מניית טבע  צונחת ב-8.5%. 

מניית macy's צונחת ב-13% לאחר שלא עמדה בציפיות השוק לרבעון השני של השנה. הרווח למניה עמד על 28 סנט לעומת צפי לרווח של 45 סנט. בנוסף החברה הורידה את תחזית הרווח השנתית שלה.

מניית CBS  מאבדת 7% לאחר שהחברה דיווחה על מיזוג עם חברת ויאקום. 

מניות חברות השבבים גם כן יורדות במסחר. חברת אדוונס מיקרו דיוויס  מאבדת 7% ו-Xilinx יורדת ב-3%. זאת לאחר דיווח של "וול סטריט ג'ורנל" כי וואווי הסינית עזרה לממשלות באפריקה לרגל אחרי יריבים פולטיים. 

20:00

בורסות וול סטריט נסחרות תחת לחץ על רקע היפוך עקום התשואות בשוק האג"ח האמריקאי. מדד הנאסד"ק צונח כעת בכ-3%, הדאו ג'ונס וה-S&P 500 מאבדים 2.8%. מדד הפחד (VIX)מזנק בכ-30%, הנפט צונח בחדות והזהב קופץ. 

בעוד המשקיעים בורחים לנכסי בטוחים, בהן האג"ח האמריקאיות, התשואה עליהן ל-10 שנים נופלת מזו שמציעה האג"ח לשנתיים. המצב מנוגד להיגיון, שכן הוא משקף מצב בו המשקיעים מסתפקים בריבית נמוכה יותר לטווח הארוך, בעוד שחוסר הוודאות לתקופה ארוכה שכזו, אמור לפצות על ההשקעה ולספק ריבית גבוהה יותר מזו של האג"ח לשנתיים.

בינתיים נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מנסה להסתכל על הכוס המלאה. בציוץ בטוויטר כתב טראמפ: "כמויות אדירות של כסף זורמות לארה"ב. אנשים רוצים ביטחון!".

מניית טבע  מתרסקת ב-9.3% במסחר. 

19:00

המסחר באירופה ננעל היום בירידות חדות. דאקס איבד 2.2%, קאק נפל ב-2.1% ופוטסי ירד ב-1.4%. סטוקס 600 ננעל בירידות של 1.7%. בארה"ב מחריפות הירידות: נאסד"ק צונח ב-2.9%, S&P 500 ודאו ג'ונס מאבדים כ-2.4%. מדד הפחד מזנק ב-26%. 

מחיר הנפט צונח ב-5%. מחיר הזהב מטפס ב-0.93%. 

18:00

המסחר בבורסות ארה"ב מתנהל בשעה זו בירידות חדות של מעל ל-2%. הנאסד"ק צונח ב-2.4%, דאו ג'ונס מאבד 2.2% ו-S&P 500 יורד ב-2.1%. גם באירופה יש ירידות חדות: דאקס וקאק נופלים בכ-2% ופוטסי יורד ב-1.8%. סטוקס 600 צונח ב-1.9%. מדד הפחד (VIX) מזנק ב-23%.

מחיר הפנט צונח ב-4.8% ומחיר חבית עומד כעת על 54.37 דולר. מחיר הזהב מטפס ב-0.9% ל-1,527.6 דולר. התשואה על האג"ח האמריקאיות מתרסקת ביותר מ-5% מתחת ל-1.6%.

מניות הבנקים בארה"ב מובילות את הירידות. כך, בנק אוף אמריקה  וסיטיגרופ  צונחות מעל ל-4%. מניית ג'י.פי מורגן צ'ייס  מאבדת 3.6%.

מניית בלפור ביטי  מזנקת במסחר בבריטניה ב-9% לאחר פרסום דוחות חזקים.

17:00

לחץ המכירות בוול סטריט נמשך. מדד הנאסד"ק מאבד כ-2%, הדאו ג'ונס יורד ב-1.7%. הטריגר לירידות מיוחס לשוק האג"ח האמריקאי שרשם היפוך בעקום התשואות, מה שמנבא מיתון כפי שקרה בעבר.

הנפט צונח ב-3.5% ל-55 דולרים לחבית, הזהב עולה ב-0.7%. באירופה המדדים צונחים ב-2%.

מניית טבע  צונחת ברקע לדיווח כי סוכנות הדירוג מודיס הורידה אופק דירוג אשראי לאגרות החוב של החברה. במקביל, נבחרי ציבור בארה"ב דורשים מסמכים בנוגע לפרשת תיאום המחירים.

16:30

המדדים המובילים בוול סטריט רושמים ירידות בפתיחה, על רקע החששות מפני מיתון, כאשר שוק האג"ח האמריקאי ביצע היפוך של עקום התשואות. התשואה על האג"ח ל-10 שנים יורדת מתחת לזו לשנתיים, והתשואה על האג"ח ל-30 שנה מאיימת לרדת מתחת ל-2%.

המדדים המובילים מאבדים עד 1.7%, הזהב קופץ ומחיר הנפט מאבד גובה על רקע החששות להאטה.

מדד הנאסד"ק נופל ב-1.7%, הדאו ג'ונס מאבד 1.1% ומדד S&P 500 יורד ב-1.5%. מדד הפחד (VIX) מזנק ב-18%.

15:00

החוזים העתידיים מעמיקים את הירידות ומגיעים עד ל-1.5%, בהמשך להיפוך עיקום התשואות. מדד הפחד (VIX) מזנק ב-10%. 

13:55

דרמה בשוק האג"ח האמריקאי: התשואה על האג"ח הממשלתיות בארה"ב ל-10 שנים יורדת מתחת לזו הקצרה לשנתיים, וזאת לראשונה מאז שנת 2007. המהלך מהווה נורת אזהרה לפני מיתון, כפי שקרה בשלוש הפעמים הקודמות שמקרה זה הופיע בשוק. החוזים העתידיים יורדים ב-1%. 

12:10

המסחר בבורסות אירופה מתנהל בירידות בהובלת הבורסה באיטליה, כשברקע נתונים מכיוון כלכלת גוש האירו מצביעים על האטה. בגרמניה מדד הדאקס משיל 0.6%, כך גם מדד הקאק הצרפתי. הבורסה במילאנו מאבדת 1.2%. בשעה זו החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט יורדים בעד 0.5%.

כלכלת גוש האירו רשמה האטה של 0.2% ברבעון השני של 2019, כך פרסם ה-Eurostat. בחישוב שנתי, כלכלת גוש האירו רשמה צמיחה של 1.1% בלבד. בנוסף, הייצור התעשייתי ירד ב-1.6% בחודש יוני. 

בגרמניה, בהמשך לאכזבה שנרשמה אתמול ממדד ה-ZEW, ובהמשך לנתוני ייצור חלשים שפורסמו עוד קודם, היום פורסם נתון התמ"ג של גרמניה לרבעון השני שהצביע על התכווצות של 0.1%.

באיטליה הסנאט החליט אתמול לדחות לשבוע הבא את הדיון בהצבעת אי-אמון בממשלה הנוכחית, שנובעת מהודעת הפרישה של מפלגת ה"לגה" בראשות מתאו סלביני מהקואליציה. הסנאט הכריע לא להצביע היום, אלא לזמן את ראש הממשלה הנוכחי ג'וזפה קונטה לנאום בפני הסנאט ב-20 באוגוסט. במקביל, המפלגות דנות ביניהן באפשרות לצמצם באופן דרמטי את בתי הנבחרים (מ-630 חברי פרלמנט, הבית התחתון, ל-400 ומ-315 חברי סנאט, הבית העליון ל-200) עוד לפני הבחירות החדשות.

 לדברי עופר קליין מהראל: "הטקטיקה של מועמדים רבים לפני הבחירות היא להגביר את הרטוריקה השלילית כלפי ממסדי האיחוד, דבר שתרם לעליית המרווחים ואנו מאמינים שטקטיקה זו תיושם גם אם יוקדמו הבחירות באיטליה. אך כפי שראינו בעבר, האיחוד (והשווקים) לא יאפשרו לאיטליה לחרוג משמעותית מהכללים הפיסקאליים.

באסיה, שדה תעופה של הונג קונג משותק זה היום השלישי ברציפות בשל הפגנות ענק במדינה, נגד חוק ההסגרה לסין.

הבוקר דווח כי הייצור התעשייתי בסין בחודש יולי עלה ב-4.8%, פחות מהצפי לעלייה של 6%.

06:25

המסחר בבורסות אסיה מתנהל במגמה חיובית: בורסת טוקיו  עולה ב-0.6%, בורסת הונג קונג  עולה בשיעור דומה, בורסת שנחאי  רושמת עליות של 0.8%.

המסחר בוול סטריט ננעל אמש בעליות חדות: הנאסד"ק קפץ ב-2% בהובלת אפל, שזינקה בלמעלה מ-4%. הדאו וה-S&P 500 רשמו עליות של כ-1.5%.

אתמול דווח כי ארה"ב מקלה על המכסים שבכוונתה להשית על סין. לפי דיווח מעבר לים, מספר פריטים יוחרגו מהטלת המכסים הצפויה מסיבות של "בריאות, ביטחון, ביטחון לאומי וגורמים אחרים", בעוד חלק אחר מהמכסים יידחה עד אמצע דצמבר הקרוב.

בין המוצרים שיוחרגו מהטלת המכסים הקרובה עד ל-15 לדצמבר, ניתן למצוא מכשירי סלולר, לפטופים, משחקי מחשב, צעצועים מסוימים, מוניטורים למחשוב ומוצרי הלבשה והנעלה, כך נמסר ממשרד הסחר האמריקאי.

בורסות אירופה ננעלו אתמול במגמה חיובית, בהובלת בורסת איטליה שעלתה בכ-1.3%. בורסת פריז עלתה בכ-1%. 

הסנאט האיטלקי שהתכנס אתמול החליט לדחות לשבוע הבא את הדיון בהצבעת אי-אמון בממשלה הנוכחית, שנובעת מהודעת הפרישה של מפלגת ה"לגה" בראשות מתאו סלביני מהקואליציה. הסנאט הכריע לא להצביע היום, אלא לזמן את ראש הממשלה הנוכחי ג'וזפה קונטה לנאום בפני הסנאט ב-20 באוגוסט. במקביל, המפלגות דנות ביניהן באפשרות לצמצם באופן דרמטי את בתי הנבחרים (מ-630 חברי פרלמנט, הבית התחתון, ל-400 ומ-315 חברי סנאט, הבית העליון ל-200) עוד לפני הבחירות החדשות.

היום סין תפרסם את נתוני הייצור התעשייתיים לחודש יולי. התחזיות הן לעלייה של 5.8% בקצב הייצור, לעומת עלייה של 6.3% בקצב הייצור בחודש יוני. 

בגרמניה יפורסמו נתוני התמ"ג לרבעון השני כאשר גרמניה צפויה להציג צמיחה שלילית ברבעון האחרון בגובה 0.1%, כך לפי התחזיות. זאת, לעומת נתון חיובי של 0.4% ברבעון הראשון. ההאטה בכלכלה הגרמנית צריכה להדאיג את מקבלי ההחלטות בבנק המרכזי של אירופה. הצמיחה בחישוב שנתי צפויה להראות לפי התחזיות התכווצות של 0.3%.



עוד כתבות

מדפי סופר. פתיחת שוק המזון ליבוא התקדמה חלקית / צילום: טלי בוגדנובסקי

פתיחת שוק המזון ליבוא: ההחלטה קודמה, אך הצלחתה חלקית בלבד

מדור "המוניטור", של גלובס והמרכז להעצמת האזרח, עוקב אחר ביצוע החלטות ממשלה משמעותיות, תוך בחינה מפורטת של יישום או היעדר יישום של סעיפי ההחלטה ● הפעם, בשיתוף המכון הישראלי לתכנון כלכלי: הגברת התחרות והסרת חסמי יבוא מזון

פט גלסינגר, מנכ''ל אינטל / צילום: ap, Seth Wenig

אינטל פיספסה את התחזיות, פרסמה תחזית קודרת והמניה צוללת

הרווח המתואם היה 18 סנט למניה לעומת צפי לרווח של 14 סנט ● חטיבת היצור הכניסה רק 4.4 מיליארד דולר וירדה בכ-10% ברבעון הראשון ביחס לרבעון המקביל אשתקד ● המניה יורדת ב-9% במסחר המאוחר, אובדן של 13.5 מיליארד דולר בערב אחד

צילומים: שלומי יוסף, עמית שאבי (ידיעות אחרונות), עיבוד: גלובס

2,800 שקל לשעה, תיקים מתוקשרים ותיבת פנדורה: החיים החדשים של השופט שבמחלוקת

הדיל שהוביל למינויו לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב שב לאחרונה לרדוף את השופט בדימוס איתן אורנשטיין ● גלובס צולל לנבכי הקריירה החדשה שאימץ לעצמו כבורר–על, לחמ"ל שהקים כדי להתמודד עם ההקלטות המביכות ולשאלה המרחפת מעל לכל - איך תשפיע הפרשה על עתידו המקצועי?

חברת הייעוץ מקינזי / צילום: Shutterstock, T. Schneider

בגלל פרשת האופיואידים: מקינזי תחת חקירה פלילית בארה"ב

משרד המשפטים בארה"ב חוקר את העצות שנתנה מקינזי ליצרניות אוקסיקונטין ומוצרי אופיואידים אחרים

חשיפת הבעלים האמיתיים של חברה בע''מ בזמן גירושים / צילום: Shutterstock

העביר מניות לאחיו ללא תמורה, הגרושה תבעה מחצית. מה קבע ביהמ"ש?

האם מניות החברה שבבעלותו, שהעביר הבעל לאחיו במהלך הנישואים, נעשתה בתום-לב - או שמא מדובר בהעברה פיקטיבית לצורך הברחת החברה מאיזון המשאבים שנערך בין הבעל לאישה בעת הגירושים? בשאלה זאת דן בית המשפט לענייני משפחה בקריות במשך 12 שנה ● מה נפסק בסופו של דבר?

חייל אוקראינה מכין כטב''מ פוסידון לשימוש / צילום: ap, Efrem Lukatsky

טילים במקום מטוסים: המדינה שקונה נשק ב-50 מיליארד דולר

בצל היקף השימוש בכטב"מים במלחמת רוסיה־אוקראינה, לטביה תספק לאוקראינה כטב"מים • צבא הפיליפינים קנה טילי שיוט מהודו בעלות של כ-375 מיליון דולר ● פולאריס משיקה אופנועי שלג צבאיים חדשים ● השבוע בתעשיות הביטחוניות 

הפרויקט במתחם כנרית. האכלוס רחוק / הדמיה: מתוך אתר החברה

הסיפור הלא ייאמן על 40 דירות יוקרה במגדל בתל אביב שעומדות ריקות

40 דירות חדשות ונוצצות ממתינות לאכלוס באחד המגדלים היוקרתיים של תל אביב, אבל צפויות להישאר ריקות עוד תקופה ארוכה ● ההתעקשות על דיור בר השגה במתחם תקעה את המדינה עם עשרות דירות שמי בכלל יכול להרשות לעצמו

סונדאר פיצ'אי, מנכ''ל גוגל / צילום: Associated Press, Tsering Topgyal

גוגל את היכתה את הציפיות ותחלק לראשונה דיבידנד; המניה מזנקת ב-13% במסחר המאוחר

הכנסות החברה היו הרבה מעל הציפיות, 80 מיליארד דולר לעומת צפי של 78.6 מיליארד ● הרווח היה 1.89 דולר למניה, ב-20% מעל הצפי ● החברה תחלק לראשונה בתולדותיה דיבידנד ותבצע רכישה חוזרת של מניות

ריי דליו / צילום: Reuters, Thomas Mukoya

המשקיעים בקרן הגידור המפורסמת לא מרוצים ודורשים את הכסף

משקיעים בקרן של ריי דליו טוענים שהם מתוסכלים מהתשואות בשנים האחרונות ● רבים מהמשקיעים המוסדיים שהשקיעו סכומי כסף גדולים מושכים את כספם ● "יש לנו אכזבה לאורך תקופה ארוכה", מספרת אחת מהמשקיעות בקרן

רצפת המסחר בבורסת וול סטריט / צילום: ap, Richard Drew

הבורסה האמריקאית בדרך למטה? זה מה שחושבים בבנקים הגדולים

הימים האחרונים בבורסה האמריקאית אופיינו בתנודתיות גבוהה - ירידות חדות שהתחלפו בעליות מרשימות ● בסיטיבנק, ג'יי. פי מורגן וגולדמן זאקס מספקים תחזיות סותרות לגבי ההמשך ● וגם: הסיבות לרכבת ההרים והכיוון של הבורסה בתל אביב

רכב של חברת מובילאיי / צילום: יח''צ

מוביליאיי הציגה דוחות מעורבים; החברה לא צופה שיפור מהותי בהמשך השנה

לאחר שפרסמה בתחילת השנה אזהרת רווח ושלחה את המניה ליום הגרוע בתולדותיה, מוביליאיי מציגה תוצאות מעורבות לרבעון הראשון של 2024 ● מובילאיי נמנעת מלפרסם תחזית לרבעון השני של השנה, אך נראה שהחברה לא צופה שיפור מהותי בשנת 2024 ● למרות אזהרת הרווח, האנליסטים עדיין אופטימיים לגבי ביצועי החברה

מטוס B-52 שנושא עליו את טילי המיקרו־גל / צילום: Reuters, Michael Clevenger / Courier Journal / USA TODAY NETWORK

חודר בונקרים ומשבית כורים גרעיניים, ללא פגיעות בנפש: הנשק האמריקאי שיכול לשנות את מאזן הכוחות מול איראן

הכתבה הזו הייתה הנצפית ביותר השבוע בגלובס, ועל כן, אנחנו מפרסמים אותה מחדש כשירות לקוראינו ● לפי חשיפת "דיילי מייל" הבריטי, ארה"ב פרסה בחשאי מערכת טילי מיקרו-גל, שהפעימות האלטקרו-מגנטיות שהם פולטים יכולים להשבית כל מכשיר אלקטרוני – כולל מתקני גרעין תת קרקעיים ● איך היא עובדת?

מערכת הספיידר של רפאל / צילום: רפאל

הפגישה באתונה, החשש מטורקיה ומערכות ההגנה שיוון רוצה מישראל

מערכת ההגנה האווירית "ספיידר" של רפאל מספקת פתרונות הגנה אווירית בטווחים שונים, לרבות מל"טים וטילים בליסטיים לטווחים קצרים ● ההתעניינות מצידה של יוון במערכת הגיעה לאחר שארה"ב הודיעה לאתונה כי אושרה להם מכירת 40 מטוסי קרב מדגם F-35

צבי לנדו, מנכ''ל סולאראדג' / צילום: איל יצהר

מניית סולאראדג' הידרדרה לשפל של 5 שנים בעקבות תוצאות פושרות של המתחרה

דוחות אנפייז האמריקאית לימדו על התאוששות איטית מהצפוי בשוק הסולארי שבו פועלת החברה מישראל ● מניית סולאראדג' צנחה ב-41% מתחילת השנה

תחנת אוטובוס. מדלגים על תחנות או כלל לא מגיעים / צילום: איל יצהר

על חשבון הנוסעים: השיטה המעוותת שמקפיצה את רווחי חברות התחבורה

הסבסוד הממשלתי של נסיעות אוטובוסים גדל עם השנים, אך בשטח לא תמיד מורגש שיפור בשירות ● אחת הסיבות המרכזיות טמונה בבחירת המפעילות במכרזים לפי פרמטר של מחיר ● כעת, נוכח "המרוץ לתחתית" שמדרדר את איכות התחבורה הציבורית, גוברת הדרישה לשינוי המנגנון

מאהל המחאה הפרו פלסטיני באוניברסיטת קולומביה (עיבוד: טלי בוגדנובסקי) / צילום: ap, Ted Shaffrey

המוחים הפרו-פלסטיניים עוטים מסכות קורונה כדי להיות חופשיים לבעוט

הלוק החדש של המפגינים מאפשר להם לחרוג מהשורות ● צה"ל נדרש לענות על שאלות קשות ● והאמריקאים מודאגים מהכוח של טיקטוק ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק

מנכ''ל מקורות עמית לנג ומנכ''ל איגודן דודו מחלב / צילום: מקורות

מקורות ואיגודן יקימו מרכז מחקר וחדשנות לאומי לתחומי המים

המרכז יוקם בחממה הטכנולוגית של איגודן שתוקם באזור ראשון לציון על פני שטח של כ-2 דונם ותכלול מעבדות, חדרי הדרכה וחממת מחקר לחוקרים מהאקדמיה ומהשוק הפרטי

גבול לבנון / צילום: Shutterstock

צה"ל: חיסלנו מחבל בכיר בלבנון, שקידם פעולות טרור רבות נגד ישראל

דיווח: במצרים נערכים ב"תוכנית חירום" לפלישה ישראלית לרפיח • פיגוע דקירה ברמלה: צעירה נפצעה קשה • צה"ל תקף מבנים צבאיים ששהו בהם מחבלים של חיזבאללה בדרום לבנון • דיווח בבלומברג: פסגה מדינית בנושא עתידה של רצועת עזה יתקיים ביום שני הקרוב בסעודיה •   ● כל העדכונים

"מדינה קטנה, הגנה אדירה": בעולם עדיין מתפעלים מישראל

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: נשיא סוריה בשאר אסד מנסה לשדר עסקים כרגיל, איראן ממשיכה לפתח את תוכנית הגרעין, בכירה בריטית קוראת לממלכה ללמוד מירושלים כיצד מפתחים מערך הגנה ראוי, ואונר"א שחלק מאנשיה התגלו כטרוריסטים באה בטענות לישראל ● כותרות העיתונים בעולם

סאטיה נאדלה, מנכ''ל ויו''ר מיקרוסופט / צילום: Associated Press, Mark Lennihan

מיקרוסופט עקפה את הציפיות; המניה מזנקת במסחר המאוחר

הכנסות החברה היו 61.9, ב-19% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ● הרווח למניה 2.94 דולר למניה, מעל הצפי ● המניה עולה ב-5% במסחר המאוחר